quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:19 schreef Peter6000 het volgende:
Bob heeft het geloof ik nog niet zo heel erg goed voorbereid, maar ik weet ook niet wat het niveau
van zijn opleiding is.
Normaal gesproken zou hij het initiatief moeten nemen, en Peter degene moeten zijn die meewerkt.
.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Bob: het is de bedoeling dat het filmpje dik fout overkomt , een zo fout mogelijk
filmpje gaan we maken.
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Bob gaat er vrij onverwachts vandoor, omdat het hem beter lijkt het filmpje morgenochtend af te gaan maken. Hij zegt de chatters nog wel gedag
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt Harry Loco vanavond nog om 22:00 uur?
.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Ja Harry zei op de chat hij had een optreden en kon om 22.00 uur in de Toko wezen.
En de streamers gaan weg.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef Dottey het volgende:
Hansie zet zijn muziek aan.
De bar is leeg.
Ja hoor fluitertje. Hij wist nog wie BQ was.quote:
+2.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor fluitertje. Hij wist nog wie BQ was.![]()
Ik heb hem veel plezier gewenst.![]()
Bedankt voor het openen van een nieuwe COS.
Even voor je gekeken, bij mij doet het linkje van HiDiHo het wel.quote:
Bij mij nu ook weerquote:Op zondag 7 februari 2010 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Even voor je gekeken, bij mij doet het linkje van HiDiHo het wel.
http://streams.selfip.com/sv.asp
quote:daarom wil ik weten wat de bedoeling is.... als ik alles zelf moet betalen dan gaat het nog lang duren hahaha
Dus als ik het goed begrijp is die Tabitha aan het bedelen om een gratis tatooquote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een beetje een teleurstellende mededeling voor de fans van Tabitha en haar tatoe.
Het blijkt dat er onduidelijkheid is over wie het gaat betalen, en dat Tabitha dat iig niet gaat doen.
[..]
daar lijkt t dus wel op.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is die Tabitha aan het bedelen om een gratis tatoo
Oh daar hou ik niet van, vind dat ook erg goedkoop om op de chat daar voor te bedelen.quote:
Nee dat was een vergissing van een poster die haar Tabitha Vlemmix noemde.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef Laysa het volgende:
Is zij nu de dochter van Johan??? want ik ben compleet lost nu
Ah oke...dus ze is niets van Johan maar wil geld zien om een tatoe te plaatsen...lekker cheap danquote:Op zondag 7 februari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat was een vergissing van een poster die haar Tabitha Vlemmix noemde.
Oke Peterquote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het komt op mij niet bedelend over, ze gaat in maart een andere tatoe laten zetten (die ze wel zelf betaalt), en ik denk dat ze dacht dat het laten zetten voor de camera van SV een tegemoetkoming in de kosten hiervoor zou opleveren.
Als in: Voor wat, hoort wat.
Ben het overigens wel mee eens dat het naief is te denken dat ze er een tegemoetkoming in de kosten voor krijgt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |