abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77990359
Welk van bovenstaande cadeaus (1 kiezen!) zou je graag winnen en aan wie (en waarom?) zou je dat dan cadeau willen geven?**

Ik zou heel graag de 'indoor skydive voor 2 personen' willen winnen. Ik zou dit cadeau doen aan mijn vader en moeder, dit om een aantal redenen. Mijn vader is op 12 februari 49 geworden. Ik feliciteer hem al een aantal jaar met zijn 'bijna vijftigste' verjaardag, maar dit jaar is het echt zo ver. Helaas kon ik dit jaar niet op zijn verjaardag zijn, omdat ik tijdelijk in Denemarken woon. Nou had ik op zijn verjaardag mijn moeder (die dit jaar ook 49 wordt) aan de telefoon, die vertelde dat ze binnenkort op aandringen van mijn vader op motorrijles gaat, samen met mijn vader. Een paar weken geleden is een oom overleden, die een kleine erfenis heeft achtergelaten en mijn vader vond dit een goed doel voor de erfenis. Ik heb me kapot gelachen! Hij is op dit moment het schoolvoorbeeld van een midlifecrisis (heeft zelfs een rode broek gekocht) en mijn moeder doet gezellig mee.

Een andere reden is dat mijn vader vorig jaar voor mijn moeder een uitje van een paar dagen naar Texel heeft georganiseerd. Hij had dit al weken geplanned staan en had allerlei dingen georganiseerd (parachutespringen, windbuggyen etcetera) Een aantal weken vantevoren begon hij met het sturen van hints. Mijjn moeder deed het af als reclame voor een reisbureau, maar na een paar weken viel het kwartje. Ze zijn samen naar Texel gegaan en hebben een heel fijn weekend gehad, maar helaas is het parachutespringen toen niet doorgegaan wegens het slechte weer.

Ik heb een hele toffe papa en mama die mij alle kansen die ik kreeg, hebben laten grijpen. Ik ben nu bijna 23 en daarom wil ik ze nu graag deze kans geven. Een bedankje voor alle keren dat mijn vader met me meeging in de achtbaan, mijn moeder klaarstond met spuugbakjes en limonade, mijn vader (toen ik net mijn rijbewijs had) tijdens de eerste keer ijzel zei: kom op, we gaan rijden!, de stiekeme slipcursus op het parkeerterrein van de gamma, mijn moeder die klaarstond met de handdoek toen ik uit de kano viel en ga zo maar door. Ik zie het nu al voor me dat mijn moeder, al dagen vantevoren nerveus, na deze ervaring trots haar certificaat naast de TV hangt en dat mijn vader, minder nerveus ingesteld, thuiskomt en woorden gebruikt als 'gaaf', 'kicke' en 'boemlauw' Nu lijkt vliegen of ferrari rijden misschien een betere optie voor een thrillseeker als mijn vader, maar ik wil graag dat hij deze ervaring met mijn mama kan delen Ook lijkt het me fantastisch om mijn moeder een keer iets te laten doen dat ze eigenlijk niet goed durft, maar wel heel graag zou willen. Daarom!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:35:47 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77990805
Wat: Zelf een vliegtuig besturen.
Voor wie: Voor mijn man.
Waarom: Omdat hij het al 9 jaar met mij uithoudt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77991942
*wederom verkeerde topic*

[ Bericht 88% gewijzigd door Tammymara op 14-02-2010 19:10:18 (foutje!) ]
pi_77992446
een vliegtuig besturen maar wel voor mijn schoonmoeder
pi_77992612
Zelf een vliegtuig besturen

Ik zou dit cadeau graag geven aan mijn vader.
Hij doet alles voor me en geeft me de mooiste cadeaus en nu wil ik eens een groot cadeau aan hem geven, zijn droom om te vliegen.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:30:09 #106
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77992775
Zelf een vliegtuig besturen! (1 persoon)

Voor ons pap, omdat appel.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 14 februari 2010 @ 19:53:40 #107
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_77993657
Brunchen in een grot!

Om cadeau te geven aan mijn vrouw, dan mag ik vast ook mee. Na een gecompliceerde enkelbreuk in het najaar van 2008 is ze nu (als het goed is) voor de laatste keer daaraan geopereerd. Maastricht is zo ver weg vanuit noordoost Groningen dat we er wel een weekendje weg van moeten maken, kortom, een prima excuus om weer eens wat leuks te gaan doen na een moeilijke tijd.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_77993696
Zelf een vliegtuig besturen!

Voor m'n vader natuurlijk want hij loopt altijd met zijn hoofd in de wolken!
pi_77994261
Ik zou graag een indoor skydive voor twee personen willen winnen, om samen met mijn vriend uit te proberen!

Een skydive opzich lijkt mij echt enorm gaaf, maar volgens mij zou ik die stap uit het vliegtuig nooit durven wagen Schijtlijster pur sang! En eigenlijk vind ik dat ik gewoon eens een keer iets moeten gaan doen, want als ik eenmaal bezig ben vind ik het vast super! Oh, en ik neem mijn vriend mee omdat hij de allerliefste is!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77994693
Ik zou mijn moeder graag zelf een vliegtuig zien besturen. Waarom: omdat ze altijd zegt bang te zijn voor grote hoogten, maar het volgens mij stiekem best leuk vindt. En omdat het een ontzettend stoer verhaal zal zijn voor haar kleinkinderen en daar heeft ze alles voor over. Als ze wint hang ik op de vleugel met de camera om alle momenten mee te pikken!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 februari 2010 @ 00:03:30 #111
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_78006512
net te laat
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2010 @ 00:06:34 #112
163650 Greys
pi_78006640
Bedankt voor de inzendingen!

De komende dagen zal er gestemd gaan worden door de PR crew en de uitslag zal hier bekend worden gemaakt:
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')