Goeie.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef TC03 het volgende:
Goede band. Beetje jammer dat je Again alleen niet neerzet...
Goed topic! Nog niet alles wat hier gepost is geluisterd, maar iig al meer dan voorheen, en alles wat ik tot nu toe gehoord heb is nog steeds allemaal tof.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:27 schreef krioro het volgende:
Over Archive las ik laatst wat, moet ik nog gaan ontdekken, want voor zover ik gehoord heb is dat ook hele toffe muziek.
Ik raak niet uitgeluisterd.quote:Op zondag 11 april 2010 04:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed topic! Nog niet alles wat hier gepost is geluisterd, maar iig al meer dan voorheen, en alles wat ik tot nu toe gehoord heb is nog steeds allemaal tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Xa1pt op 25-06-2010 02:46:30 ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik raak niet uitgeluisterd.Londinium blijf ik overigens nog steeds het minst sterke album vinden.
Ah ik wilde dit topic al opzoeken om te vragen met welk album ik moet beginnen volgens de kenners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt Londinium het minste zie ik, is dat omdat het uitsluitend trip hop is? Dat zou voor mij namelijk geen negatief punt zijn, aangezien ik daar erg van houd.full stops and exclamation marks
Dan moet je 'm zeker luisteren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah ik wilde dit topic al opzoeken om te vragen met welk album ik moet beginnen volgens de kenners.
Jij vindt Londinium het minste zie ik, is dat omdat het uitsluitend trip hop is? Dat zou voor mij namelijk geen negatief punt zijn, aangezien ik daar erg van houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Xa1pt op 25-06-2010 07:52:43 ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 04:09 schreef Xa1pt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nou, Londinium inmiddels ook geluisterd. Slecht vind ik het niet, maar het doet me verder weinig moet ik zeggen. Idd een warme sound, en ik heb m'n trip hop juist graag kil en scherp.quote:Op donderdag 4 november 2010 02:01 schreef StormWarning het volgende:
Londinium is ook tof hoor!Zeker als je van Portishead e.d. houdt, ik vind het een heerlijke warme sound hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |