quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
Krijg dikke aids door een trechtertje, met je Hannah Montana.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
Zat ik dus Hannah Montana te kijken...
qftquote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
Krijg aids door je dikke trechtertje, met je Hannah Montana.
Nog een keer.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
1 keer is leuk, maar deze man kan niet anders en blijft denken dat ie 'succesfull' isquote:Op zondag 7 februari 2010 17:28 schreef MouzurX het volgende:
Users die hier op dat hannah montana deel gaan reageren![]()
Troll = succesfull.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:29 schreef Juicyhil het volgende:
Zat ik dus Hannah Montana te kijken...
kunnen die baggerreacties weg? ze doen het er gewoon om
De enige reden dat die kuttroll niet allang weggeflikkerd is.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:31 schreef Diemux het volgende:
TS = [ Developer / FOK!fotograaf / Redactie FP ] ?
TS = Zielig?
Jammer dat ik als mod daar geen inspraak in heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De enige reden dat die kuttroll niet allang weggeflikkerd is.
Ach, flikker toch op. Met je hannah montana topics. De enige reden waarom je die opent is omdat je weet dat er gehapt gaat worden, en daar krijg je waarschijnlijk een klein stijfje van. Misschien heb je zelfs al je eerste zaadlozing gehad van de reacties in dit topic.quote:
Dit topic gaat niet over hannah montana hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Met je hannah montana topics. De enige reden waarom je die opent is omdat je weet dat er gehapt gaat worden, en daar krijg je waarschijnlijk een klein stijfje van. Misschien heb je zelfs al je eerste zaadlozing gehad van de reacties in dit topic.
Je gaat hier echt helemaal in op he. Zit je nu te shaken van genot met een vinger in je kont terwijl je dit topic doorleest?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over hannah montana hoor
Dan had je haar weg moeten laten uit de TT en de OP, want het is helemaal niet relevant. Je had ook gewoon kunnen klagen over dat die functie weg is. Die hoer heeft niks met dit topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Snap dat dan, op deze manier verwerft hij bekendheid hier op FOK! en wordt hij belangrijker omdat meer mensen zijn naam herkennen. Zoiets noemen we een act en je ziet het heel vaak bij onzekere jongetjes op het internet.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan had je haar weg moeten laten uit de TT en de OP, want het is helemaal niet relevant. Je had ook gewoon kunnen klagen over dat die functie weg is. Die hoer heeft niks met dit topic te maken.
Hoe noem je het dan, fan?quote:
Nee het gaat over Haitiquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
Oké, dan neem ik bij deze afstand van mij FOK! account. Tabee jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |