Volgens mij kan je nog alles terugvinden hoor, maar op een gegeven moment was het wel gedaan met dat fidget geluid en zijn weer wat meer richting hiphop gegaan, waar ze ook mee begonnen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.
Bedoel op hun debuutalbumquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog alles terugvinden hoor, maar op een gegeven moment was het wel gedaan met dat fidget geluid en zijn weer wat meer richting hiphop gegaan, waar ze ook mee begonnen zijn.
Ik had niet erbij nagedacht dat het ook tons a friends staat, sowieso zijn 20 nummers wel een overkill voor een album. Het is wachten op de remixen denk ik, van remedy zijn er al een paar goede verschenen en schijnbaar is de junkie xl remix van cooler couleur goed te pruimen, deze edit daarvan iig wel:quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:18 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Bedoel op hun debuutalbumDe EP's staan hier gewoon in de kast.
Inderdaad erg poppy, het album deed me een beetje denken aan bijvoorbeeld Major Lazer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:26 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Vind hem nog een beetje tegenvallen. Beetje poppy. Vond hun eerste EP's toch het best, jammer dat alleen Embrace the Martian terug daarvan te vinden is.
Hoewel ik Major Lazer wel een lekker album vind. Mss moet ik nog even wennen aan het album van de Crookers. Das meestal wel een goed voorteken, dan kan een album nog ene beetje groeien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Inderdaad erg poppy, het album deed me een beetje denken aan bijvoorbeeld Major Lazer.
Mooi stukje iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:53 schreef JackHerrer het volgende:
(hoewel ze eigenlijk gewoon twee andere nummers hebben gepakt voor de break en erna en die aan elkaar geplakt)
quote:
Previews klinken erg lekker.quote:Tracklist
1. BOYS NOIZE – SWEET LIGHT (BORIS DLUGOSH REMIX)
2. DJEDJOTRONIC – FETA (ORIGINAL MIX)
3. SHADOW DANCER – BISCAYNE (ORIGINAL MIX)
4. D.I.M. – LEVEL (ORIGINAL MIX)
5. JAN DRIVER – TELLYFOAM (ORIGINAL MIX)
6. STRIP STEVE – BREAKIN’ (RYNECOLOGIST REMIX)
7. HOUSEMEISTER – FAMOUS (ORIGINAL MIX)
8. LES PETITS PILOUS – O.P.E. (ORIGINAL MIX)
Die nieuwe OMGITM is wel lekker zeg.quote:
Niet alleen de previews. Zitten een aantal hele fijne tracks tussen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef frank07 het volgende:
Previews klinken erg lekker.
20 euro voor 8 tracks, belachelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef frank07 het volgende:
Miami Noize 2010 van BNR is vandaag uitgekomen op beatport:
https://www.beatport.com/de-DE/html/content/release/detail/230013/miami_noize_2010#app=3a6&a486-index=0
[..]
Previews klinken erg lekker.
Fijn setje welquote:Tracklist
Francesco Diaz & Young Rebels – Damascus (Dada Life Remix)
Drop The Lime – Devil’s Eyes (Classixx mix)
Alex Kidd (USA) – Digital Abyss (Club Mix)
Tim Berg – Alcoholic (Dada Life Remix)
Dada Life – Just Bleep Me (Satisfaction)
Dada Life – Love Vibrations (Phatzoo Remix)
Miike Snow – Silvia (Sinden Remix)
Bart B More – Romane (Para One Remix)
Dada Life – Cookies With a Smile (demo version)
Banga and Calvertron – Invisible (Lazy Rich Remix)
DJ Bam Bam & DJ Sheik – The Baddest
Swen Weber, Jewelz – Memory (Uppermost Remix)
Toby Emerson – Never Comin Down (Lazy Rich Remix)
Beware + Motorpitch -El Toro
Wolfgang Gartner – Undertaker
Oliver Twizt – Gangsterdam (Angger Dimas Remmix)
Kingdom – Mind Reader (L-Vis 1990 Remix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |