lolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben verliefd![]()
http://www.fiv-felv.nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=267
quote:Voor mij betekent dat met mijn schele ogen
dat het binnen wel twee keer zo vol zit als voor een niet schele kat, ik
zie tenslotte alles dubbel. Afijn het is niet anders.
Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak 2 euro extra per maand over. Vanwege een zakelijke deal met Cat22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe je goed.![]()
*kijkt wantrouwig*
Is dat wel een maandelijkse overboeking?Er staat toch 'periodieke opdrachten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Periodiek kan ook per kwartaal of jaarlijks zijn, wijsneus.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch 'periodieke opdrachten'
De dames kunnen het tsjekkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Periodiek kan ook per kwartaal of jaarlijks zijn, wijsneus.![]()
Maar ik vertrouw je.
Tot ik stop met betalenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Greys het volgende:Arme Cat.
Hoe lang moet ze dat nou laten staan?
Ik had je PM al doorgestuurd.quote:
Alles voor het goede doel.quote:
Loveless? Ik zie dat Ml-etje ook nog ruimte overheeft.quote:
Niks te mudkippenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Loveless? Ik zie dat Ml-etje ook nog ruimte overheeft.
Jammer dat het geen wekelijkse overschrijving is he?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
Dat 'bekken?' ook dat elke maand bij die overschrijving staat
Ik ben blij dat iemand dat zegt, ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Cat in deze anders ook een behoorlijk held!
Ja en kusjes voor Cat, maar ik nam hem omdat het zijn idee was om dit er neer te zettenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Cat in deze anders ook een behoorlijk held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |