Het is tof dat het een moeilijke vraag is! Toch?quote:Op zondag 7 februari 2010 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zoveel liedjes die mij raken, wat een moeilijke vraag.
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
Tjee Gert, ik zit nu het hele muziekbestand in mijn hoofd door te bladeren, echt zoveel nummers die mij raken en allemaal wel met een soort van verhaal.
Een domme dan, maar het gevoel wat ik bij dit nummer krijg kan ik niet goed uitleggen maar voelt fijn.
Ik zie ons nog zitten in één of ander vaag cafe in Londen. We waren op werkweer met Havo4. Zwaar christelijke school dus weinig zuipen maar die avond waren de leraren soepel. En toen kroop er een heel oud mannetje achter de piano en zong hij dit nummer uit zijn hart. En wij waren stil.![]()
Stom he?
Mooi.quote:Op zondag 7 februari 2010 03:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee mooi!![]()
OK hier komt de mijne: het was aan de oevers van de Seine, lente, toen ik geraakt werd door de plotselinge wind van het opwaaiende zomerjurkje van een Oekraïense dame die duidelijk wat te veel varken met ui had gegeten.
OK daar komt-ie.
Wat het is met herinneringen, ze zijn zo persóónlijk. Maar deze dus. Even door de eerste minuut heenbijten en dan stil zijn en genieten!
De woestijnquote:
Dat sloeg op de "wind". trut!quote:Op zondag 7 februari 2010 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar hoezo teveel varkensvlees en uien dan? Of waaide het rokje daardoor op?
Ik snap de link met het nummer niet helemaal maar vind het wel een mooi nummer.
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
Zomernummertje:
Niet echt een nummer om bij in slaap te vallen, maar wel blij
Slaap lekker Gert.
Joh, ik zit vreselijk te discrimineren op pokerstars.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 02:25 schreef Coos het volgende:
Hé Gert moet je vanaf 54 seconden de derde gozer op rij effe kijken.
Eigenlijk meer iets voot Fann!!!![]()
Ik gaat legge Fann. Ik ben verrot!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht ik doe een uitnodigende TT.
Nee, jij stalkt onsquote:Op zondag 7 februari 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik kom jou ook overal tegen net als Annie
Zekerquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, jij stalkt onsen goedenmorgen D`tje, wat ben je vrolijk
Ik viel gewoon binnen daar gisteren....en nu kan ik dr niet meer wegquote:Op zondag 7 februari 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, jij stalkt onsen goedenmorgen D`tje, wat ben je vrolijk
Kun je ff oefenen voor je in het diepe wordt gegooidquote:Op zondag 7 februari 2010 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, alleen m'n abo gaat vrijdag pas in dus verder dan internet via wifi thuis en gps kom ik niet
.
quote:
Zeker met carnavalquote:Op zondag 7 februari 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
En Laysa als je maar leut hebt he, zo zeggen jullie dat toch
nee hullie zeggen dat ...maar ik snap wel wat je bedoeldquote:Op zondag 7 februari 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoezo??? Vertle, Waarom, als je het niet krijt wilt is ook goed hoor![]()
En Laysa als je maar leut hebt he, zo zeggen jullie dat toch
Hier wordt toch geen carnaval gevierd? ga jij nog in een kiel ergens hossen?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker met carnaval. Ga je nog Lays?
Zondag natuurlijk in ons durp. 'smorgens een wakkerwordtbiertje, dan de optocht, dan thuis een biertje, dan de prijsuitreiking, dan eten en naborrelen, en dan 'savonds weer terugquote:Op zondag 7 februari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier wordt toch geen carnaval gevierd? ga jij nog in een kiel ergens hossen?
Ik heb net de beste klachtafhandeling ooit van een Ebay verkoper gehad.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
el
[..]
Hoezo??? Vertel, Waarom, als je het niet kwijt wilt is ook goed hoor![]()
Als je een leuter hebt?quote:En Laysa als je maar leut hebt he, zo zeggen jullie dat toch
Ik heb in Nijmegen weleens carnaval gevierd hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier wordt toch geen carnaval gevierd?
ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zou kunnen als die behoefte er wel wasquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Laysa het volgende:
ik ga geen carnaval vieren
In nijmegen leeft dat niet zo heel ergquote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zou kunnen als die behoefte er wel was
Hier welquote:Op zondag 7 februari 2010 11:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
In nijmegen leeft dat niet zo heel erg
Als je JeeP ziet doe 'm maar de groetenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:38 schreef Laysa het volgende:
Misschien ga ik in wijchen naar de optocht met mn nichtje maar dat zie ik dan wel weer
Zou je niet gewoon eerst een keertje daten?quote:
Met gelboy?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon eerst een keertje daten?
Hij durft niet zo goed meer op fok te komenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Met gelboy?
*aannam dat het daar over ging
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon eerst een keertje daten?
Ik snap sowieso niet dat ie nog ergens durft te komenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij durft niet zo goed meer op fok te komen
Jullie zitten incrowd te zwetsenquote:
Je hebt al 13 minuten lang een antwoord in je pmboxquote:Op zondag 7 februari 2010 12:31 schreef Toverheks het volgende:
Pietje had je pm gestuurd en ook aan fluiter al gevraagd, mag ik apart topic openen voor Peter en zijn geronsel om Stemmen voor dat nieuwe Prog.
We zitten heul gezellig met peter N en Bob V op de sjetquote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zitten incrowd te zwetsen.
Ja mijn comp deed erg raar haha maar bedankt het staat er.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt al 13 minuten lang een antwoord in je pmbox.
Niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Mocht ik deze post trouwens plaatsen, Pietje?
ik niet snap?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Mocht ik deze post trouwens plaatsen, Pietje?
Oh 't spemtopicquote:
Justement. Katerig ben ik nog erger van de flauwighedenquote:
Echt, lopen zuipen?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Justement. Katerig ben ik nog erger van de flauwigheden.
Neen, meisje is ziek. Op de bank Grey's Anatomy gekeken en naar bedquote:
Ik niet, maar het uitschakeen van de WPA-beveiliging op de router deed inderdaad de truc!quote:
Mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet, maar het uitschakeen van de WPA-beveiliging op de router deed inderdaad de truc!
Bedankt voor het meedenken, en dus maar een andere usb-adapter kopen. Want het voelt toch wat oncomfortabel, zo out in the open.
Een met een onderbroek!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, nou, vooruit, ik zal er straks eentje plaatsen![]()
![]()
![]()
Zoveel jeugdfoto's heb ik nietquote:Op zondag 7 februari 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuk! Dat heb ik vorig jaar gedaan, ongeveer een week mee bezig geweest, wat een werk
Ja dat kan wel en da's tenminste iéts. Maar wel nogal makkelijk te kraken, dus om het daar dag-in-dag-uit mee te doen.. dan nog maar een paar tientjes voor een bijdetijdse adapter.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi![]()
Met wep versleuteling werkt het ook niet?
Dus ik kan baggeren nu!?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Gert het volgende:
Oe. .voetbal begonnen. Eerst Feyenoord - AZ en daarna ajax - FC Twente.
Aww Beterschap voor je meisje.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, meisje is ziek. Op de bank Grey's Anatomy gekeken en naar bed
Nu net heul eitjes voor haar gebakken en nu zit ze achter me te snotteren op de bank![]()
Ah, ja, dat kan natuurlijk altijdquote:Op zondag 7 februari 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoel "normaal verder posten zoals ik altijd doe".
ja duhhhh dat weet ik toch maar dat staat dan weer zo gerommelig enzoquote:Op zondag 7 februari 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/77730024/2/100
Ja. En nu lig ik lam Spartacus te kijken en ik moet nog zoveel doen.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun kan de komende meet zuipen op kosten van Gert, w0000000t
!
Even een tent uitzoeken waar ze kekke coctails schenkenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort van taferelen![]()
[ afbeelding ]
dan kom ik ookquote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een tent uitzoeken waar ze kekke coctails schenken. Goeie meet wordt 't
.
Ben blij dat Teun de winnende tip gaf en niet jij.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een tent uitzoeken waar ze kekke coctails schenken. Goeie meet wordt 't
.
Dat zou niets voor mij zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even wat anders, het sneeuwt in Roemenië als een dolle en er staat een harde wind. Er woont daar een Nederlander op het platteland (heeft nu contact met een kennis nu via skype) en die zit in de huiskamer met een deken over z'n hoofd omdat die stuifsneeuw overal doorheen komt .
Dat is toch keigaaf, ik wil dat ook![]()
Ik hou daar ook wel van, lekker koudquote:Op zondag 7 februari 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even wat anders, het sneeuwt in Roemenië als een dolle en er staat een harde wind. Er woont daar een Nederlander op het platteland (heeft nu contact met een kennis nu via skype) en die zit in de huiskamer met een deken over z'n hoofd omdat die stuifsneeuw overal doorheen komt .
Dat is toch keigaaf, ik wil dat ook![]()
Leuke foto's Teun!!! lief knulletje was jequote:Op zondag 7 februari 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grote broer heeft mij in z'n aanhanger geladen (nog een kolenkachel en kokosmatten op de vloer)
[ afbeelding ]
Wat jaren later hou ik mijn broertje weer vast
[ afbeelding ]
De serie 'Spartacus: Blood and Sand'? Die kijken wij namelijk ook, kewl he..quote:Op zondag 7 februari 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En nu lig ik lam Spartacus te kijken en ik moet nog zoveel doen.
Carnaval?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Aaah wat liefffff![]()
![]()
ik heb ook nog wel een carnavalsfotootje geloof ik
Zo, dat is een hoop CGI bloedquote:Op zondag 7 februari 2010 16:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De serie 'Spartacus: Blood and Sand'? Die kijken wij namelijk ook, kewl he..
Mooi, die oude plaatjes en een lekkere bolle toetquote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Tis een foto van een foto....
[ afbeelding ]
ja aan baby vet kwam ik niks tekortquote:Op zondag 7 februari 2010 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, die oude plaatjes en een lekkere bolle toet
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Tis een foto van een foto....
[ afbeelding ]
Nee. De film. Ter voorbereiding, want die serie wil ik ook graag zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:09 schreef Juud79 het volgende:
De serie 'Spartacus: Blood and Sand'? Die kijken wij namelijk ook, kewl he..
quote:
Ik was natuurlijk ook ooit een stoere cowboyquote:Op zondag 7 februari 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
....Zo'n pak had ik ook...maar nadat mn moeder me gesmienkt had leek ik wel op de clown van It
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee.....wat mij betrefd nergens
Oja, de afwas(machine)quote:Op zondag 7 februari 2010 16:41 schreef Laysa het volgende:
Ik moet de was nog doen en de afwas...dat ga ik nu maar eens ff doen
Ik voel zo met je mee mopsquote:Op zondag 7 februari 2010 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Maar misschien gaan D steeds wel een stukje verder, elke foto een paar jaartjes ouder![]()
En nee nog steeds geen nieuws over poes, het is om wanhopig van te worden![]()
Ik ga morgen de plaatselijke krant bellen om er een afvertentie of artikel in te laten plaatsen.
Lief Laysquote:
Je zit ons blij te maken met een dooie musquote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben blij dat ik ze niet hier heb, iedereen had 2 weken in een deuk gelegen.
Kinderfoto's zijn per definitie schattig en kinderfoto's van jou dus uberschattigquote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier nog eentje waar ik nogal bozig ben. De zoon van "de hoofdmeester" ging mee varen, kon niet zwemmen en moest een zwemvest aan. En daarom moest ik er ook eentje aan en dat wilde ik helemaal niet. Ik kon zwemmen en hoefde nooit zo'n ding te dragen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neem zo snel mogelijk een andere Deisyy, dat verzacht het leed wel watquote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief Lays![]()
Ik heb het er heel moeilijk mee, niet weten wat er gebeurd is, die onzekerheid en gewoon het gemis
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:03 schreef Laysa het volgende:
Ja Deis...die durft Dtje dan wel weer te posten![]()
Ik wou dat ik iets kon zeggen om de 'pijn' te verzachten, maar ik weet hoe ik mezelf in jouw situatie zou voelen, dus iets anders dan hopen op een goede afloop kan ik niet voor je doenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief Lays![]()
Ik heb het er heel moeilijk mee, niet weten wat er gebeurd is, die onzekerheid en gewoon het gemis
Zoals je ziet weigerde ik ook om het touwtje om mijn middel vast te snoeren en hou ik dat in mijn handquote:
Dat is liefquote:Op zondag 7 februari 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou dat ik iets kon zeggen om de 'pijn' te verzachten, maar ik weet hoe ik mezelf in jouw situatie zou voelen, dus iets anders dan hopen op een goede afloop kan ik niet voor je doen
Meneer Deisyy kwam ook al met dat idee, maar wat dan als poes toch nog terug komt en ziet dat ze al is vervangenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem zo snel mogelijk een andere Deisyy, dat verzacht het leed wel wat
Je hebt echt de pest inquote:Op zondag 7 februari 2010 17:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier nog eentje waar ik nogal bozig ben. De zoon van "de hoofdmeester" ging mee varen, kon niet zwemmen en moest een zwemvest aan. En daarom moest ik er ook eentje aan en dat wilde ik helemaal niet. Ik kon zwemmen en hoefde nooit zo'n ding te dragen.
Ik zit dus voor de kijkers rechts en kijk verontwaardigd naar pa
[ afbeelding ]
Die denkt dan "Heeee, een welkomstcadootje om mee te spelenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Meneer Deisyy kwam ook al met dat idee, maar wat dan als poes toch nog terug komt en ziet dat ze al is vervangen
Oehquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Oke dan, wat een engeltje he![]()
[ afbeelding ]
Jij kleine saboteur. Dat jochie links moet je wel erg dwars hebben gezeten zo zonder vest.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoals je ziet weigerde ik ook om het touwtje om mijn middel vast te snoeren en hou ik dat in mijn hand
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de andere zoon van die knakker. Ik had sowieso een hekel aan beide figuren, maar ze wilden graag een keer mee en ik moest ook meequote:Op zondag 7 februari 2010 17:44 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Jij kleine saboteur. Dat jochie links moet je wel erg dwars hebben gezeten zo zonder vest.
Mag ik dan ook mee het jouw bootje?quote:
Arme stakker. Misschien moest je nog maar een sigaretje opstekenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat was de andere zoon van die knakker. Ik had sowieso een hekel aan beide figuren, maar ze wilden graag een keer mee en ik moest ook mee
Aaaaaaawwquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dealquote:Op zondag 7 februari 2010 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee het jouw bootje?![]()
Wel zonder zwemvest
Het was heus een traumatische ervaringquote:Op zondag 7 februari 2010 17:52 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Arme stakker. Misschien moest je nog maar een sigaretje opsteken
Aaaaaaaaahhhhhhhhhquote:Op zondag 7 februari 2010 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Gister biefstuk in rode wijn met uien,stokbrood en kruidenboter.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erwtensoep met extra worst en pistoletjes met kruidenboter, jullie?
Ik had net tomatensoep op en straks nog brood...denk ikquote:Op zondag 7 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 7 februari 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
Tubgirls![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
de meest rechtse ben ik die met die andere is mijn zussie
Ik denk dat ik ook maar een blik erwtensoep openruk, gewoon met bruine boterhammen. Lekker soppenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww![]()
![]()
Cute! Die is duidelijker dan die toen in dat topic.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
Tubgirls![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Prima foto voor een reclame.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
Slechte kwaliteit want foto van foto.
Zo vonden mijn ouders mij een keer in de keuken, kaas.![]()
Inclusief knielappen en door moeder vakkundig fout geknipte pony.![]()
[ afbeelding ]
Jullie lijken wel erg op elkaarquote:Op zondag 7 februari 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
Tubgirls![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Kjoet!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was heerlijk rustig op de weg...quote:Op zondag 7 februari 2010 18:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah lekker Hondjes, goede reis gehad?
Mooi hondjes, dat de reis goed ging.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig op de weg...
En volgens de berichten regent het morgen de hele dag
Drie weken...quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi hondjes, dat de reis goed ging.
En een beetje regen kan je wel hebben, wij krijgen binnenkort geloof ik weer sneeuw.
Hoe lang blijf je?
Lekker, heb je ook niet het gevoel gelijk terug te moeten.quote:
Mooi, met die vlieger erboven. Vlieger je nu nog wel eens? Ik heb zo'n ding achter in de kofferbak liggen en heel soms zet ik de auto ergens aan de kant omdat ik er plots zin in heb.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon echt de hele dag klooien met een vlieger op het strand.
De rest van de foto's moet ik eigenlijk inscannen.
Eigenlijk ben ik niet echt veranderd, alleen groter geworden.
Nee eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, met die vlieger erboven. Vlieger je nu nog wel eens? Ik heb zo'n ding achter in de kofferbak liggen en heel soms zet ik de auto ergens aan de kant omdat ik er plots zin in heb.
Vertelquote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit meer.
Gelukkig doe ik nu wel meer dingen niet die ik vroeger wel deed.
En dingen die je vroeger niet deed maar nu welquote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit meer.
Gelukkig doe ik nu wel meer dingen niet die ik vroeger wel deed.
Kogelbiefstukje, champignons met roomsaus, gebakken aardappels en slaquote:Op zondag 7 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toplessquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef Juud79 het volgende:
Little Juud!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Liesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
BONG!!
Ik dacht echt 2 dagen geleden ofzo dat ik je al zo lang niet gezien had op Fok!
Hoe gaat het en waar zat je?
Zo'n houten omklapboekje volgens mij, hier op de foto ben ik volgens mij 2 jaar. Ik was al heel vroeg aan het lezen en altijd gek op boekjes/boeken geweest. Toen ik 1 jaar was kon ik al een heel blokboekje oplezen. Bal, boek, beer, enz...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Wat heb je daar nu in je handen, een plaatjesleesboek?
Die was toch ook ooit kind?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Wtf, krentenbol post gewoon een kinderfoto in dat topic ook.
Ah jammer, maar ik herken het wel hoor. Ik heb ook wel van die periodes dat ik een beetje fokmoe ben.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Lies
Ben niet meer zo actief op FOK!, interesse een beetje verloren, nu weer veel aan het lurken maar het posten wil nog niet echtgebrek aan inspiratie, beetje leeg allemaal
Wel nog op de Wii bezig met diverse games
Dacht laat ik nog ff mijn gezicht hier zien om te laten weten dat ik iig nog leef
Vast wel, maar niet dat kindquote:
Sinds een dag of 2 ben ik idd meer gebonden aan het forumquote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah jammer, maar ik herken het wel hoor. Ik heb ook wel van die periodes dat ik een beetje fokmoe ben.
Ik zit zelf net weer in een opleving
Hoop dat je weer een beetje blijft plakken.
Ongetwijfeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want? Je weet wie dat kind is, of alle foto's zullen wel 'verzonnen' zijn?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet dat kind.
Wat zijn wii zaken?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sinds een dag of 2 ben ik idd meer gebonden aan het forumWas nogal druk met diverse Wii zaken en ook andere dingen, + er is geen RLS op dit moment met streams dus ook weinig aantrekkingskracht om weer eens de oude kliek op te zoeken
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Net als de user van wie hij/zij de foto's gebruikte.
Ik weet dat er een user was die Krentenbol heette, die ook mod was, en later een kloon ofzo bleek. Correct?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hacks, usenet etc.quote:
Ik ga ervan uit dat het merendeel van de foto's wel echt is.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
want? Je weet wie dat kind is, of alle foto's zullen wel 'verzonnen' zijn?
Aan de andere kant zouden juist deze foto's de enige echte kunnen zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het merendeel van de foto's wel echt is.
Bij de foto van deze user heb ik mijn twijfels omdat alle fotos van deze user eigenlijk van iemand anders waren.
Dat kan.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de andere kant zouden juist deze foto's de enige echte kunnen zijn
Ow, tja, dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik zie een sterke gelijkenis met het meisje op de foto's die hij of zij later poste.
Hej Noekquote:Op zondag 7 februari 2010 19:49 schreef Noek het volgende:
Leuke pics!
Hé BingeBong! Gaat het wel goed met je?
Mehn is het echt zo lastig om werk te vinden?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Noek
Kan beter, heb momenteel geen werk etc. dus dat speelt ook meeJe voelde het iig goed aan, heb me weleens beterder gevoeld maar no worries verder
Ik heb geen goede startkwalificatie ondanks dat ik wel een redelijk CV heb opgebouwd + ik ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt omdat ik een vorm van autisme hebquote:Op zondag 7 februari 2010 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mehn is het echt zo lastig om werk te vinden?
Ach, wat klote. Al een tijdje wel hè?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Noek
Kan beter, heb momenteel geen werk etc. dus dat speelt ook meeJe voelde het iig goed aan, heb me weleens beterder gevoeld maar no worries verder
Klopt, is idd al een tijdjequote:Op zondag 7 februari 2010 20:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach, wat klote. Al een tijdje wel hè?
Hopelijk vind je snel iets, zo niet ook goed, als je je maar oké voelt.
Oké, ook hier moet ik weer even aan wennen geloof ik maar dat zal je niks verbazen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Maar even een nummertje posten wat ik zelf erg bijzonder vind en je ook in een rustige gemoedstoestand brengt:
Tsukimori.mp3
Heey Bong...ik zie je nu pasquote:Op zondag 7 februari 2010 20:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, is idd al een tijdjeDankje iig voor je woorden, er is maar één plek op I-net waar ik me een beetje thuisvoel en dat is hier in de RLS/SC
Beurt me echt een beetje op
Tot snel en anders tot een andere keer!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic een mooi glimmend slotje geeft wil ik alvast gedag zeggen en iedereen een fijne avond toewensenIk kom zeker snel weer terug
Bong, ooit komt 't weer goed, altijd weerquote:Op zondag 7 februari 2010 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
Voordat dit topic een mooi glimmend slotje geeft wil ik alvast gedag zeggen en iedereen een fijne avond toewensenIk kom zeker snel weer terug
Snelle subreactie before shutdownquote:Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké, ook hier moet ik weer even aan wennen geloof ik maar dat zal je niks verbazen.
Je bent sowieso zelf wel bijzonder.
Hey Noek, de krabvissers krijgen vanavond om half tien een zware storm voor de kiezenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké, ook hier moet ik weer even aan wennen geloof ik maar dat zal je niks verbazen.
Je bent sowieso zelf wel bijzonder.
Cool! Ga ik kijken. Ik vergeet het dus altijd. Discovery staat zo niet in mijn geheugen zodat die me ook nooit opvalt als ik op tvgidsonline.nl kijk. Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Noek, de krabvissers krijgen vanavond om half tien een zware storm voor de kiezen
Ik hoorde het ze gisteravond laat iedere keer zeggen, maar kan het nu niet vinden in de gids. Ik hoop dus dat ik het goed hebquote:Op zondag 7 februari 2010 20:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool! Ga ik kijken. Ik vergeet het dus altijd. Discovery staat zo niet in mijn geheugen zodat die me ook nooit opvalt als ik op tvgidsonline.nl kijk. Thanks!
ach wat leuk, ik ben er nog hoor Teun, en leuk je ava...k zal van de week ook wat fotos opdoeken....quote:Op zondag 7 februari 2010 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik mis Annie, 't voelt altijd wel goed als ze "around" is
Niet zo moeilijk toch??quote:Op zondag 7 februari 2010 20:50 schreef Leandra het volgende:
Speciaal voor Ian en Pietje....
[ afbeelding ]
Nou maar hopen dat het plaatje hier werkt
Zit je me blij te maken met een dode krab!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde het ze gisteravond laat iedere keer zeggen, maar kan het nu niet vinden in de gids. Ik hoop dus dat ik het goed heb
Niet eens gezien, ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 20:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Er mist een uur in hun programmering. Dat moeten wel de krabben zijn.
Nou niet meer weggaan hè. Je hoeft niet te posten als je dat niet wil, als je er maar gewoon bentquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ach wat leuk, ik ben er nog hoor Teun, en leuk je ava...k zal van de week ook wat fotos opdoeken....
Ik vind het alleen lastig omdat ik nooit weet of ik nu naar een herhaling zit te kijken of niet omdat ik het zo vaak mis of al heb gemist.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet eens gezien, ik hoop dat je gelijk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |