ik zou vrijdag eigenlijk gaan maar heb zaterdagochtend afgesproken voor dagje sauna in het elysium, heb ook niet echt zin om daar met een bierkegel te zitten zwetenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:28 schreef mirelia het volgende:
In 28 ben ik al jaren niet geweest, nog ouder en saaier ikkuh ;-)
jaheuj hoelang hebben we niet met het zelfde kliekje gezeten hier?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja W00tWat een verrassing in een Delft-topic
OMGWTFBBQROFLMAO
van wie ben jij een kloon danquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jaheuj hoelang hebben we niet met het zelfde kliekje gezeten hier?
Anyway, donderdag vier ik mijn verjaardag. Wou ik even melden
bart?nienke?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja welke delftenaar komt er nou iedere week met een nieuw account aansjouwen?
Hahahaha, ik ben nog niet jarig hoorquote:
woon al 32 jaar in Delft.quote:
Ik ook niet!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben het niet eens met de TTDelft is leuk
nieuw... nieuw... ik wou dat het zo wasquote:
ik denk ook dat jij de oudste hier bent, of anders mireliaquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
nieuw... nieuw... ik wou dat het zo was
ik woon al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in Delft!
ik ben bijna 35, dus voor FOK!begrippen ook oudquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef just me het volgende:
Dan ben je wel in een mooi stukje Delft opgegroeid aan de OD !
Ik ben, denk ik, ook wel een van de oudere fokkers, maar daar ben ik vanaf het begin ook open en eerlijk over geweest
Tegenover Virgiel dus?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:20 schreef SeaOfLove het volgende:
als je om het hoekje gaat dan loop je zo de breestraat in en van daaruit gingen we naar de centra(voor de n00bs, dat was de oude c1000).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |