Jupquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Is mijn maandbijdrage al binnen voor deze maand?
Als we weer es heen gaan, moet je gewoon ff mee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Mooi.![]()
Ik vind dit echt een goed goed doel. Zo een waarvan je weet dat je geld gaat naar waar je wilt dat het naar toe gaat zeg maar.
Goed van jequote:
Komt ie:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed van je![]()
Wil je mss de foto en verhaal hier posten?
Voor mij heel herkenbaar en ik had zelf 2 van dit soort types hier rondlopen, nu nog 1.quote:Bange lobbes herwint vertrouwen
Half augustus 2006 kwamen Jaantje, Neeltje en Heiltje binnen: drie honden die hun hele leven in een donkere kelder opgesloten hadden gezeten. Al snel was duidelijk hoe beschadigd deze onschuldige dieren zijn door hun verleden. Wekenlang hebben ze met grote angstogen buiten gebivakkeerd, teruggetrokken onder de struiken. Een keuze? Nee, voor deze honden die zó bang zijn voor mensen, een bittere noodzaak om met de nieuwe situatie om te kunnen gaan. Neeltje en Heiltje herwonnen al snel weer wat vertrouwen en verhuisden naar binnen, waar ze een knusse slaapplek hebben gevonden onder de voorraadkast. Het is hartbrekend om met een hondenriem naar het tweetal toe te lopen voor een uitje, en dan te merken dat ze een afranseling verwachten. Vooral Neeltje, het keeshondje, kruipt van angst weg in haar mand en laat haar plas lopen. Het liefste vlucht ze dan weg. Eenmaal aangelijnd is de dreiging weg en gaat het wat beter. Gedragsproblemen, door de mens verzoorzaakt. Nu is het de zorg van andere mensen deze honden te leren dat er ook ruimte is voor vertrouwen en liefde. Jaantje is nog banger dan haar pleegzusjes en doet er wat langer over om te wennen, maar ook met haar weten we zeker dat het op den duur goed komt. Uiteindelijk vindt Jaantje haar eigen knusse mand, in huis.
Wat een mooierdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Autidude het volgende:
[..]
Komt ie:
[ afbeelding ]
[..]
Voor mij heel herkenbaar en ik had zelf 2 van dit soort types hier rondlopen, nu nog 1.
Tnx alvastquote:Op zondag 14 maart 2010 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Merci, dan maak ik vandaag of morgen ook eindelijkmn bijdrage over!
Het is overgemaakt!quote:Op zondag 14 maart 2010 @ 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx alvast![]()
En hou diemaar lekker bij je
Ja hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:52 schreef NorthernStar het volgende:
Dit topic was wat aan mijn gedachten ontglipt maar ik heb een paar weken terug overgemaakt. Ik neem aan dat het verder goed aangekomen is?
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=744
Wat een gave fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En voor ons volgende bezoek![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=745
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |