Volgens mij staat Bella onderaan de nieuwsbrief!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Bella is er speciaal voor ons ook mooi voor gaan zitten!
[ afbeelding ]
Oh Ing, hou eens op, ik wil niet snotterend mijn nest inquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=741
![]()
Ja!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Neeltje.![]()
![]()
Zijn mijn centjes al binnen?
quote:Beste adoptant, Allereerst hartelijk dank dat u mij hebt geadopteerd.
De bedoeling is dat u twee keer per jaar een bericht met foto van mij krijgt en zo op de hoogte wordt gehouden hoe het met mij gaat.
Het gaat langzaam beter al blijf ik neurotisch. Daarvoor wordt ik wel eens afgestraft door de andere honden. Het liefst woon ik in het benedenverblijf maar verzorger Alice blijft toch proberen om mij tussen de roedel te krijgen in het park. Het gaat beter dan eerst, maar als ik de kans zie glip ik toch weer mee terug naar het benedenverblijf.Ik mis nog het vertrouwen en ben wat bang voor de grote roedel.Heel gezellig vind ik het als de verzorgers komen om ons te voeren of omde verblijven schoon te maken. De hele tijd loop ik dan met ze mee en krijg graag een aai .
Laatst is de dierenarts geweest om ons de jaarlijkse apk keuring te geven,inentingen en druppels tegen kennelhoest. Ik liet me gemakkelijk behandelen. Ondanks dat ik vroeger slaag heb gekregen ben ik niet echtbang geworden voor mensen.Ik ben ook geheel gezond verklaard.
En het is echt zo'n lief, aanhankelijk dier.quote:Ondanks dat ik vroeger slaag heb gekregen ben ik niet echtbang geworden voor mensen.Ik ben ook geheel gezond verklaard.
Was dat Sammy die mij een paar keer besprong en bijna in me kroop?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Sammy![]()
[..]
En het is echt zo'n lief, aanhankelijk dier.
Sam liep buiten en kwam op ons afgerend met de roedel toen wij net stonden te kijken hoe die Jack achter die kip aan ging op het landje van de ponyquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat Sammy die mij een paar keer besprong en bijna in me kroop?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat Sammy die mij een paar keer besprong en bijna in me kroop?
*spring*quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond nog eens op de rekening gluren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |