quote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef frank07 het volgende:
tvp, met nogmaals de link naar een mogelijke nieuwe justice track, gedraaid op 5februari tijdens Decked Out in Londen.. Wat denken julie?
Vanaf het Disco Disco stuk schijnt het een nieuwe SebastiAn track te zijn::quote:Op zondag 7 februari 2010 15:39 schreef Slickk het volgende:
Klinkt heel erg vet
Maar dat gedeelte met 'disco', dat komt toch uit een bestaand nummer van Justice? Is dit dan een remix met een nieuwe track ofzo?
Lijst is niet te zien voor niet twitteraarsquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Slickk het volgende:
Om er toch nog een leuke sepo van te maken, hier zijn veel Twitter-accounts van verschillende DJs.
Edit: Inmiddels een list gemaakt: http://twitter.com/#list/Sjoerdromkes/awesome-djs
Vanaf 3 min ongeveer.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:39 schreef Slickk het volgende:
Klinkt heel erg vet
Maar dat gedeelte met 'disco', dat komt toch uit een bestaand nummer van Justice? Is dit dan een remix met een nieuwe track ofzo?
Er staat een fake Daft Punk Twitter account tussenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef Slickk het volgende:
TVP![]()
Hier staat trouwens de goede OP, weet niet of jij het nog aan kunt passen maar anders even een modje vragenhttp://wiki.fok.nl/index.php/OP/electronewstyle
Om er toch nog een leuke sepo van te maken, hier zijn veel Twitter-accounts van verschillende DJs.
Edit: Inmiddels een list gemaakt: http://twitter.com/#list/Sjoerdromkes/awesome-djs
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef icebliss het volgende:
Had ik zo'n mooi OP-plaatje gemaakt, wordt 'ie niet gebruikt
Ik ben er al achter welke ik bedoel, hij zit in 'Let There Be Lite' van Justice zelf;quote:Op zondag 7 februari 2010 15:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Vanaf 3 min ongeveer.
De sample wordt wel vaker gebruikt, hij zat ook in de essential mix van The Twelves ()
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de OP zojuist aangepast![]()
Ben eens benieuwd wat de zomer brengen gaat
quote:![]()
Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef icebliss het volgende:
Had ik zo'n mooie OP-plaatje gemaakt, wordt 'ie toch weer niet gebruikt
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:33 schreef Slickk het volgende:
Zomer pas Er komt al veel eerder nieuw werkSowieso komt het nieuwe album van Crookers in maart uit en nog een flink aantal andere DJs komen in maart / april met nieuw werk.
Boys Noize ook?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.
Boys Noize heeft net een nieuw album uit?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boys Noize, Justice en Zombie Nation onder andere. Ik hoop dat ze in de zomer ook verschillende festivals aandoen.
Kan het nu even niet zo snel terugvinden. Meende dat ze in 2010 sowieso weer actief gingen touren en dat ze nog nieuw materiaal hebben. Zolang ik ze deze zomer zie vind ik het best.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Boys Noize heeft net een nieuw album uit?
Album gaat volgens iemand op t erol-forum "Ivory Tower" heten en wordt ergens in september gereleased.quote:listening to the mastered Album GONZALES @chillygonzales and me did together ! happy day*
6:42 AM Jan 28th from web
Boys Noize is 1 gast.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het nu even niet zo snel terugvinden. Meende dat ze in 2010 sowieso weer actief gingen touren en dat ze nog nieuw materiaal hebben. Zolang ik ze deze zomer zie vind ik het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |