Waarbij? Heb ik een orgie gemist? Of bedoelde je letterlijk een goed gesprek?quote:
 Ik volg het even niet meer, ik ben ook al weer wat ouder geworden sinds de laatste meet 10 jaar geleden
 Ik volg het even niet meer, ik ben ook al weer wat ouder geworden sinds de laatste meet 10 jaar geleden  

ook welkomquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit in het Delft topic, en vandaag ineens wel. Geen idee waarom eik. Lol..

Ja, het was echt een goed gesprekquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarbij? Heb ik een orgie gemist? Of bedoelde je letterlijk een goed gesprek?Ik volg het even niet meer, ik ben ook al weer wat ouder geworden sinds de laatste meet 10 jaar geleden
 Ik doe toch niks anders met vrouwen
 Ik doe toch niks anders met vrouwen 

Wanneer gaan we weer poolen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het was echt een goed gesprekIk doe toch niks anders met vrouwen
-edit- Hoewel de oneerbare voorstellen niet van de lucht waren, maar dat kan ook door de lucht gekomen zijn
 Jammer dat sommige Deltenaren verhuizen naar Schiedam enz
 Jammer dat sommige Deltenaren verhuizen naar Schiedam enz  

Of bedoelde je Delft-meet?
 Of bedoelde je Delft-meet?

Welke meet? Delft meet was het etentje bij Sol, laatste Fok meet was 2 maanden geleden ofzo en de laatste Fok-user meet was eergisterquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij was jouw laatste meet helemaal niet zo lang terug A_A?Of bedoelde je Delft-meet?
 ff lekker late machiato gedronken bij de V&D en uren zitten kletsen
 ff lekker late machiato gedronken bij de V&D en uren zitten kletsen  

quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer poolen dan?Jammer dat sommige Deltenaren verhuizen naar Schiedam enz
 Is er binnenkort niet weer een TLFG optreden ofzo?
 Is er binnenkort niet weer een TLFG optreden ofzo?  

Jij hebt toch elke dag een Fok-meet, net als ik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke meet? Delft meet was het etentje bij Sol, laatste Fok meet was 2 maanden geleden ofzo en de laatste Fok-user meet was eergisterff lekker late machiato gedronken bij de V&D en uren zitten kletsen

toen had ik nog met een fokkerquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke meet? Delft meet was het etentje bij Sol, laatste Fok meet was 2 maanden geleden ofzo en de laatste Fok-user meet was eergisterff lekker late machiato gedronken bij de V&D en uren zitten kletsen
 Echt lang geleden
 Echt lang geleden  

Ligt eraan wie je bedoelt, beide zaten op Fok en nu niet meer. Huidige vriendin doet niks meer met Fokquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt toch elke dag een Fok-meet, net als ik?
 Maar who's yours?
 Maar who's yours?  

Ja die jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
toen had ik nog met een fokkerEcht lang geleden

Oh, maar ze zit er nog wel steeds op officieelquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoelt, beide zaten op Fok en nu niet meer. Huidige vriendin doet niks meer met FokMaar who's yours?
 Beide?
 Beide?  Welke heb ik gemist?
 Welke heb ik gemist? 

ben je nog wel steeds samen met de moeder van kindlief?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bedoelt, beide zaten op Fok en nu niet meer. Huidige vriendin doet niks meer met FokMaar who's yours?

Die aardbei?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaGut wat een drama heb ik toen gehad dat ik jullie uitnodigde

quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaGut wat een drama heb ik toen gehad dat ik jullie uitnodigde
 whehehe wat was hij bezitterig/jaloers
 whehehe wat was hij bezitterig/jaloers  mocht niet eens bij je blijven slapen, alsof ik niet te vertrouwen ben
 mocht niet eens bij je blijven slapen, alsof ik niet te vertrouwen ben   

quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, maar ze zit er nog wel steeds op officieelBeide?
Welke heb ik gemist?
m-kay, maar dat is gewoon huisgenoot, niks relationeels
 nog steeds m-kay?
 nog steeds m-kay? 

Jaja nu 2,5 jaar ofzo, daarvoor 3 jaar een andere vriendin gehad en daarvoor 5 jaar met mijn nu huidige vriendinquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je nog wel steeds samen met de moeder van kindlief?

Ja joh, hij bevalt welquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog steeds m-kay?
Nou ik had eerst een blonde (mijn huidige vriendin), daarna een brunette (mijn ex) na 3 jaar weer die blonde
En beide zitten/zaten op fok

Die blonde whehequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, hij bevalt wel
Welke was die tijger?

neequote:
 die bij het etentje was. dagwaarde was zijn username! zeg maar die lange indo, en niet die grote blonde brede
 die bij het etentje was. dagwaarde was zijn username! zeg maar die lange indo, en niet die grote blonde brede  

En die bruine was...?quote:

Oja dagwaardequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
needie bij het etentje was. dagwaarde was zijn username! zeg maar die lange indo, en niet die grote blonde brede
 Ja daar heb je daarna nog mooie fittie mee gehad
 Ja daar heb je daarna nog mooie fittie mee gehad  

leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja nu 2,5 jaar ofzo, daarvoor 3 jaar een andere vriendin gehad en daarvoor 5 jaar met mijn nu huidige vriendin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |