abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4100410
Nog even alle gebeurtenissen op een rijtje :

• Pim Fortuyn 6 mei rond 18.00 doodgeschoten in Hilversum,verdachte opgepakt
  • Rust in Den Haag keert terug na rellen
  • Nederland in shock na moord
  • Condoleance-register wordt getekent door duizenden mensen
  • Finale UEFA cup woensdag gaat door
  • Verkiezingen op 15 mei gaan door
  • Verdachte moord blijkt milieuactivist
  • Prinselijk paar breekt reis af
  • [Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 07-05-2002 18:38]

pi_4100419
    Ik zat net de gesloten topic te lezen

Maarum, we blaten allemaal wel dat het over democratie gaat enzo, maar wat als die man gewoon een homohater was? Dan was Pim we degene waar ie af mee zou willen rekenen.

dinsdag 7 mei 2002 @ 18:37:59 #3
    13264 U-lerZzZ
    www.Fh2.nl
    pi_4100431
    Was geen homo-hater.

Was een "dierenvriend".

Wie?
    pi_4100443
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:37 schreef U-lerZzZ het volgende:
    Was geen homo-hater.

Was een "dierenvriend".

Dat maken 'we' er nu van. Wie zegt dat het ook maar een politieke reden heeft?
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:39:26 #5
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_4100446
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:36 schreef Youssef het volgende:
    Ik zat net de gesloten topic te lezen

Maarum, we blaten allemaal wel dat het over democratie gaat enzo, maar wat als die man gewoon een homohater was? Dan was Pim we degene waar ie af mee zou willen rekenen.

Ja, wat als hij het leven had gerespecteerd zoals hij deed voorkomen op zijn site... wat als, wat als...

Ga aub ergens anders flames uitlokken.

Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_4100454
    euh... dat zelfs het royalcouple hun reis afbreekt
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_4100469
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:40 schreef Chandler het volgende:
    euh... dat zelfs het royalcouple hun reis afbreekt
    Terecht !
    pi_4100483
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:41 schreef Muhneer het volgende:

[..]

Terecht !

Ja en nee, hij is nu al dood (mischien beetje grof om te zeggen) maar wat kunnen zij nou voor hem nog betekenen?... zal het volk betere keuzes maken als ze terug zijn?... in mijn ogen niet.
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_4100505
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:42 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ja en nee, hij is nu al dood (mischien beetje grof om te zeggen) maar wat kunnen zij nou voor hem nog betekenen?... zal het volk betere keuzes maken als ze terug zijn?... in mijn ogen niet.

denk jij dat ze nog zin hebben om vrolijk te reizen?
    pi_4100510
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja, wat als hij het leven had gerespecteerd zoals hij deed voorkomen op zijn site... wat als, wat als...

Ga aub ergens anders flames uitlokken.

Ik zeg dat iedereen politieke redenen achter de moord zoekt, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Je maakt er zelf flames van eikel.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:45:33 #11
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4100527
    quote:

[..]

tis meer een teken van solidariteit, ze hebben nu eenmaal ook - tegenwoordig weliswaar meer indirect, dan direct - banden met de politiek. Dit is van groot belang voor hun land. Dus komen ze m.i. terecht eerder terug.
    I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
    pi_4100552
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zeg dat iedereen politieke redenen achter de moord zoekt, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Je maakt er zelf flames van eikel.

er zijn meer homo's in nederland, dus met pim fortuyn wil je echt wel een statement neer zetten.
    [url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
    pi_4100554
    Als die gast vrij komt reken maar dat die dood gaat, gister een reactie gehoord van een gast bij tvwest en die had het over "onze leider, en dit is nog maar het begin(de rellen)" Dus trek je conclusie maar
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:48:56 #14
    19105 Noayla_
    Love me tender
    pi_4100569
    De dader was net vader geworden...

Zijn perverse 'idealen' plaatste hij boven de verantwoordelijkheid voor zijn gezin...

Ik ben er echt ziek van en intens woedend. Idealen zouden moeten leiden tot constructieve acties en niet tot het afschieten van een ander mens.

Als de dader werkelijk iets had willen betekenen voor onze samenleving had hij ook kunnen gaan werken in een asielzoekerscentrum o.i.d. In tegenstelling tot wat hij zelf denkt heeft hij de samenleving allesbehalve een dienst bewezen.

Overigens weet ik niet of ik nu wel in het juiste topic zit te posten. Indien niet: bij voorbaat sorry.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:49:22 #15
    19852 Delight
    supernatural
    pi_4100574
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:47 schreef StephanL het volgende:
    Als die gast vrij komt reken maar dat die dood gaat, gister een reactie gehoord van een gast bij tvwest en die had het over "onze leider, en dit is nog maar het begin(de rellen)" Dus trek je conclusie maar
    Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond, dit aangrijpen om te gaan rellen.
    Hij was juist tegen geweld/criminaliteit en de reactie van deze echt DOMME mensen is geweld. Totaal gebrek aan respect vind ik het
    History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
    pi_4100598
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:48 schreef Noayla_ het volgende:
    De dader was net vader geworden...

Zijn perverse 'idealen' plaatste hij boven de verantwoordelijkheid voor zijn gezin...

Ik ben er echt ziek van en intens woedend. Idealen zouden moeten leiden tot constructieve acties en niet tot het afschieten van een ander mens.

Als de dader werkelijk iets had willen betekenen voor onze samenleving had hij ook kunnen gaan werken in een asielzoekerscentrum o.i.d. In tegenstelling tot wat hij zelf denkt heeft hij de samenleving allesbehalve een dienst bewezen.

Overigens weet ik niet of ik nu wel in het juiste topic zit te posten. Indien niet: bij voorbaat sorry.

mensen moeten eens goed in hun kop prenten dat alles wat links is niet meteen goed is. extremisme is altijd verkeerd. en rechts moet voortaan gewoon getolereerd worden en niet meer zo afschuwelijk afgebeeld worden. helaas moest dit gebeuren voordat er een aantal mensen zijn die dit beginnen te begrijpen. en dan zijn er nog een groot aantal mensen die er helemaal niets van leren.
    [url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:52:30 #17
    3967 Orac
    So far so Good
    pi_4100617
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:51 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

mensen moeten eens goed in hun kop prenten dat alles wat links is niet meteen goed is. extremisme is altijd verkeerd. en rechts moet voortaan gewoon getolereerd worden en niet meer zo afschuwelijk afgebeeld worden. helaas moest dit gebeuren voordat er een aantal mensen zijn die dit beginnen te begrijpen. en dan zijn er nog een groot aantal mensen die er helemaal niets van leren.

Maar zorg dat het niet doorslaat!

Natuurlijk is niet alles wat links is, automatisch goed. Maar ook niet alles wat rechts is. 't Werkt natuurlijk wel 2 kanten op.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_4100635
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:49 schreef Delight het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond, dit aangrijpen om te gaan rellen.
    Hij was juist tegen geweld/criminaliteit en de reactie van deze echt DOMME mensen is geweld. Totaal gebrek aan respect vind ik het

hij wou ook de mensen van nederland wakker schudden. toch zijn er nog steeds mensen die er niets van begrijpen, dat vraagt om hardere maatregelen. wat denk je wat er gebeurd als al die mensen hun woede moeten opkroppen? dan krijg je een land vol van gekken zoals die moordenaar zelf.
    pi_4100656
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Natuurlijk is niet alles wat links is, automatisch goed. Maar ook niet alles wat rechts is. 't Werkt natuurlijk wel 2 kanten op.

dat zeg ik ook in mijn post. en de media moet nu ook werkelijk eens aan de lijn gehouden worden.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:58:59 #21
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4100692
    quote:

[..]

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:03:45 #22
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_4100743
    Ik hoop dat dit complot is ala Oswold.... Over paar dagen word die Volkert toevallig overgereden door een auto of valt van een gebouw... of glijd uit en breekt zijn nek...
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:03:46 #23
    19852 Delight
    supernatural
    pi_4100744
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:54 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

hij wou ook de mensen van nederland wakker schudden. toch zijn er nog steeds mensen die er niets van begrijpen, dat vraagt om hardere maatregelen. wat denk je wat er gebeurd als al die mensen hun woede moeten opkroppen? dan krijg je een land vol van gekken zoals die moordenaar zelf.

Niemand moet zijn woede opkroppen, iedereen is geschokt hierdoor en moet dit verwerken. Maar ik vind dat dat nooit een excuus kan en mag zijn voor het geweld en de rellen die bepaalde mensen nu veroorzaken.
    Wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken, het is geen! eerbetoon aan Pim door op deze manier te reageren. Het is eerder een belediging, door dingen in zijn naam te doen waar hij zelf juist zo op tegen was.
    History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
    pi_4100780
    quote:

[..]

Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond.

Jep, sommige stemmers wisten niet eens waarom ze Pim stemden. Nu wel.
    pi_4100799
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:05 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jep, sommige stemmers wisten niet eens waarom ze Pim stemden. Nu wel.

Omdat er psychopaten op de werld rondlopen die andere mensen vermoorden?
    pi_4100811
    quote:

[..]

Als teken van medeleven is het wel zo netjes je vakantie af te breken vind ik.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:11:36 #27
    10090 waspman
    life is sweet
    pi_4100863
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:07 schreef LenL het volgende:

[..]

Omdat er psychopaten op de werld rondlopen die andere mensen vermoorden?

omdat nederland ziek is, omdat de democratie verrot is!
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:12:16 #28
    17274 Wuder
    pi_4100866
    Omdat mensen niet kuddedieren moeten zijn...
    pi_4100921
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:55 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

dat zeg ik ook in mijn post. en de media moet nu ook werkelijk eens aan de lijn gehouden worden.

Ja! Censuur zeg ik je! Die stoute media ook....al die 'rechtse' mensen (waarschijnlijk weet driekwart niet waar rechts echt voor staat, maar dat terzijde) kunnen natuurlijk ook hun eigen kranten beginnen, zoals Fortuyn ook van plan was. Dat heeft meer zin dan nu de hele tijd lopen te zeuren over dat de journalistiek een te eenzijdig beeld zou hebben geschapen. Maar ja, dat betekent weer dat he *echt* iets moet gaan doen, en dat is natuurlijk eng...
    Jesus saves but death prevails.
    pi_4100944
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:11 schreef waspman het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, de nederlandse democratie is net zo verrot als in andere landen...
    pi_4100988
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:20 schreef LenL het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, de nederlandse democratie is net zo verrot als in andere landen...

Wat een onzin.
    pi_4101014
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:17 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ja! Censuur zeg ik je! Die stoute media ook....al die 'rechtse' mensen (waarschijnlijk weet driekwart niet waar rechts echt voor staat, maar dat terzijde) kunnen natuurlijk ook hun eigen kranten beginnen, zoals Fortuyn ook van plan was. Dat heeft meer zin dan nu de hele tijd lopen te zeuren over dat de journalistiek een te eenzijdig beeld zou hebben geschapen. Maar ja, dat betekent weer dat he *echt* iets moet gaan doen, en dat is natuurlijk eng...

links staat voor het schijt wao beleid en dus voor niet willen werken en niet rechts. dus pleur op met je gezeik.
    pi_4101032
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:24 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

links staat voor het schijt wao beleid en dus voor niet willen werken en niet rechts. dus pleur op met je gezeik.

Welja. Vind je nou ook niet dat je hier een pietsiebeetje tever gaat? Generaliseren hm?
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:26:12 #34
    25530 David7
    Glory! Glory! Man United!
    pi_4101034
    quote:

[..]

Wat wil je dan? Dictatuur?
    Reds are here, Reds are there, Reds are every-fucking-where!
    pi_4101071
    Zand in onze handen

't was zand in onze handen
    en het glipte zomaar weg
    en als je het me vraagt
    dan komt dit nooit meer terug
    dus we sluiten af vandaag
    kom vrienden!!

rust zacht pim.

dinsdag 7 mei 2002 @ 19:28:27 #36
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4101074
    Op Ned. 2 is nu te zien hoe Thom de Graaf meteen reageerde op 't bericht dat Fortuyn was neergeschoten...
    Als iemand nog twijfelt aan z'n oprechtheid, moeten ze dat even kijken
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:29:07 #37
    25530 David7
    pi_4101084
    quote:

[..]

Dus wanneer jij een ongeluk krijgt wil jij geen wao-uitkering? Wat lul je nou man.

En nog iets, in je signature staat dat Pim in je hart voortleefd. Wat heeft Pim voor jou gedaan om in jouw hart voor te leven? Leeft ieder mens wat zinloos wordt doodgeschoten verder in jouw hart?

FOK!fossiel dinsdag 7 mei 2002 @ 19:30:10 #38
    8443 cptmarco
    it's captain...
    pi_4101102
    Ik kreeg er kippenvel van, van de beelden van Thom de Graaf, hij zag er echt helemaal lamgeslagen uit door het nieuws.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:30:15 #39
    14664 Capetown
    strapping
    pi_4101103
    quote:

[..]

Als ik jou lees heb ik altijd het idee dat je denkt dat het om een voetbalwedstrijd gaat ofzo. Neem maar van mij aan dat het allemaal niet zo zwart-wit is als je denkt.
    "I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
    "Fuck it Dude, let's go bowling."
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:30:34 #40
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4101111
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:28 schreef 22339 het volgende:
    Zand in onze handen

't was zand in onze handen
    en het glipte zomaar weg
    en als je het me vraagt
    dan komt dit nooit meer terug
    dus we sluiten af vandaag
    kom vrienden!!

rust zacht pim.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_4101125
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat een onzin.

In frankrijk stemt een hele boel fransen üit protest"op "extreem" regts, later bij de 2e ronde blijkt dit eenv ergissing te zijn. In amerika waren er bij de laatste verkiezingen een heleboel problemen met de eerlijkhijt van van alles en nog wat... dat is net zo verrot lijkt mij. Stemmen als protest is slegt, je moet stemmen op ene partij waarvan je denkt dat zij het best jouw mening (kunnen) vertegenwoordigen. Is die partij er niet stem je op een partij die het redelijk kan of je stemt niet.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:31:34 #42
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4101129
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:30 schreef cptmarco het volgende:
    Ik kreeg er kippenvel van, van de beelden van Thom de Graaf, hij zag er echt helemaal lamgeslagen uit door het nieuws.
    Precies. Iemand die beweert dat z'n emoties niet oprecht zijn, is niet reeel..

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-05-2002 19:32]

dinsdag 7 mei 2002 @ 19:32:25 #43
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4101141
    Nu bij B&W: hoofdredacteuren die zich op allerlei manieren eronder uit proberen te lullen.

Enige die toegeeft dat hij zich echt afvraagd of hij soms niet te ver is gegaan is Witteman.

En nog zit zo'n idiote socialist hem nu met Le Pen en Heider te vergelijken

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:36:17 #44
    17274 Wuder
    pi_4101180
    Wanneer krijgen we een duidelijke en fraudelose WAO of andere beleid??

Ik haat mensen die voor nix profiteren van anderen, maar mensen die egt ziek zijn moeten ook WAO krijgen...

Waar ligt de grens??

dinsdag 7 mei 2002 @ 19:37:16 #45
    25530 David7
    pi_4101203
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:31 schreef LenL het volgende:

[..]

Stemmen als protest is slegt, je moet stemmen op ene partij waarvan je denkt dat zij het best jouw mening (kunnen) vertegenwoordigen.

Precies, en zoals ik al in veel reacties gelezen heb gaan nu mensen op LPF stemmen uit respect voor Fortuyn. Dat is geen reden om ergens op te stemmen. Je moet op de partij blijven stemmen waar je voor 6-5-2002 op wou stemmen. Dit mag niet in je keuze worden meegenomen.

En als je nu opeens op LPF wil gaan stemmen, hoe weet je dan dat ze verder gaan op de Fortuyn manier? En op wie stem je dan eigenlijk? Kent iemand eigenlijk verder wel een persoon op de LPF-lijst?

pi_4101351
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wie bepaalt dat? wie bepaalt of links goed is en of rechts goed is? Iemand kan niet voor een ander bepalen of links goed is of juist rechts.
    -= You don't get a second chance to make the first move =-
    pi_4101487
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:37 schreef David7 het volgende:

Precies, en zoals ik al in veel reacties gelezen heb gaan nu mensen op LPF stemmen uit respect voor Fortuyn. Dat is geen reden om ergens op te stemmen. Je moet op de partij blijven stemmen waar je voor 6-5-2002 op wou stemmen. Dit mag niet in je keuze worden meegenomen.

Ik zou voor 6-5-2002 denk ik wel gestemd hebben op LPF, maar na deze gebeurtenis niet meer.
    quote:
    En als je nu opeens op LPF wil gaan stemmen, hoe weet je dan dat ze verder gaan op de Fortuyn manier? En op wie stem je dan eigenlijk? Kent iemand eigenlijk verder wel een persoon op de LPF-lijst?
    Dat is dus ook iets wat ik me af vraag. Ik denk dus niet dat de LPF door kan gaan zonder Fortuyn, mijn stem krijgen ze denk ik niet. Het is precies zoals Harry Mens zei dat zijn mensen in zijn partij de capiciteiten niet hebben om de partij zo te leidden als hij dat gewilt zou hebben.
    -= You don't get a second chance to make the first move =-
    pi_4101504
    quote:

[..]

hmpffffff aansteller! het was 1 gek hoor, geen beweging o.i.d.! De mensen hier op het forum zijn echt niet de enige 'heldjes', heel nederland verafschuwd deze moord! Niks ziek nederland, niks weg democratie. Iedereen leeft mee, ik vind het fantastisch zoals nederland zich hiertegenover opstelt (het nederlandse volk, zowel als de politici)
    pi_4101656
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welja. Vind je nou ook niet dat je hier een pietsiebeetje tever gaat? Generaliseren hm?

nee die post waarop ik een reactie poste was dat niet wil je zeggen?
      FOK!fossiel dinsdag 7 mei 2002 @ 20:08:41 #50
    8443 cptmarco
    it's captain...
      dinsdag 7 mei 2002 @ 20:19:18 #51
    8352 zaiga
    The Keenest
    pi_4101847
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:08 schreef cptmarco het volgende:
    Is er eigenlijk al bekend wat de motieven van de dader zijn?
    Tsja het enige verband tussen de verdachte en Pim Fortuyn schijnt te zijn dat Fortuyn het verbod op nertsenfokkerij wilde opheffen, terwijl de verdachte een milieu-activist was (en dan met name tegen de bio-industrie).

Maar dat is giswerk.

En 15 jarige jongen heeft verklaart dat ie meerdere malen discussies met de verdachte had gehad, waarbij de verdachte dan zou hebben gezegd dat ie Pim Fortuyn wilde vermoorden. Maar waarom, daar werd niets over gezegd.

May the road rise to meet your feet
    pi_4102033
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:19 schreef zaiga het volgende:

[..]

Tsja het enige verband tussen de verdachte en Pim Fortuyn schijnt te zijn dat Fortuyn het verbod op nertsenfokkerij wilde opheffen, terwijl de verdachte een milieu-activist was (en dan met name tegen de bio-industrie).

Maar dat is giswerk.

En 15 jarige jongen heeft verklaart dat ie meerdere malen discussies met de verdachte had gehad, waarbij de verdachte dan zou hebben gezegd dat ie Pim Fortuyn wilde vermoorden. Maar waarom, daar werd niets over gezegd.

omdat het niet geaccepteerd word als je je inzet voor fortuyn. dat idee past niet ins "ons" media beeld.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 20:35:52 #53
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4102086
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:31 schreef SEMTEX het volgende:
    Precies. Iemand die beweert dat z'n emoties niet oprecht zijn, is niet reeel..
    Indrukwekkend idd.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 20:36:50 #54
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4102101
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:32 schreef daburnd88 het volgende:
    omdat het niet geaccepteerd word als je je inzet voor fortuyn. dat idee past niet ins "ons" media beeld.
    Onzin.
    pi_4102118
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:37 schreef David7 het volgende:

[..]

Dat zou wel het einde voor de democratie betekenen, er zijn vcolgens mij echt mensen die uit respect/medeleven/sympathiek gaan stemmen op LPF, stemmen is een serieuze zaak waar je met verstand mee om moet gaan en niet met je gevoel.
    pi_4102160
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:38 schreef LenL het volgende:

Dat zou wel het einde voor de democratie betekenen, er zijn vcolgens mij echt mensen die uit respect/medeleven/sympathiek gaan stemmen op LPF, stemmen is een serieuze zaak waar je met verstand mee om moet gaan en niet met je gevoel.

Vind ik ook. Hoop dat de mensen die op PF willen stemmen dat ook nog gaan inzien. Zelfs PF zag het niet zo zitten dat de andere leden in de tweede kamer zouden komen.

Vraag me af of de politiek nog op de een of andere manier duidelijk gaat maken dat stemmen op PF geen goede manier is om een laatste eer te bewijzen. Zou een rare situatie opleveren....

pi_4102225
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:36 schreef Lithion het volgende:

[..]

Onzin.

kom jij dan eerst eens met een betere verklaring.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 20:49:56 #58
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4102268
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:47 schreef daburnd88 het volgende:
    Omdat het een onbevestigde of onbetrouwbare bron is. Omdat de media dat nog niet opgepikt hebben. Genoeg redenen te verzinnen dan weer dat paranoïde linkse media-complot.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 20:53:30 #59
    23614 greesy
    always fun
    pi_4102319
    quote:

[..]

Dit is uit respect!!!!!!!!
    just be who you want to be
    pi_4102438
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:49 schreef Lithion het volgende:

[..]

Omdat het een onbevestigde of onbetrouwbare bron is. Omdat de media dat nog niet opgepikt hebben. Genoeg redenen te verzinnen dan weer dat paranoïde linkse media-complot.

Natuurlijk pikken de media het niet op.
    De Nederlandse media lieten ook achterwege dat Marrokanen in Rotterdam feest aan het vieren waren...
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 21:09:14 #61
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4102603
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    De Nederlandse media lieten ook achterwege dat Marrokanen in Rotterdam feest aan het vieren waren...
    Gelul. Ze hebben wel degelijk bericht over groepjes Marokkaanse jongeren die bij het huis van Pim Fortuyn aan het provoceren waren.
    pi_4102683
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:49 schreef Lithion het volgende:

[..]

maar dat van zijn pels diertjes is dus betrouwbaar?
    pi_4102687
    quote:
    Dan deden ze het een keer niet.
    pi_4102707
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 21:09 schreef Lithion het volgende:

[..]

Gelul. Ze hebben wel degelijk bericht over groepjes Marokkaanse jongeren die bij het huis van Pim Fortuyn aan het provoceren waren.

hier in weert was het ook zo dat er een aantal van die gasten het aan het vieren waren. en ook was het op 11 september zo.
    pi_4102864
    Beetje jammer dat iedereen weet hoe precies de dader heet en waar hij woont. Ik vind het natuurlijk erg, deze moord op Fortuyn, voor de nabestaanden maar ook voor de vrouw en kind van Dhr. van der Graaf. Ik hoop dat niemand het uit z'n hoofd zal halen om die vrouw van hem lastig te vallen (ik bedoel gewone burgers en niet politie) vanwege de daad van haar man.
    'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
    pi_4102896
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 21:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dan deden ze het een keer niet.

Vind ik erg laf dat ze dat niet doen. Mag toch wel in het nieuws dat dat groepje wat ook na 11-09 al feestvierde nog steeds een ontregeld bovenkamertje heeft...
    pi_4104327
    Kijk hier ff :
    TV Rijnmond bij het huis van Fortuyn.

http://217.149.193.67:8080/ramgen/video/mei/06-05-straat2.rm

Fascisme is de sfeer die hangt in een zaal vol met linkse mensen.
    pi_4104736
    Jongens jullie hebben het allemaal fout jullie worden om de tuin geleid zien jullie dat dan niet de regering zit er achter en Ad Melkert dit was toen met Kennedy ook zo .
    pi_4104772
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 23:36 schreef DenniZ224 het volgende:
    Jongens jullie hebben het allemaal fout jullie worden om de tuin geleid zien jullie dat dan niet de regering zit er achter en Ad Melkert dit was toen met Kennedy ook zo .
    dream on. Dom dom dom...
      dinsdag 7 mei 2002 @ 23:41:10 #70
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_4104811
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 23:36 schreef DenniZ224 het volgende:
    U gaat voor een 24uurs ban?
    Aan je emoticon te zien ben je hier de boel een beetje aan het opfucken in een serieus topic.
    The Internets, I needs it..
    pi_4104895
    Was ik er bijna ingetrapt
    Thnxz modje
    Fascisme is de sfeer die hangt in een zaal vol met linkse mensen.
    pi_4105531
    de gegevens van de moordenaar zijn uitgelekt naar internet.
    quote:
    Als je nog ooit verder wilt posten dus maar niet doen!

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-05-2002 00:28]

pi_4105551
    Vanavond ben ik, net als velen met mij, naar het huis van Pim Fortuyn gegaan om mijn respect te tonen voor het verlies van deze man voor onze samenleving.

Daar, maar ook nu nog, kwamen veel emoties vrij en ben ik vooral kwaad over het onrecht. Het nemen van iemands leven om zijn mening, om zijn recht dus, is iets wat aan alle kanten aan me knaagt.

Verdriet om het verlies van een persoonlijkheid, die zaken kon benoemen als wie dan ook, iemand die politiek weer publiek bezit maakte.

Woede over de hypocrisie die nu boven komt drijven bij de nederlandse pers, die het toch allemaal niet zo bedoelt heeft, die Pim helemaal niet rechts vonden...
    Als je ergens voor staat, blijf daar dan staan, en waai niet met de wind mee die de publieke opinie op doet waaien.

Angst voor de maatschappelijke veranderingen die zullen volgen, in het elk geval moet iedereen bang zijn, zijn eigen mening te verkondigen.

Wat moet of kan je nog zeggen als wat je zegt je doodsvonnis kan zijn

pi_4105738
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 00:28 schreef ivan_hoe het volgende:...Wat moet of kan je nog zeggen als wat je zegt je doodsvonnis kan zijn
    Als er één ding is dat ik van deze moord heb geleerd, dan is het wel dat je gewoon moet zeggen wat je vindt. Beter dood op je voeten dan levend op de knieën zeggen ze wel.
      woensdag 8 mei 2002 @ 01:08:47 #75
    25042 snug
    tanta stat praedita culpa.
    pi_4106045
    edit-compleet offtopic-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-05-2002 01:11]

woensdag 8 mei 2002 @ 01:11:35 #76
    2207 Juan Zueco
    Rap is geen muziek!
    pi_4106060
    [edit]ok, niet meer nodig[/edit]

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
      woensdag 8 mei 2002 @ 01:24:02 #77
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4106169
    zojuist btw villa BvD gecheckt en toch bespeur ik weer hele vreemde zaken, zoals het feit dat ruud de wild, sander de heer en jeroen kijk in de vegte helemaal niet gehoord zijn. Oke, dat meisje Merel wel, maar ik zou toch van iedereen zijn of haar verklaring willen opnemen. Ook het feit dat dat hek dus niet werkte, dat het langer dan 9 minuten geduurd zou hebben voordat die ambulance ter plekke was (dit zou overigens ook door shock o.i.d. overdreven kunnen zijn), dat sander de heer aangaf de PF nog een behoorlijke tijd ademde. Rode petten, grijze petten bladiebla.

Het kan zijn dat de politie hier geen uitspraken over heeft gedaan in belang van het onderzoek, het kan ook zijn dat er om andere redenen over gezwegen is. Ik hoop niet dat politie gewoonweg niet op de hoogte is van de zaken aangekaart door de heren, dat zou een aanfluiting zijn.

Mgoed, het was erg ontroerend, vooral wat jeroen zei over de eenzame dood van PF. zo zo zo intens triest

pi_4106195
    edit-niet ontopic-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-05-2002 01:27]

“To destroy a people you must first sever their roots.”
    pi_4106212
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 01:08 schreef snug het volgende:
    edit-compleet offtopic-edit
    Sorry Golfer.
    pi_4106261
    Afijn, ik reageerde op Snug en vervolgde met wat 'ook' werd ge-edit! Dus dat wat niet met Snug's post te maken heeft hier alsnog.

Ik stemde niet op Fortuyn, zou ook nooit op Fortuyn stemmen (alhoewel ie wel het een en ander eindelijk terecht bespreekbaar heeft gemaakt) maar als een Fortuyn, als ultieme vertegenwoordiger van de democratie!, vermoord wordt waar blijf je dan als westerse vrije democratie (waarin ik geloof en waarin iedereen die in vrijheid van alles geloofd)? Pim Fortuyn moet niet meer eer en zo toegediend worden maar het feit dat EENS een keer iemand opstaat die ECHT anders denkt en DAARVOOR vermoord wordt geeft me echt te denken over ONZE democratie...

Er is een vergelijking gemaakt naar Willem van Oranje als laatste volksvertegenwoordiger die vermoord werd in nederland, maar ik vind een vergelijking met MLK (niet qua opvatingen natuurlijk!!!, maar als iemand die een invloedrijk anders denken vertegenwoordigd) eerder kloppen.

pi_4106423
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 01:24 schreef GRAZ het volgende:

Mgoed, het was erg ontroerend, vooral wat jeroen zei over de eenzame dood van PF. zo zo zo intens triest

Dat vond ik ook zo vreselijk om te horen!

Waarom is er niemand bij hem gaan zitten in godsnaam?
    Onbegrijpelijk!

ik begin me steeds meer op te winden over de mensen van de LPF, zeer akelig ook die man vanavond bij BvD.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
    pi_4106431
    Je mag hier in Nederland alleen tot de grijze massa behoren....iets te veel links of rechts word je blijkbaar persoonlijk aangerekent.

Voorzichtig mensen, steek niet met je kop boven het korenveld uit......je kop word eraf gemaaid

woensdag 8 mei 2002 @ 01:54:56 #83
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4106463
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 01:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo vreselijk om te horen!

Waarom is er niemand bij hem gaan zitten in godsnaam?
    Onbegrijpelijk!

ik begin me steeds meer op te winden over de mensen van de LPF, zeer akelig ook die man vanavond bij BvD.

Ja! die man was naaaaaaar. Die was echt vreselijk NAAAAR.

Enfin, ik weet niet wat ik in een dergelijke situatie gedaan zou hebben, kan dus ook niet beoordelen of veroordelen waarom mensen niet bij hem gebleven zijn. Ik kan alleen aangeven dat ik het intens triest vind.

woensdag 8 mei 2002 @ 01:56:29 #84
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4106475
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 01:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Idd een zeer onsymphatieke man .
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:00:16 #85
    11119 IHOAKSISnoet
    - Vet in je bek -
    pi_4106521
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 01:56 schreef Quenda het volgende:

[..]

Idd een zeer onsymphatieke man .

Wat werd er dan zoal gezegd door dit persoon? Want ik heb slechts alleen Ruud de Wild en consorten horen spreken.
    *splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:21:06 #86
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4106718
    Ik twijfel soms ook aan die mensen van LPF. Gaat 't ze wel echt om Fortuyn en niet meer om hun eigen politieke hachje?
    pi_4106752
    Ferry Hoogendijk, kwam idd een beetje egotripperig over.
    Maar goed, dat mag ook wel gezegd worden van Harry Mens.
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:38:19 #88
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4106868
    Waar ik trouwens aan zit te denken: er werd gezegd dat de dader alleen de 6e mei vrij had en toen z'n daad gepleegd heeft. Versch. getuigen hebben echter al eerder, de dag ervoor, de man bij de balie gezien,waar hij zich meldde en ook had Thom de Graaf een verdacht iemand gezien. Dat kan toch niet als hij die dagen geen vrij had?
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:40:35 #89
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4106888
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:00 schreef IHOAKSISnoet het volgende:

[..]

Wat werd er dan zoal gezegd door dit persoon? Want ik heb slechts alleen Ruud de Wild en consorten horen spreken.

Hij ontkende dat dhr Fortuyn zou hebben gezegd dat er enkele rotte appels in de partij zaten, gaf een paar vegen naar andere politici , vind dat men juist nu moet stemmen op Pim Fortuyn en reageerde buitengewoon respectloos op een uitspraak van een broer van Pim Fortuyn die aangaf dat de familie uiteindelijk niet kon beslissen wat er met de Lijst Fortuyn zou moeten gebeuren ( familie zou het liefste willen dat de lijst ontbonden/opgeheven zou worden).
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:44:29 #90
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4106920
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:38 schreef SEMTEX het volgende:
    Waar ik trouwens aan zit te denken: er werd gezegd dat de dader alleen de 6e mei vrij had en toen z'n daad gepleegd heeft. Versch. getuigen hebben echter al eerder, de dag ervoor, de man bij de balie gezien,waar hij zich meldde en ook had Thom de Graaf een verdacht iemand gezien. Dat kan toch niet als hij die dagen geen vrij had?
    Ik heb alleen vernomen dat de verdachte zich op de dag van het delict bij de balie had gemeld om zichzelf toegang tot het gebouw te verschaffen. De portier weigerde dit.

De dag ervoor (toen was het weekend) zal de mogelijke dader waarschijnlijk ook gewoon vrij hebben gehad neem ik gemakshalve maar aan..

off topic: Overigens hebben alle politici vanaf nu 2 bodyguards gekregen.

woensdag 8 mei 2002 @ 02:49:45 #91
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4106973
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:40 schreef Quenda het volgende:
    vind dat men juist nu moet stemmen op Pim Fortuyn en reageerde buitengewoon respectloos op een uitspraak van een broer van Pim Fortuyn die aangaf dat de familie uiteindelijk niet kon beslissen wat er met de Lijst Fortuyn zou moeten gebeuren ( familie zou het liefste willen dat de lijst ontbonden/opgeheven zou worden).
    ja, dat vind ik ook zo raar!
    De familie ziet liever niet dat de partij voortgezet worden, maar de leden hebben daar totaal geen respect voor!
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:52:34 #92
    22259 Fogerty
    slapende account
    pi_4106993
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:38 schreef SEMTEX het volgende:
    en ook had Thom de Graaf een verdacht iemand gezien. Dat kan toch niet als hij die dagen geen vrij had?
    Die van Thom de Graaf was een of andere rare snuiter met een hoed die wel echt gewoon in Hilversum blijkt te werken bij de NPS ofzo. Zeiden althans de heren vanavond bij Barend & van Dorp.
    Dus dat was vermoedelijk niet de dader van gisteren
    Hieperdepiep hoera!
      woensdag 8 mei 2002 @ 02:57:12 #93
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4107023
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De familie ziet liever niet dat de partij voortgezet worden, maar de leden hebben daar totaal geen respect voor!

Vergeet het zogenaamde *we stoppen met campagne voeren* niet.
    Tot op heden gisteren kende ik een handjevol mensen van de lijstPF van gezicht maar vandaag lijken ze wel in elk programma op te duiken om maar vooral het publiek te vertellen dat men *uit respect* zal moeten gaan stemmen op Pim.

Bah.

pi_4107062
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:57 schreef Quenda het volgende:

[..]

Vergeet het zogenaamde *we stoppen met campagne voeren* niet.
    Tot op heden gisteren kende ik een handjevol mensen van de lijstPF van gezicht maar vandaag lijken ze wel in elk programma op te duiken om maar vooral het publiek te vertellen dat men *uit respect* zal moeten gaan stemmen op Pim.

Bah.

LPF zonder PF, bestaat uit?
      woensdag 8 mei 2002 @ 03:05:14 #95
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4107063
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:57 schreef Quenda het volgende:

Bah.

pi_4107066
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 02:21 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik twijfel soms ook aan die mensen van LPF. Gaat 't ze wel echt om Fortuyn en niet meer om hun eigen politieke hachje?
    Ik heb precies hetzelfde gevoel.
      † In Memoriam † woensdag 8 mei 2002 @ 04:30:46 #97
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_4107127
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:36 schreef Youssef het volgende:

Maar, we blaten allemaal wel dat het over democratie gaat enzo, maar wat als die man gewoon een homohater was? Dan was Pim we degene waar ie af mee zou willen rekenen.

Ik denk dat je hier best een goed punt hebt Youssef!
    Sinds het gedoe met de imans zijn de Nederlanders zogenaamd toleranter geworden wat homofilie betreft... Ik geloof er dus niets van! Dus die mogelijkheid die jij hier aankaart kan ook zeer zeker een rede geweest zijn voor deze laffe moord!
    pi_4107130
    quote:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de familie voelt alsof de partij deel is van de nalatenschap van Pim Fortuyn waar zij wat mee moeten, maar de realiteit is natuurlijk volkomen anders. Die partij was eerst Pim Fortuyn en vervolgens van Pim en zijn mede-kandidaten. Hij is niet van de familie Fortuyn, en ook niet van het orakel van Noordwijk, en die gaan dan ook niet over de vraag of de partij wel of niet moet doorgaan.
    pi_4107132
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 04:30 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier best een goed punt hebt Youssef!
    Sinds het gedoe met de imans zijn de Nederlanders zogenaamd toleranter geworden wat homofilie betreft... Ik geloof er dus niets van! Dus die mogelijkheid die jij hier aankaart kan ook zeer zeker een rede geweest zijn voor deze laffe moord!

En dat maakt het een minder politieke moord?
      † In Memoriam † woensdag 8 mei 2002 @ 05:10:57 #100
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_4107144
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 04:54 schreef HiZ het volgende:

En dat maakt het een minder politieke moord?

Ja en nee...
    Pim stond niet voor speciale rechten voor homoseksuelen, hij liet zich daar niet echt over uit... Pim was een mens, politicus en toevallig ook nog homoseksueel (waar hij wel trots op was/vrede mee had)

Het kan dus heel goed zijn dat hij vermoord is door een homofoob... Voordat de dader een verklaring aflegt kan dit ook tot de motieven horen!

pi_4107149
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 05:10 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Ja en nee...
    Pim stond niet voor speciale rechten voor homoseksuelen, hij liet zich daar niet echt over uit... Pim was een mens, politicus en toevallig ook nog homoseksueel (waar hij wel trots op was/vrede mee had)

Het kan dus heel goed zijn dat hij vermoord is door een homofoob... Voordat de dader een verklaring aflegt kan dit ook tot de motieven horen!

Het precieze motief van deze rode fascist interesseert me eerlijk gezegd niet zo.
      † In Memoriam † woensdag 8 mei 2002 @ 05:35:12 #102
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_4107151
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 05:23 schreef HiZ het volgende:

Het precieze motief van deze rode fascist interesseert me eerlijk gezegd niet zo.

Het feit dat de dader een vriendin, een pas geboren kindje, ouders, familie en vrienden teleur heeft gesteld, en die met dit gebeuren voor de rest van hun leven moeten blijven leven doet je dus ook niets??? Kortzichtig hoor!
      woensdag 8 mei 2002 @ 05:43:16 #103
    5096 defender
    The CUB is back!Time to spam
    pi_4107152
    En die familie wordt goed lastig gevallen

Fortuyn-aanhangers vallen families lastig

HILVERSUM - Twee families uit Harderwijk hebben bij de politie geklaagd over aanhangers van Pim Fortuyn die hen lastigvallen. Op de site pimfortuyn.nl staan volgens de politie in de condoleanceboodschappen de adressen en telefoonnummers van de gezinnen vermeld, als zouden die van de verdachte van de moord zijn.

Sinds dinsdagmiddag meer bekend is geworden over de identiteit van de verdachte, een 32-jarige inwoner van Harderwijk, worden de twee families bestookt door sympathisanten van Fortuyn. Nadat de gezinnen hadden geklaagd, traceerde de politie in het gastenboek op pimfortuyn.nl twee adressen, met daaronder de tekst 'Doe er je voordeel mee'. De politie onderzoekt wie de adressen in de condoleanceboodschap op de site heeft gezet.

De politie roept iedereen op de bewoners van Harderwijk met rust te laten en eventueel via internet verspreide telefoonnummers te negeren.

(Bron : De Telegraaf)

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
    pi_4107163
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 05:35 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Het feit dat de dader een vriendin, een pas geboren kindje, ouders, familie en vrienden teleur heeft gesteld, en die met dit gebeuren voor de rest van hun leven moeten blijven leven doet je dus ook niets??? Kortzichtig hoor!

Goh, wat kun jij veel lezen in één zinnetje, is het geen tijd om naar bed te gaan?
      † In Memoriam † woensdag 8 mei 2002 @ 06:45:46 #105
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_4107187
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 06:16 schreef HiZ het volgende:

Goh, wat kun jij veel lezen in één zinnetje, is het geen tijd om naar bed te gaan?

quote:

...
      woensdag 8 mei 2002 @ 07:33:57 #106
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_4107227
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:30 schreef cptmarco het volgende:
    Welke Nederlander niet?

En als jou collega word doodgeschoten en er word een camera in je gezicht geduwd, wat zeg jij dan?

Die Tom De Graaf krijgt nooit maar dan ook nooit mijn stem, lijkt mij teveel op een mileuactivist!

The truth was in here.
      woensdag 8 mei 2002 @ 07:35:26 #107
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4107230
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 07:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Welke Nederlander niet?

En als jou collega word doodgeschoten en er word een camera in je gezicht geduwd, wat zeg jij dan?

Die Tom De Graaf krijgt nooit maar dan ook nooit mijn stem, lijkt mij teveel op een mileuactivist!

Ow, dus alle milieu activisten zijn hetzelfde?
    ik, als milieu activist, ben nu ook slecht?!
    Ga toch gamen man..
    -
      woensdag 8 mei 2002 @ 07:37:16 #108
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_4107234
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 07:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ow, dus alle milieu activisten zijn hetzelfde?
    ik, als milieu activist, ben nu ook slecht?!
    Ga toch gamen man..

Ga jij maar lekker voetballen ok?
    The truth was in here.
      woensdag 8 mei 2002 @ 07:37:28 #109
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4107236
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 07:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker voetballen ok?

-
    pi_4107259
    quote:

[..]

Denk je dat je dit soort kretologie ook kunt toelichten en dat je me eens verteld wat er aan dat WAO beleid mis is ?
    Never advise anyone to go to war or to marry. -Spanish Proverb
    pi_4107263
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 20:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

easy way out DB jou verklaring is GEEN verklaring, alleen maar een kreet die je ergens hebt opgevangen en die je gedachtenloos reproduceerd.
    pi_4107267
    quote:

[..]

Natuurlijk pikken de media het niet op.

guttegut wat kun jij alles goed oppikken woont zeke rin Rotterdam ? Feyenoord of daaromtrent?
      woensdag 8 mei 2002 @ 07:49:51 #113
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_4107271
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 07:49 schreef jannemanxx het volgende:
    Feyenoord of daaromtrent?
    Goed zo!
    In een keer goed!
    -
    pi_4107278
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 00:28 schreef ivan_hoe het volgende:
    Vanavond ben ik, net als velen met mij, naar het huis van Pim Fortuyn gegaan om mijn respect te tonen voor het verlies van deze man voor onze samenleving.

Daar, maar ook nu nog, kwamen veel emoties vrij en ben ik vooral kwaad over het onrecht. Het nemen van iemands leven om zijn mening, om zijn recht dus, is iets wat aan alle kanten aan me knaagt.

Verdriet om het verlies van een persoonlijkheid, die zaken kon benoemen als wie dan ook, iemand die politiek weer publiek bezit maakte.

Woede over de hypocrisie die nu boven komt drijven bij de nederlandse pers, die het toch allemaal niet zo bedoelt heeft, die Pim helemaal niet rechts vonden...
    Als je ergens voor staat, blijf daar dan staan, en waai niet met de wind mee die de publieke opinie op doet waaien.

Angst voor de maatschappelijke veranderingen die zullen volgen, in het elk geval moet iedereen bang zijn, zijn eigen mening te verkondigen.

Bedoel je dat je dan maar niks moet zeggen ? Laf hoor.
    pi_4107282
    quote:

[..]

Probeer dat nu eens gescheiden te zien. Je hebt een politieke partij en een politikus die dezelfde naam dragen. Respekt (overigens zoals jij dat woord gebruikt is afkomstig uit gangsta of vanuit Ali G. kringen) heeft daar niks nada nothing mee uit te staan.
      woensdag 8 mei 2002 @ 08:07:57 #116
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4107287
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 05:10 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Ja en nee...

Waarom nou zo'n zelfvoldane smiley erachter? Of heb ik de betekenis daarvan altijd gemisinterpreteerd?

Lijkt imo nu net alsof je het wel heel kewl zou vinden als dat het motief is?

Misschien stel ik me nu aan kan ook, maar zo kwam het op me over.

pi_4107356
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:36 schreef Wuder het volgende:
    Wanneer krijgen we een duidelijke en fraudelose WAO of andere beleid??

Ik haat mensen die voor nix profiteren van anderen, maar mensen die egt ziek zijn moeten ook WAO krijgen...

Waar ligt de grens??

WAO specialist zeker? Weet je wel waar je over praat ?
    Welke grens ?
    pi_4107373
    quote:

En terecht. Je zou kunnen zeggen dat het een ongeschreven regel is om te doen wat de dode "gewild zou hebben", maar wat te denken van de miljoenen mensen die zich monddood gemaakt en in de steek gelaten voelen?

Mijn stem gaat niet naar LPF, maar ik merk om me heen dat heel veel mensen de behoefte hebben zich alsnog voor "het gedachtegoed van Fortuyn" uit te spreken of op zijn minst iets anders te stemmen dan Paars. Als LPF zal zorgen voor politieke chaos, dan is dat exact wat de politiek verdient. Zij behoort immers nog altijd een spiegel van de samenleving te zijn. Voila, dit is er aan de hand.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
      woensdag 8 mei 2002 @ 08:54:40 #119
    22392 Sinterklaashaas
    Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
    pi_4107449
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:44 schreef LoekB het volgende:

[..]

denk jij dat ze nog zin hebben om vrolijk te reizen?

wat boeit hun het nauw dat die dood is!
    Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
      woensdag 8 mei 2002 @ 09:31:24 #120
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4107719
    Wat een schande dat de telegraaf zomaar de foto van de (vermoedelijke) moordenaar op de voorpagina neerzet. Dat is pas uitlokken van geweld, heel veel mensen denken nog niet rationeel na en de wat minder intelligente uitwassen van onze samenleving zinnen op wraak. Hij pleegde een moord en dat is niet goed te praten, maar de telegraaf gaat echt te ver hier. Willen ze soms nog meer doden op hun geweten hebben? Bah, wat een walgelijke krant.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      woensdag 8 mei 2002 @ 09:33:55 #121
    17075 extreme
    -wannahave-
    pi_4107739
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 09:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    Wat een schande dat de telegraaf zomaar de foto van de (vermoedelijke) moordenaar op de voorpagina neerzet. Dat is pas uitlokken van geweld, heel veel mensen denken nog niet rationeel na en de wat minder intelligente uitwassen van onze samenleving zinnen op wraak. Hij pleegde een moord en dat is niet goed te praten, maar de telegraaf gaat echt te ver hier. Willen ze soms nog meer doden op hun geweten hebben? Bah, wat een walgelijke krant.
    ik hoop wel dat ze Volkertje geen eenzame opsluiting geven nee, hij mag wat mij beteft best in de 'groep' gegooid worden in de gevangenis,

misschien leert 'ie er wat van

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
      woensdag 8 mei 2002 @ 09:37:38 #122
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_4107759
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 09:33 schreef extreme het volgende:

[..]

ik hoop wel dat ze Volkertje geen eenzame opsluiting geven nee, hij mag wat mij beteft best in de 'groep' gegooid worden in de gevangenis,

misschien leert 'ie er wat van

Wat een onzin, alleen omdat ie nu toevallig een publiek figuur heeft vermoord? Juist nu er zoveel emoties vrij zijn gekomen is het van groot belang dat er enige terughoudendheid is in de berichtgeving.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      woensdag 8 mei 2002 @ 10:08:44 #123
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4108010
    quote:
    Actie tegen bloemen Fortuyn op de Dam

AMSTERDAM - Een inderhaast opgericht 'comité voor het behoud van de Dam' in Amsterdam verzet zich tegen de bloemenzee bij het Nationaal Monument op de Dam naar aanleiding van de moord op Pim Fortuyn. De groep van ongeveer tien mensen wil aldaar woensdagavond een demonstratie organiseren met als eis de bloemen en rouwbetuigingen te verplaatsen naar een andere locatie.

Dat zegt woordvoerder van het comité Zenon Panoussis. Hij zegt de moordaanslag af te keuren, maar vindt dat het Nationaal Monument niet gebruikt mag worden als rouwplaats voor Fortuyn. "Op de Dam, rond het Nationaal Monument, liggen nog de bloemen van de dodenherdenking: de bloemen voor diegenen die stierven door en in hun strijd tegen het extreem-rechts nationalisme", aldus Panoussis.

"Voor wie niet goed oplet lijkt het alsof alle bloemen voor Fortuyn zijn bestemd. Klaarblijkelijk hebben Fortuyns aanhangers het nationale monument geannexeerd. Een van de meest beladen plaatsen van Nederland en het symbool tegen extreem-rechts nationalisme bij uitstek, is nu prijsgegeven aan het gedachtengoed van Fortuyn, met goedkeuring van - of tenminste gedoogd door - de autoriteiten", aldus de persverklaring van Panoussis.

De demonstratie is gepland voor 18.30 uur voor het monument op de Dam.

Bron: www.telegraaf.nl

pi_4108022
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 05:35 schreef Gboy27 het volgende:

[..]

Kut voor die familie, maar de dader had kunnen weten dat die adressen vrij snel openbaar zouden worden en dat zijn familie lastig gevallen zou worden.
    pi_4108031
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je hebt van die mensen die altijd overal tegen zijn, om maar weer even in de publiciteit te kunnen komen.
    Optiefen met die gasten!
    pi_4108062
    Sorry maar mag ik even kotsen:

-edit-En hier doen we daar dus NIET aan mee-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-05-2002 10:22]

Ik krijg nooit kramp als ik op een feessie stamp!
      Moderator woensdag 8 mei 2002 @ 10:18:04 #127
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_4108071
    Ik had verwacht dat ze die foto zouden plaatsen met zo'n zwart balkje voor z'n ogen.

Maar deze foto staat zo op de voorpagina van de Telegraaf. Zet dan de naam er ook maar bij....die weet toch iedereen al...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_4108086
    Hebben we al iets gehoord van Beatrix trouwens? Niet dat dat moet ofzo... Maar het zou kunnen dat ze al een verklaring heeft doen uitgaan, en dat ik die heb gemist.

Staatrechtelijk gezien maakt ze geloof ik deel uit van de Nederlandse regering.

pi_4108090
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:16 schreef DaKeY het volgende:

-edit-

Je zou maar zo'n hoofd hebben....
    Hij ziet er echt uit als zo'n radicale plantjesfreak

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-05-2002 10:23]

pi_4108103
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Je zou maar zo'n hoofd hebben....
    Hij ziet er echt uit als zo'n radicale plantjesfreak

Komt door de slobbertrui. Wanneer er een stropdas onder zat, was ie corpsbal.
      woensdag 8 mei 2002 @ 10:21:12 #131
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4108106
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:19 schreef DennisMoore het volgende:
    Hebben we al iets gehoord van Beatrix trouwens? Niet dat dat moet ofzo... Maar het zou kunnen dat ze al een verklaring heeft doen uitgaan, en dat ik die heb gemist.
    Nee, maar een verklaring afgeven zou haar netjes hebben gestaan.

Maar Pim was dan ook republikein.

pi_4108110
    F***king Telegraaf.

Die gast is nog steeds officieel een verdachte .

Volgens mij mag dit niet eens.

-------Practice Mindfulness-------
      woensdag 8 mei 2002 @ 10:23:50 #133
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_4108138
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:16 schreef DaKeY het volgende:

Ik vind het net op een foto-manipulatie lijken, alsof er iets aan is veranderd

Anywee, over de demonstratie op de dam... dat kan dus niet, dat is dus precies wat mensen bedoelen met demoniseren, dat is wat ik bedoel met demoniseren iig. Pim Fortuyn was een mens, iemand die is vermoord om zijn denkbeelden.
    Om te zeggen dat er geen bloemen mogen worden gelegd bij het monument op de Dam omdat het Pim Fortuyn is, om wat hij dacht en zei... dat is dus niet acceptabel.

De mensen die demonstreren hebben zelf geen les geleerd van wat er in het verleden is gebeurd en wat er op 6 mei is gebeurt.

There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      woensdag 8 mei 2002 @ 10:24:29 #134
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_4108145
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 00:28 schreef ivan_hoe het volgende:

Dat vind ik indedaad erg jammer.
    Dat je bijna niets meer kunt zeggen zonder dat dit verkeerd of kwaad bloed zet.

Dat heet niet dat ik daarom maar helemaal niets zeg. Wel dat ik nog meer dan eerst op mijn woorden ga letten en ik denk dat menigeen politici dit ook gaan doen

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    pi_4108149
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:21 schreef Hawk het volgende:
    F***king Telegraaf.

Die gast is nog steeds officieel een verdachte .

Volgens mij mag dit niet eens.

Enigszins fatsoenlijke media onthouden zich van dit soort praktijken. Maar ja, de Telegraaf, wat wil je.

Ik wil wel nog even wijzen op een belangrijke mededeling van de crew: Geen privé-adressen plaatsen! (ban-alert)

Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    pi_4108182
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik wil wel nog even wijzen op een belangrijke mededeling van de crew: Geen privé-adressen plaatsen! (ban-alert)

Ok duidelijk, wist ik niet sorry....
    Ik krijg nooit kramp als ik op een feessie stamp!
      woensdag 8 mei 2002 @ 11:59:45 #137
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4109553
    Ik snap niet dat men kwaad is over dat bloemengedeelte op de dam. De dodenherdenking herdenkt dat er ooit 6 miljoen joden door zinloos geweld zijn omgekomen. Pim Fortuyn is door exact hetzelfde zinloze geweld overleden, dus ik vind 't juist een hele zinvolle actie. Het is tevens een soort teken van de mensen, die zich uitspreken tegen zinloos geweld
      woensdag 8 mei 2002 @ 12:00:33 #138
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4109561
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:19 schreef DennisMoore het volgende:

Staatrechtelijk gezien maakt ze geloof ik deel uit van de Nederlandse regering.

raar he? Nog geen officiele verklaring van haar, wel van Prins Willem-Alexander en (Prinses) Maxima, maar niet van haar...
      woensdag 8 mei 2002 @ 12:02:22 #139
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4109582
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
    Pim Fortuyn is door exact hetzelfde zinloze geweld overleden
    Dit meen je toch niet serieus hoop ik?
      woensdag 8 mei 2002 @ 12:04:50 #140
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4109628
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 12:02 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nou ja goed ok.... het is niet te vergelijken natuurlijk
    Maar dat brute geweld, wat zoveel mensen schokt, naar de keel grijpt en murw maakt, dat is wel overeenkomstig in beide en wat dat betreft vind ik 't wel een goede zaak dat daar ook bloemen worden gelegd...
    pi_4110659
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Enigszins fatsoenlijke media onthouden zich van dit soort praktijken. Maar ja, de Telegraaf, wat wil je.

De telegraaf is een KUT krant.

Overigens, als ik speculeer over wat de dader heeft aangezet tot de moord kom ik uit bij de berichten (Volskrant o.a.) die voorspelden dat Pim met zijn LPF de grootste partij van NL zou worden en hij Minister President.

Maar goed, da's natuurlijk speculeren, hoop dat de vent eerdaags eens gaat praten.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_4110773
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik snap niet dat men kwaad is over dat bloemengedeelte op de dam. De dodenherdenking herdenkt dat er ooit 6 miljoen joden door zinloos geweld zijn omgekomen. Pim Fortuyn is door exact hetzelfde zinloze geweld overleden, dus ik vind 't juist een hele zinvolle actie. Het is tevens een soort teken van de mensen, die zich uitspreken tegen zinloos geweld
    Effe een gedachte. Vanwege de verstrijkende tijd zijn er steeds minder mensen die bewust de oorlog hebben meegemaakt. Over 50 jaar zullen deze mensen er al helemaal niet meer zijn. Op dat moment heeft een Nationaal (Oorlogs)monument minder (emotionele) betekenis gekregen dan dat het nu nog heeft. Op den duur zal WO 2 iets zijn uit de geschiedenisboekjes ("Oja, dat was een oorlog uit de vorige eeuw") en zal het de mensen steeds minder concreet iets zeggen. Is het daarom geen goed idee om het Monument langzaam te laten 'evolueren' in een Algemeen monument? Bijvoorbeeld tegen (zinloos) geweld? In die gedachte zou het goed passen om nu Fortuyn (en anderen) op die plek te (laten) gedenken.

Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat er mensen zijn die van mening zijn dat het Monument niet voor dergelijke herdenkingen bedoeld is. 't Is moeilijk om niemand te kwetsen...

Hmm... misschien moet dit in een apart topic...

woensdag 8 mei 2002 @ 17:08:26 #143
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4114463
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 12:02 schreef Lithion het volgende:

[..]

Zou je deze reactie aan mij kunnen uitleggen aub?
    Ik zie op zich wel verschillen, maar ik zie een hele grote overeenkomst -> zinloos geweld en daar heeft Semtex het ook over. Niet over de impact, niet over motivatie, niet over omstandigheden, maar over zinloos geweld. Zinloze moord. Waarom kan ze dat dan niet serieus menen volgens jou?

Of doel je niet op zinloos geweld, maar op iets anders?

woensdag 8 mei 2002 @ 17:24:40 #144
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4114686
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:08 schreef GRAZ het volgende:
    Of doel je niet op zinloos geweld, maar op iets anders?
    Het is allebei zinloos geweld, dat zonder meer, maar je gaat toch niet de stelselmatige en industriële vernietiging van 6 miljoen joden vergelijken met wat voorlopig nog slechts een waanzinnige daad is van één idioot?

Het spijt me geweldig, maar als je dat wil betitelen als 'exact hetzelfde zinloze geweld'... nee.

woensdag 8 mei 2002 @ 17:27:06 #145
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_4114722
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 10:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee, maar een verklaring afgeven zou haar netjes hebben gestaan.

Maar Pim was dan ook republikein.

Ze heeft een telegram verstuurd naar de nabestaanden.
    pi_4114753
    Ik kreeg net het adres van de dader door gemaild iemand intresse dan zal ik het hier neer zetten of mailen als ik het hier niet neer zal zetten
    pi_4114775
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:29 schreef Riann het volgende:
    Ik kreeg net het adres van de dader door gemaild iemand intresse dan zal ik het hier neer zetten of mailen als ik het hier niet neer zal zetten
    Ik zie niet in wat iemand DAAR nou mee moet??
    pi_4114790
    quote:
    Ja zet het hier maar neer, iig een domme poster minder.
    pi_4114819
    quote:

[..]

Het scheelt anders al heel wat. Het zou een hele politieke romeslomp kunnen voorkomen. (waar het nu eigenlijk al te laat voor is )
      woensdag 8 mei 2002 @ 17:34:09 #150
    1169 BigDick
    size DOES matter
    pi_4114824
    quote:
    heel behulpzaam zulke adressen:
    http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/108-3
    de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
    pi_4114833
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze heeft een telegram verstuurd naar de nabestaanden.

Telegramdienst bestaat toch niet meer in Nederland? Dacht dat een tijdje geleden nog het laatste telegram was verstuurd in Nederland...
    pi_4115065
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef VAK het volgende:

[..]

Telegramdienst bestaat toch niet meer in Nederland? Dacht dat een tijdje geleden nog het laatste telegram was verstuurd in Nederland...

Dat dagt ik ook al...
      † In Memoriam † woensdag 8 mei 2002 @ 17:59:23 #153
    675 just me
    oldbie DCLXXV
    pi_4115071
    Het is nog steeds mogelijk om telegrammen te versturen maar niet meer via de PTT
    Godmother of Radio 49
    And now I think of my life as vintage wine
    How fragile we are
    pi_4115079
    Zometeen in 2Vandaag een oud interview met de mogelijke dader...
      woensdag 8 mei 2002 @ 18:06:06 #155
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_4115132
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef VAK het volgende:

[..]

Staat op RTL text in ieder geval, pagina 137
    pi_4115137
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef BigDick het volgende:

[..]

heel behulpzaam zulke adressen:
    http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/108-3

Dan laat maar zitten dat wist ik niet
      woensdag 8 mei 2002 @ 18:17:05 #157
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4115250
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:24 schreef Lithion het volgende:

[..]

Het is allebei zinloos geweld, dat zonder meer, maar je gaat toch niet de stelselmatige en industriële vernietiging van 6 miljoen joden vergelijken met wat voorlopig nog slechts een waanzinnige daad is van één idioot?

Het spijt me geweldig, maar als je dat wil betitelen als 'exact hetzelfde zinloze geweld'... nee.

dat 'exact hetzelfde' zal het 'm in deze dan inderdaad doen.
    duidelijk dankje.
      woensdag 8 mei 2002 @ 19:28:45 #158
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4115950
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 17:24 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik had het idd niet over de omstandigheden, maar wel over de gedachte die erachter steekt: iemand vermoordt een bevolkingsgroep of man, zonder reden....
    pi_4116081
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 19:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik had het idd niet over de omstandigheden, maar wel over de gedachte die erachter steekt: iemand vermoordt een bevolkingsgroep of man, zonder reden....

Zonder reden klopt niet, de nazis en de dader van de moord hadden vor zichzelf genoeg redenen denkik. Hier kijken anderen natuurlijk heel anders tegenaan.
      woensdag 8 mei 2002 @ 19:46:48 #160
    13857 Nokia3310
    the one and only Nokia tune
    pi_4116187
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 18:00 schreef calvobbes het volgende:
    Zometeen in 2Vandaag een oud interview met de mogelijke dader...
    Ik heb het gezien ja. Wel bizar, niet echt het type waarvan je verwacht dat hij een moord pleegt, maar dat is natuurlijk wel vaker zo. Verder heel slordig van 2Vandaag dat ze een keer vergaten zijn naam weg te piepen...

Nokia

NSJ & Lowlands still on my mind
      woensdag 8 mei 2002 @ 20:05:19 #161
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_4116436
    Net Els Borst bij Sonja Barend. Ze kunnen niet wachten om weer te beginnen met campagnevoeren.

Borst: "De kiezer verwacht dat we hem uitleggen waar we voor staan?"
    Sonja: "Pim Fortuyn is nu wel continu op TV, moeten jullie daar niet tegen in gaan?"

Ja, Sonja, Pim heeft dit gepland en zit nu te genieten!!!
    Gadverdegatverdamme, wat een lijkenpikkerij.

Stelletje domme kutten!

woensdag 8 mei 2002 @ 20:15:26 #162
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_4116544
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 19:37 schreef LenL het volgende:

[..]

Zonder reden klopt niet, de nazis en de dader van de moord hadden vor zichzelf genoeg redenen denkik. Hier kijken anderen natuurlijk heel anders tegenaan.

Joden vermoorden alleen omdat 't joden zijn, IS zinloos.
    Er is geen enkel excuus omdat goed te praten.
      donderdag 9 mei 2002 @ 00:33:32 #163
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_4120441
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
    Oh, ok. Dan kan ik het wel begrijpen .
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Net Els Borst bij Sonja Barend. Ze kunnen niet wachten om weer te beginnen met campagnevoeren.
    Borst: "De kiezer verwacht dat we hem uitleggen waar we voor staan?"
    Sonja: "Pim Fortuyn is nu wel continu op TV, moeten jullie daar niet tegen in gaan?"
    Wat een inténs achterlijke opmerking/vraag van Sonja Barend. Vreselijk zeg.
    In welke context werd die opmerking van Borst overigens geplaatst? Als het een vraag is, tja... ze vraagt imo niet echt iets raars. Het is vanaf nu ook blind op de verkiezingen afstevenen.
    pi_4120576
    quote:
    Op woensdag 08 mei 2002 20:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Joden vermoorden alleen omdat 't joden zijn, IS zinloos.
    Er is geen enkel excuus omdat goed te praten.

Je leest/begrijpt me neit goet, de nazis vonden van zichzelf dat ze meer dan genoeg redenen hadden om de joden af te maken in vernietigingskampen of op andere mensonterende manieren.
    pi_4128272
    Nu hij er niet meer is worden zijn vernieuwende verdiensten pas duidelijk...
    Waar valt die opmerking van Sonja nog meer te lezen? Ik kan het me van haar niet voorstellen...
    pi_4128276
    Dit lag in mijn mailbox toen ik net keek:
    quote:
    Auteur: phm.frauenfelder (---.speed.planet.nl)
    Datum: 09-05-02 17:20
    Berichtnummer: 663
    --------------------------------------------------------------------------------

AAN HET HELE VOLK DEZE MAIL EN TEVENS PAMFLET GAAT IN DUIZENDTALLEN HET LAND IN. Arbeiders volk, rechts denkende, en verkeerd ingelichte linksdenkende of recht doorlopende mensen. PAS OP! alles wat hieronder staat vermeld is uit zéér betrouwbare bronnen. Wel of geen voorstander van Pim Fortuyn. Dit wil ik U niet onthouden. De dader Folkert van der Graaf (krijg mijn vingers bijna niet op mijn toetsen om deze naam te tikken) heeft nauwe banden met de politieke partij "groen links" vooral met de 4e man op de lijst van Paul Rosenmöller, genaamd Wijnand Duyvendak. Hij was lid van het milieu offensief tot 1999, gesubsidieerd door de Nederlandse staat. zijn praktijken bestonden uit het dwarsbomen van boeren, bij aanvraag van vergunningen voor verbouw en aanbouw van stallen. Op zijn site wordt ook de naam Wien van den Brink genoemd als nummer 20 op de lijst Pim Fortuyn! Hij ging steeds in beroep tegen de vergunning aanvraag van de boeren, en de buitensporige strenge mil! ieuwetten die ingevoerd waren. Ze gaven hem ook vaak succes. 80% van de zaken won hij! Pim heeft zich publiekelijk uitgelaten dat hij de nertsenfokkers in Nederland terecht niets in de weg zal leggen als hij Premier van NL is. Deze extreme linkse Milieu en dieren activist, Folkert van der Graaf, heeft boeren gechanteerd voor bedragen van 50.000 gulden per keer nadat de subsidie was stopgezet. Hij deed dit in verschillende gevallen, nadat de subsidie was stop gezet en het Milieu offensief in geldnood kwam. Boeren die toch wilden uitbreiden heeft hij geld afgetroggeld met het argument dat hij zijn beroeps acties staakt na betaling. Milieu-offensief heeft nauwe banden met Milieu Defensie waarvan de directeur Wijnand Duyvendak is, NR.4 op de lijst van GroenLinks Milieu-Defensie had met een aantal organisaties aankomende Zaterdag een grote manifestatie in Amsterdam om de lieve Nederlander over te halen vooral Links te stemmen. Lieve mensen; wij worden belazerd door de Haagse linkse! kliek, en ze misbruiken onze belastingcenten voor hun perfide doelen. Wees niet blind, open de ogen en laat op 15 mei, of je het nu wel of niet met Pim eens bent je stem horen op LPF om een gevaarlijke linkse oppositie af te remmen in al hun levensgevaarlijke doeleinden waar zij naar streven. Pim moest dood, Rosenmöller en de zijne wilde dat. Weten jullie nog het debat, de gevaarlijke felheid van Rosenmöller tegen Pim. De woede uit de ogen van een gevaarlijke onopgemerkte linkse milieu activist. De connecties met Moordenaar F van der G. De smerige krokodillentranen na de moord. chantage van boeren die het land economisch sterk moeten houden. Ik huiver en was geschrokken van deze bron. Dan nu, een stukje linkse media, nieuws: Barend en van Dorp en alle andere pers en media propaganda van de afgelopen decennia. Verkondigen, beweren, en motiveren de LFP om op te stappen met hun partij uit de politiek. Daar hoef je toch geen rechten voor gestudeerd te hebben om te weten wat voor ! MONOPOLY hier gespeeld wordt. De emotionele broer van Pim wordt herhaaldelijk in het nieuws gebracht, omdat de man heeft geroepen dat de LFP zich beter terug kan trekken. Dat is nou net wat men wil. Het is gewoon een vuige, en smerige gore, visuele cirkel die continu linksom draait. En wij als lief zacht, sociaal en democratisch werkvolk laten al deze gore smerige praktijken over ons uit kosten. Pim zag dit, Pim voelde dit, Pim wist dit. Pim wilde ons daar wakker voor maken. Daar schrok de enge linkse hoek van. Ho ho werd er geroepen Na het inzien van overvolle macht aan Pim zijn zijde. Dit moeten we remmen, maar hoe. Ik weet nog wel een fanatieke linkse activist Riep Wijnand Duyendak, en Paul smulde, en zei, neem maar contact op. En zo geschiedde het. Een Psycholoog die door de linkse media opgeroepen was om iets te vertellen over dit soort moorden, wist het domme volk er al weer bijna van te overtuigen dat de man overspannen was de laatste tijd. en we konden na het linkse ge! sprek al verkondigen dat de smerige moordenaar die aan het werkvolk overgelaten had moeten worden, terecht zou komen in de TBS kliniek. Geen haan die daar nog naar kraait. Het lijkt een film, het is een scenario die niemand kan bedenken, maar de realiteit is gebleken, Pim is er niet meer, die rust zacht bij zijn ouders. Maar wij hardwerkend volk, moeten nog lang mee in deze linkse bonte kermis. STA OP, en beteken iets voor de man die bijna een grote linkse dictator had verslagen, maar met ons belastinggeld om zeep is geholpen, ze komen droevig en professioneel over als echte acteurs dit betaamt. En daar staren wij met lede ogen, ons nog jaren blind aan. PAS OP!! U zeit gewaarschuwd, en discussies zullen oplaaien, want uit alle hoeken zaait men verderf. En de mens is angstig en gauw ongeloofwaardig, en deze briefmaker is fanatiek en spoort niet. Nou vergeet het maar, ook ik ben een van U. alleen ik wordt nog wel boos en ik durf ook mijn mening te uiten. En neem van mijn maar aa! n dat dit hierboven de realiteit is, want nogmaals Pim had hen voorzien maar kon zijn taken niet afmaken. dus rest ons nog dat ene kleine verantwoordelijksgevoel waar Pim altijd over sprak. Blijf niet zitten en stem massaal op LPF al is het maar uit noodweer. Waar deze brief ook terecht komt, stuur hem door naar iedereen in je adresboek laat hem ratelen in je printer, hang hem op ieder prikbord in het winkelcentrum. dit is mijn actie voor Pim. Omdat het waarheden zijn die mijn zijn toevertrouwd uit betrouwbare bron, en met dit soort bronnen kan ik niet stil zitten, want dan voel ik me schuldig, zéér schuldig. Pim ik ben er voor je. Dit deed je niet voor niks. R.I.P RED DE ONDERGANG VAN DE DEMOCRATIE EN VOORKOM MOORDEN ZOALS DIE VAN 6 MEI PIM FORTUYN AT YOUR SERVICE Groetjes van John F. Kennedy

pi_4128392
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Dit lag in mijn mailbox toen ik net keek:

De dader Folkert van der Graaf (krijg mijn vingers bijna niet op mijn toetsen om deze naam te tikken)

Vind je het gek als die niet eens weet hoe de naam precies luidt en geschreven wordt. Hoe denk jij over dit mailtje Cherry? In ieder geval vind ik het erg ongeloofwaardig klinken.
    pi_4128420
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Vind je het gek als die niet eens weet hoe de naam precies luidt en geschreven wordt. Hoe denk jij over dit mailtje Cherry? In ieder geval vind ik het erg ongeloofwaardig klinken. [afbeelding]

Nou nou nou, een spelfoutje en het is al niet meet geloofwaardig...
    Er staan een hoop dingen in die best kunnen kloppen, zoals de banden met GL, sommige dingen zullen wellicht wat overdreven zijn...
    pi_4128468
    de privacy van verdachten moet beschermd worden. Ook dat hoort bij de democratie.
    Verder vind ik de gesugereerde band met groenlinks paranoide en opportunistisch. Ik wil het woord lijkenpikken niet gebruiken, maar dit is iig een complottheorie die nergens op slaat.
    pi_4128526
    Die hele mail zou het goed doen als humor. Maar daar is het nu niet het moment voor. Accepteer nu dat een individu de moord gepleegd heeft. Een paranoide gek. Laten we dat voorbeeld niet volgen.
    pi_4128639
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:23 schreef Bazooka-Eend het volgende:
    Die hele mail zou het goed doen als humor. Maar daar is het nu niet het moment voor. Accepteer nu dat een individu de moord gepleegd heeft. Een paranoide gek. Laten we dat voorbeeld niet volgen.
    Voor een paranoide gek:

- heeft hij wel erg perfect gericht en raakgeschoten
    - is het opvallend dat hij zo emotieloos de verhoren ondergaat en dat hij zijn kaken stijf op elkaar uit
    - dat hij meteen het topje van de zalm van de extreemlinkse advocatuur aan zijn zijde heeft.

donderdag 9 mei 2002 @ 20:36:12 #172
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_4128692
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voor een paranoide gek:

- is het opvallend dat hij zo emotieloos de verhoren ondergaat en dat hij zijn kaken stijf op elkaar uit
    - dat hij meteen het topje van de zalm van de extreemlinkse advocatuur aan zijn zijde heeft.

het is een complot... heb je je gun al klaar liggen?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_4128852
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:36 schreef Re het volgende:

[..]

het is een complot... heb je je gun al klaar liggen?

Je hebt geen tegenargumenten zie ik...
    pi_4129597
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je hebt geen tegenargumenten zie ik...

Waarom tegenargumenten voor speculaties?
    pi_4130476
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Voor een paranoide gek:

Hij heeft 5 kogels afgevuurd, die allemaal raak waren. Voor mij betekent dit dat dit beslist niet de eerste keer was dat hij op iemand schoot. Dus die berichten dat hij verdacht wordt van de moord op een milieu-ambtenaar in 1996 vindt ik wel plausibel.

Verder denk ik niet dat er iemand van Paars achter de moord zit. Dat zijn toch geciviliseerde mensen voor zover ik kan zien.
    Het kan wel bedacht zijn door een RARA-achtige bende.

Be careful what you wish...You just might get it.
    pi_4132171
    10 juli 1584 was willem van oranje vermoord.... .. 1e politieke moord

Na 418 jaar is Pim Fortuyn vermoord. .. 2e politieke moord .pff

pi_4132219
    quote:
    Op donderdag 09 mei 2002 22:57 schreef ButcherBird het volgende:

[..]

Verder denk ik niet dat er iemand van Paars achter de moord zit. Dat zijn toch geciviliseerde mensen voor zover ik kan zien.
    Het kan wel bedacht zijn door een RARA-achtige bende.

Paars zal er inderdaad niet achter zitten. Als dat uit zou komen zou dat namelijk het definitieve einde van de Paarse partijen zijn.
    RARA-achtige clubjes moeten eens goed gefilterd en doorgelicht worden...
      † In Memoriam † vrijdag 10 mei 2002 @ 04:37:37 #178
    10849 Hagelslag

pi_4133937
    Volgens mij moet de LPF ook eens goed doorgelicht worden. Er zijn al een aantal vooraanstaande criminelen in de partij waargenomen, dus wie weet hebben zij er wat mee te maken. Je kunt niet weten tenslotte...
    Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
    pi_4137375
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 04:37 schreef Hagelslag het volgende:
    Volgens mij moet de LPF ook eens goed doorgelicht worden. Er zijn al een aantal vooraanstaande criminelen in de partij waargenomen, dus wie weet hebben zij er wat mee te maken. Je kunt niet weten tenslotte...
    Bron is zeker www.fabeltjeskrant.nl?
    pi_4137380
    Als ze het zorgvuldig uitvoeren onderzoek, waarom was Ruud de Wild (een OOGGETUIGE, de man die naast Pim stond toen hij werd doodgeschoten) de volgende avond nog steeds *NIET* verhoort. Sterker nog, waarom is *niemand* van de kroon/ooggetuigen verhoort.

Waarom had Smolders gisteren nog geen bescherming, terwijl ze wel al de auto hadden doorzocht van Volkert en dus wisten dat deze ook op de hitlijst stond.

Kijk dat zijn toch essentiele fouten en daardoor vertrouw ik bij voorbaat het onderzoek niet

vrijdag 10 mei 2002 @ 18:25:29 #181
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_4140408
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Als ze het zorgvuldig uitvoeren onderzoek, waarom was Ruud de Wild (een OOGGETUIGE, de man die naast Pim stond toen hij werd doodgeschoten) de volgende avond nog steeds *NIET* verhoort. Sterker nog, waarom is *niemand* van de kroon/ooggetuigen verhoort.
    dat is niet waar. Ruud heeft ook verklaard dat Merel (productiemedewerkster), ook ooggetuige, gelijk meegegaan is naar het politiebureau.
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      vrijdag 10 mei 2002 @ 18:31:43 #182
    23058 Muurbloempje
    But most of all i love you....
    pi_4140481
    Wat een emotionele dag vandaag. Tranen stonden in mijn ogen... we zijn een prachtmens kwijt! Eerlijk, charismatisch, man van het volk, geen racist en ook al was je het misschien niet eens met alle standpunten van Pim, je kon gewoon niet om hem heen!

Democratie wordt kennelijk de mond gesnoerd!!!!

Rust zacht PIM

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
    pi_4143786
    Er werd gezegd dat alle lijsttrekkers vandaag aanwezig waren. Betekent dat ook die IMO idioot van een Johan Vlemmix hierbij was
    pi_4143917
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 23:12 schreef RAiDEN het volgende:
    Er werd gezegd dat alle lijsttrekkers vandaag aanwezig waren. Betekent dat ook die IMO idioot van een Johan Vlemmix hierbij was
    Hij is toch lijsttrekker van zijn partij? Ja lijkt me dus. Volgens mij waren het wel alleen de lijsttrekkers van de grotere partijen en daar hoort JV dus niet bij.
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
      zaterdag 11 mei 2002 @ 00:24:22 #185
    10090 waspman
    life is sweet
    pi_4144793
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 23:12 schreef RAiDEN het volgende:
    ik zag 'm op tv ja
      zaterdag 11 mei 2002 @ 00:46:15 #186
    12230 The_Beatles
    I'll Follow The Sun
    pi_4144969
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 14:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Waarom had Smolders gisteren nog geen bescherming, terwijl ze wel al de auto hadden doorzocht van Volkert en dus wisten dat deze ook op de hitlijst stond.

Kijk dat zijn toch essentiele fouten en daardoor vertrouw ik bij voorbaat het onderzoek niet

Heeft meer te maken met prutswerk ipv complotten.
    [url=http://www.beatles.com]Beatles[/url] [url=http://www.rollingstones.com]Rolling Stones[/url] [url=http://www.queen-fip.com]Queen[/url] [url=http://www.georgeharrison.com]George Harrison[/url]
      zaterdag 11 mei 2002 @ 00:53:42 #187
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_4145052
    quote:
    Op zaterdag 11 mei 2002 00:46 schreef The_Beatles het volgende:

[..]

voor de zoveelste keer: ruud zelf was t/m gisteren nog niet gehoord. Merel, die er ook bij was (productie van het programma) is gelijk meegegaan naar het politiebureau voor verklaring.
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      zondag 12 mei 2002 @ 12:02:28 #188
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_4156559
    quote:
    Op zaterdag 11 mei 2002 00:46 schreef The_Beatles het volgende:

[..]

Weer een MEGA-blunder voor het Nederlandse "recht" ?
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
      zondag 12 mei 2002 @ 12:10:03 #189
    17865 SportsIllustrated
    The fightingest.
    pi_4156620
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 01:24 schreef edwtie het volgende:
    10 juli 1584 was willem van oranje vermoord.... .. 1e politieke moord

Na 418 jaar is Pim Fortuyn vermoord. .. 2e politieke moord .pff

Vergeet de gebroeders de Witt niet, en die PVDA-politicus in de jaren tachtig.
    De aanslag op die wethouder die nooit is opgehelderd, een jaar of twee geleden...de andere moord waar Volkertje nu van wordt verdacht.
    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
      zondag 12 mei 2002 @ 13:02:06 #190
    19775 Slam
    The True AoD
    pi_4157038
    quote:
    Op vrijdag 10 mei 2002 04:37 schreef Hagelslag het volgende:
    Voorpagina nieuws uit de Fabeltjeskrant?
    Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
    pi_4157094
    quote:
    Op zondag 12 mei 2002 12:10 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Vergeet de gebroeders de Witt niet, en die PVDA-politicus in de jaren tachtig.
    De aanslag op die wethouder die nooit is opgehelderd, een jaar of twee geleden...de andere moord waar Volkertje nu van wordt verdacht.

En vergeet de aanslag op die (hoe heet de beste man ook alweer?) burgemeester uit Friesland niet.

WDV

pi_4163420
    Morgen alweer een week geleden en nog steeds denk ik veel aan pim
    pi_4166888
    een link met een in memoriam
    http://www.hartsvriendin.nl/pimfortuyn.html
      maandag 13 mei 2002 @ 09:21:32 #194
    20472 Gaston
    zzz.zzz.zzz
    pi_4167512
    Sommige mensen gaan in my opinion wel erg ver.

maandag 13 mei 2002 @ 09:31:05 #195
    24218 THE-SILENCE
    I' am sinking in this sil
    pi_4167567
    V. van der G. blijkt ook lid te zijn van het: "Wageningen Underground Resistance" dit lijkt meer op een reden waarom hij Pim Fortuyn heeft neergeschoten. Kijk hier:
    http://www1.bos.nl/~infocent/nr4.pdf
    pi_4167676
    quote:
    Op maandag 13 mei 2002 09:21 schreef Gaston het volgende:
    Sommige mensen gaan in my opinion wel erg ver.

[afbeelding]

Dan draaf je wel een beetje door ja. Slecht gezet ook nog die tattoo.
      maandag 13 mei 2002 @ 12:16:32 #197
    24218 THE-SILENCE
    I' am sinking in this sil
    pi_4169176
    quote:
    Op maandag 13 mei 2002 09:31 schreef THE-SILENCE het volgende:
    V. van der G. blijkt ook lid te zijn van het: "Wageningen Underground Resistance" dit lijkt meer op een reden waarom hij Pim Fortuyn heeft neergeschoten. Kijk hier:
    http://www1.bos.nl/~infocent/nr4.pdf
    Heeft er al iemand dit document bestudeerd?
      maandag 13 mei 2002 @ 12:47:59 #198
    1169 BigDick
    size DOES matter
    pi_4169523
    quote:
    Op maandag 13 mei 2002 12:16 schreef THE-SILENCE het volgende:

[..]

Heeft er al iemand dit document bestudeerd?

ik heb het even vluchtig bekeken, lijkt me relatief onschuldig.
    De naam klinkt wat heftiger dan inhoud. Standaard linkse studenten- en krakerspraat.
    De naam is een verwijzing naar Wageningen University & Research, ook de WUR dus.
    de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
      maandag 13 mei 2002 @ 13:06:39 #199
    7814 wiip
    Forgive, but never forget. JFK
    pi_4169743
    stuk bevat "gevangenensteun". Daar staat binnenkort de naam van Volkert, met het delict, zodat je hem kunt gaan schrijven. "kritiek op fortuyn". hij wist de ontevredenheid te kanaliseren en overgoten met een populistisch en racistisch sausje. tegen hem moet opgetreden worden.
    voor de rest veel zeer links geblaat.
    Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
    pi_4483448
    Een maand geleden nu, het verbaasd me hoe snel mensen hun emoties weer in de hand hebben.

Dit is niet als drama post oid bedoelt, maar er was sprake van een zo massale woede en verdriet dat ik steeds heb gedacht dat dit niet zomaar zou overwaaien.

vrijdag 7 juni 2002 @ 00:15:04 #201
    11801 HenriPaul
     Drivin'away
    pi_4483780
    Iedereen is geruisloos overgegaan tot de orde van de dag....

Spong en Hammerstein worden als belachelijk bestempeld....

Op Indymedia steken de eerste sympathisanten van Volkert de kop op....

Wij houden ons allemaal vast aan Theo van Gogh.....

pi_4483791
    quote:
    Op donderdag 06 juni 2002 23:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:
    Een maand geleden nu, het verbaasd me hoe snel mensen hun emoties weer in de hand hebben.

Dit is niet als drama post oid bedoelt, maar er was sprake van een zo massale woede en verdriet dat ik steeds heb gedacht dat dit niet zomaar zou overwaaien.

Is het dan overgewaaid? Het is wellicht wat minder heftig, maar je hoort de naam Pim Fortuyn nog regelmatig voorbij komen. En alles, inclusief de herbegraafarrangementen krijgen ruimschoots aandacht. Ik was vandaag even in de FRS, en zelfs daar staat een boekje met columns van Fortuyn te koop.

Ik zou niet graag in dat dorpje waar hij begraven wordt willen wonen. Ik denk dat ze zomer daar wel eens een stuk drukken zou kunnen worden.

pi_4483817
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:15 schreef HenriPaul het volgende:
    Iedereen is geruisloos overgegaan tot de orde van de dag....

Spong en Hammerstein worden als belachelijk bestempeld....

Op Indymedia steken de eerste sympathisanten van Volkert de kop op....

Wij houden ons allemaal vast aan Theo van Gogh.....

Volgens mij :

De orde van de dag is nog helemaal niet duidelijk,

Spong en Hammerstein werden direct belachelijk gemaakt,

Ook op 6 mei had Volkert van der Graaf sympathisanten,

Ik mag Theo wel, maar hij is niet mijn hoop in bange dagen.

vrijdag 7 juni 2002 @ 00:20:53 #204
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_4483859
    quote:
    Op donderdag 06 juni 2002 23:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:

dat van de emoties weer in de hand hebben valt ook wel mee hoor als je sommige reacties hier ziet. Als je bedoelt dat LPF nu punt voor punt het testament van PF ombrengt en dat de meeste PF stemmers nu daadwerkelijk zien dat het geen ene reet uitmaakt wie er in Den Haag zit dan heb je wel gelijk
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      vrijdag 7 juni 2002 @ 00:27:23 #205
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4483945
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:15 schreef HiZ het volgende:

[..]

Is het dan overgewaaid? Het is wellicht wat minder heftig, maar je hoort de naam Pim Fortuyn nog regelmatig voorbij komen. En alles, inclusief de herbegraafarrangementen krijgen ruimschoots aandacht. Ik was vandaag even in de FRS, en zelfs daar staat een boekje met columns van Fortuyn te koop.

Ik zou niet graag in dat dorpje waar hij begraven wordt willen wonen. Ik denk dat ze zomer daar wel eens een stuk drukker zou kunnen worden.

Oké commercieel gezien gebeuren er de verwachte dingen (herdenkings cd's, boeken, dvd's etc), en er is zeker nog wel aandacht voor Pim Fortuyn, maar op een andere manier dan ik had verwacht.
    De aandacht heeft zich verlegd naar meer concrete zaken ipv emoties, en ik verbaas me erover hoe snel dat is gegaan.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 00:34:22 #206
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4484027
    Wat verwacht je dan? dat mensen snikkend in de tram zitten ofzo? Het dagelijks leven gaat door maar het 'leeft' nog verschrikkelijk hoor..vandaag schafte ik een DVD-tje "90 minuten Pim" aan en de man achter de kassa begon me bij het zien van de DVD spontaan te vertellen hoe erg hij nog van slag was etc, etc. En dat is maar 1 voorbeeld.

Ik begrijp niet zo goed wat je dan bedoeld met dat 'overwaaien'. Dat is in mijn beleving helemaal niet het geval. Ms wordt jij er in jouw sociale 'kringetje'er wat minder mee geconfronteerd!? En het (zogenaamde?) zwijgen van Zwijn van der G. zorgt natuurlijk ook voor een bepaalde 'stilte voor de storm'Iedereen is nog in afwachting van wat het onderzoek uiteindelijk zal gaan opleveren.

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 07-06-2002 00:35]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_4484033
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Oké commercieel gezien gebeuren er de verwachte dingen (herdenkings cd's, boeken, dvd's etc), en er is zeker nog wel aandacht voor Pim Fortuyn, maar op een andere manier dan ik had verwacht.
    De aandacht heeft zich verlegd naar meer concrete zaken ipv emoties, en ik verbaas me erover hoe snel dat is gegaan.

Het houdt mij nog steeds heel erg bezig, maar dat zal aan de buitenkant niet te zien of te merken zijn.

En dat geldt denk ik wel voor meer mensen.
    Overgaan tot 'de orde van de dag' wil niet zeggen dat het al overgewaaid is, ook niet emotioneel gezien.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_4484107
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:34 schreef Vivi het volgende:
    Wat verwacht je dan? dat mensen snikkend in de tram zitten ofzo? Het dagelijks leven gaat door maar het 'leeft' nog verschrikkelijk hoor..vandaag schafte ik een DVD-tje "90 minuten Pim" aan en de man achter de kassa begon me bij het zien van de DVD spontaan te vertellen hoe erg hij nog van slag was etc, etc. En dat is maar 1 voorbeeld.

Ik begrijp niet zo goed wat je dan bedoeld met dat 'overwaaien'. Dat is in mijn beleving helemaal niet het geval. Ms wordt jij er in jouw sociale 'kringetje'er wat minder mee geconfronteerd!? En het (zogenaamde?) zwijgen van Zwijn van der G. zorgt natuurlijk ook voor een bepaalde 'stilte voor de storm'Iedereen is nog in afwachting van wat het onderzoek uiteindelijk zal gaan opleveren.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    een dvd over PIM???????
    Dat meen je toch niet.... Tis al erg dat zoiets gemaakt is, maar om hem dan ook nog te kopen???
      vrijdag 7 juni 2002 @ 00:46:52 #209
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4484161
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:40 schreef vicz het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    een dvd over PIM???????
    Dat meen je toch niet.... Tis al erg dat zoiets gemaakt is, maar om hem dan ook nog te kopen???

Het is gewoon een compilatie van 90 minuten Business Class hoor. Ik vind niet dat ik me hoef te verantwoorden voor deze aankoop, maar ik zal het toch ff verklaren; ik vond het goed om te hebben als souvenir aan een interessant (voor mij) politiek tijdsbeeld, en uit persoonlijke waardering voor Pim. Als jij daar problemen mee hebt zal het me aan m'n reet roesten eerlijk gezegd.
    pi_4484166
    Ik heb hem ook gekocht.

Erg, hè?

vrijdag 7 juni 2002 @ 00:50:27 #211
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4484187
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:47 schreef milagro het volgende:
    Ik heb hem ook gekocht.

Erg, hè?

Waarom is dat nou erg?! Als je nou "Debbie does Dallas' had gekocht ofzo..ja..dan..!
    pi_4484257
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarom is dat nou erg?! Als je nou "Debbie does Dallas' had gekocht ofzo..ja..dan..!

Ja da't zou erg zijn, want die heb ik al

Ik vind de DVD juist interessant, geen sentimenteel gedoe, gewoon de businessclass gesprekken tussen PF en Harry Mens achter elkaar gezet...

al moet ik zeggen dat sommige uitlatingen van PF op de DVD nu wel een hele wrange lading hebben gekregen

vrijdag 7 juni 2002 @ 01:00:27 #213
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4484281
    Milagro en Vivi,

Misschien heb ik het verkeerd verwoord, ik bedoelde niet te zeggen dat de emoties zijn overgewaaid, maar dat men zichzelf zo snel weer in de hand heeft, wat is nou 4 weken?
    Het land stond min of meer op zijn kop, en dat is zo snel gestabiliseerd dat had ik nooit verwacht.

Dit is deel 13 van het topic, een week na de moord geen enkele post meer (ook in soortgelijke topics), wel over de LPF het onderzoek etc.

Ik krijg soms het gevoel dat mensen het niet echt begrijpen wanneer je zegt dat het je nog steeds bezig houdt.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 07-06-2002 01:01]

vrijdag 7 juni 2002 @ 01:00:30 #214
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4484282
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:57 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja da't zou erg zijn, want die heb ik al

Ik vind de DVD juist interessant, geen sentimenteel gedoe, gewoon de businessclass gesprekken tussen PF en Harry Mens achter elkaar gezet...

al moet ik zeggen dat sommige uitlatingen van PF op de DVD nu wel een hele wrange lading hebben gekregen

Kheb 'm nog niet gezien eerlijk gezegd..vanmiddag pas gekocht.

Maar ik neem het zo van je aan.

vrijdag 7 juni 2002 @ 01:01:52 #215
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4484296
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
    Milagro en Vivi,

Misschien heb ik het verkeerd verwoord, ik bedoelde niet te zeggen dat de emoties zijn overgewaaid, maar dat men zichzelf zo snel weer in de hand heeft, wat is nou 4 weken?
    Het land stond min of meer op zijn kop, en dat is zo snel gestabiliseerd dat had ik nooit verwacht.

Dit is deel 13 van het topic, een week na de moord geen enkele post meer (ook in soortgelijke topics), wel over de LPF het onderzoek etc.

Ik krijg een soms het gevoel dat mensen het niet echt begrijpen wanneer je zegt dat het je nog steeds bezig houdt.

Ik denk dat mensen er zo mee bezig zijn geweest dat ze een beetje sufgeluld c.q. lamgeslagen zijn.
    pi_4484364
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen er zo mee bezig zijn geweest dat ze een beetje sufgeluld c.q. lamgeslagen zijn.

Nee.. ze zijn er achter gekomen dat ze een beetje overdreven hebben gereageerd....
    pi_4484383
    quote:
    Milagro en Vivi,

Ik krijg soms het gevoel dat mensen het niet echt begrijpen wanneer je zegt dat het je nog steeds bezig houdt.

4 weken is ook niets. Bij mij leeft het nog heel erg in ieder geval. Die stilte rond het onderzoek frustreert me zeer, laat staan hoe het voor zijn familie moet zijn...

Maar de aandacht werd erna al snel verlegd naar de demonisering van links... en de conclusie vdat de vrijheid van meningsuiting op losse schroeven is komen te staan.
    Terwijl juist PF met grof geweld de mond gesnoerd is, eerst verbaal en symbolisch met taart en uiteindelijk...

Ik denk wel dat het weer op zal leven (sorry) als er meer bekend wordt over het hoe en waarom van Volkert van der G.''s walgelijke daad.

Er stond trouwens een interessant artikel in de Panorama over Volkert... de foto die er bij geplaatst was...Volkert leek wel een vrouw?!! Heel vreemd...

† In Memoriam † vrijdag 7 juni 2002 @ 01:48:20 #218
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4484680
    quote:

De emoties zijn idd overgewaaid, dat is ook het kenmerk van emoties, die zijn zo veranderlijk als het weer.

Dat wil niet zeggen dat wat die emoties destijds, een maand geleden, veroorzaakte ook verdwenen is. Integendeel.
    Bijna gelaten kijkt men bijv. momenteel naar wat er in Den Haag gebeurd, met een soort gevoel, ja het moet toch doorgaan.

Het lijkt er meer op of zitten de mensen zich er nog op te beraden waar ze nu eigenlijk staan.
    Pas als mensen hun plek weer wat gevonden hebben zal ook pas zichtbaar worden wat de impact van het alles is geweest. En die is iig groter dan nu lijkt.

pi_4484699
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 00:20 schreef Re het volgende:

[..]

dat van de emoties weer in de hand hebben valt ook wel mee hoor als je sommige reacties hier ziet. Als je bedoelt dat LPF nu punt voor punt het testament van PF ombrengt en dat de meeste PF stemmers nu daadwerkelijk zien dat het geen ene reet uitmaakt wie er in Den Haag zit dan heb je wel gelijk

Inderdaad, het is maar goed dat ik niet al te veel verwachtte van de LPF, want ze maken het helemaal waar. Hoewel ik moet bekennen dat ik toch wat pissig ben over de neo-regenten.
      † In Memoriam † vrijdag 7 juni 2002 @ 02:17:13 #220
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4484896
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

Inderdaad, het is maar goed dat ik niet al te veel verwachtte van de LPF, want ze maken het helemaal waar. Hoewel ik moet bekennen dat ik toch wat pissig ben over de neo-regenten.

Ik had wel verwachtingen, maar dan ongeveer zoals het nu loopt. Een deel van de lijst die alvast eens lekker voelt aan het pluche, en een deel die meent dat ze Fortuyn werkelijk postuum kunnen vertegenwoordigen.

Eigenlijk vind ik dat al helemaal niet belangrijk meer. Mijn hoop is dat er door Fortuyn en alles daarna iets nieuws is wakker geschud. Hoe en in welke vorm, geen idee, maar ik verwacht wel dat er nieuwe bewegingen zullen ontstaan.

vrijdag 7 juni 2002 @ 02:30:23 #221
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4485018
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:11 schreef milagro het volgende:

Ik denk wel dat het weer op zal leven (sorry) als er meer bekend wordt over het hoe en waarom van Volkert van der G.''s walgelijke daad.

Wie weet heeft hij allang gepraat en wordt dat angstvallig verzwegen...
    quote:
    Er stond trouwens een interessant artikel in de Panorama over Volkert... de foto die er bij geplaatst was...Volkert leek wel een vrouw?!! Heel vreemd...
    Ik heb het gelezen, ik dacht eerst ook dat het een vrouw was op die foto met name door dat kapsel denk ik.

(ik vond het overigens niet echt een interessant artikel, hij werd wederom als de lieve buurtjongen afgeschilderd en daar word ik pissed om).

pi_4485071
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:30 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij allang gepraat en wordt dat angstvallig verzwegen...
    [..]

Ik heb het gelezen, ik dacht eerst ook dat het een vrouw was op die foto met name door dat kapsel denk ik.

(ik vond het overigens niet echt een interessant artikel, hij werd wederom als de lieve buurtjongen afgeschilderd en daar word ik pissed om).

Nee niet dat kapsel, de houding vooral vond ik. Samen met enkele utilatingen in het artikel werpt ook een ander licht op zijn relatie met die Petra misschien.

Het interessante vond ik vooral die opmerking over die auto (die rode).

En een lieve jongen, ik had juist de indruk dat veel hem vooral een stille jongen, ietwat vreemde snuiter vonden.
    Het feit dat niemand hem tot een moord in staat achtte , lijkt me niets nieuws... dat hoor je altijd achteraf.

vrijdag 7 juni 2002 @ 02:38:32 #223
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_4485086
    Ik ben juist blij dat er weer gesprekken zijn waarin de naam fortuyn niet valt. Zoals hier op fok ook. Het werd overdreven.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 02:40:02 #224
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_4485101
    quote:

Zo zullen bekenden van je jou vast ook omschrijven mocht je zoiets doen.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 02:42:43 #225
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4485122
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:36 schreef milagro het volgende:

Nee niet dat kapsel, de houding vooral vond ik. Samen met enkele utilatingen in het artikel werpt ook een ander licht op zijn relatie met die Petra misschien.

De houding en het kapsel dan?
    quote:
    Het interessante vond ik vooral die opmerking over die auto (die rode).
    *heeft het artikel halverwege weggelegd en het verhaal van de rode auto blijkbaar gemist (ga morgen nog wel even lezen).
    quote:
    En een lieve jongen, ik had juist de indruk dat veel hem vooral een stille jongen, ietwat vreemde snuiter vonden.
    Het feit dat niemand hem tot een moord in staat achtte , lijkt me niets nieuws... dat hoor je altijd achteraf.
    hmz, ik heb al meermaals interviews met buurtgenoten, vrienden etc. gelezen en oke ze vonden hem stil en teruggetrokken maar daarnaast zeggen ook telkens hoe zachtaardig hij wel niet was, erg irritant.

-edit- ik heb je nog niet in dit topic: [centraal topic] Onderzoek Moordzaak Fortuyn dl 2 gezien Milagro (maar misschien lees je wel mee), ik denk dat je het wel interessant vindt.

pi_4485191
    Ik lees me helemaal suf op diverse sites.
    Vooral deze heeft veel info http://www.brothers-in-arms.myweb.nl

En ook alle topics die hier te vinden zijn. En ik heb volgens mij in alle wel gepost.

En ja ze vinden het een lieve jongen misschien omdat hij zo teruggetrokken was..want echt kennen deed niemand hem lijkt het wel...

vrijdag 7 juni 2002 @ 02:52:33 #227
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4485205
    quote:

[..]

Is die foto al ergens online te bewonderen?
      vrijdag 7 juni 2002 @ 02:54:15 #228
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4485214
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:

hmz, ik heb al meermaals interviews met buurtgenoten, vrienden etc. gelezen en oke ze vonden hem stil en teruggetrokken maar daarnaast zeggen ook telkens hoe zachtaardig hij wel niet was, erg irritant.

Kennelijk kon V ooit werk en privé zeer goed scheiden.
    Waarom is het irritant om te lezen dat hij goede eigenschappen heeft?
    pi_4485215
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:52 schreef Quenda het volgende:

[..]

Heb al gezocht... niets gevonden.

Scannen is een optie wellicht.

vrijdag 7 juni 2002 @ 03:07:31 #230
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4485300
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Heb al gezocht... niets gevonden.

Scannen is een optie wellicht.

Ik heb geen scanner, kun jij het doen Milagro?
    pi_4485320
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 03:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ik heb geen scanner, kun jij het doen Milagro?

Tijdschrift ligt op mijn werk.. morgen dus.
      † In Memoriam † vrijdag 7 juni 2002 @ 03:11:41 #232
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4485330
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:51 schreef milagro het volgende:

En ja ze vinden het een lieve jongen misschien omdat hij zo teruggetrokken was..want echt kennen deed niemand hem lijkt het wel...

Typisch het profiel van een paranoide borderliner. Komen idd stilletjes over omdat ze uiterlijk bijna geen emoties als boosheid of blijdschap laten merken. Behalve als ze hun minderwaardigheidsgevoelens even hebben weten te kunnen compenseren. Waarschijnlijk ook een reden waarom hij voor de pelsdieren 'streed' (identificatie met het machteloze en nietige).

Maar dat is gepsychologiseer en maakt verder niets uit.

Is er al wat bekend over hoe hij zoveel geld op de bank kon hebben? (en of ie verder nog het een en ander in een oude sok had?)

vrijdag 7 juni 2002 @ 03:19:06 #233
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4485384
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 03:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Typisch het profiel van een paranoide borderliner. Komen idd stilletjes over omdat ze uiterlijk bijna geen emoties als boosheid of blijdschap laten merken. Behalve als ze hun minderwaardigheidsgevoelens even hebben weten te kunnen compenseren. Waarschijnlijk ook een reden waarom hij voor de pelsdieren 'streed' (identificatie met het machteloze en nietige).

Maar dat is gepsychologiseer en maakt verder niets uit.

Heb toch andere eigenschappen en kenmerken over borderliner geleerd
    quote:
    Is er al wat bekend over hoe hij zoveel geld op de bank kon hebben? (en of ie verder nog het een en ander in een oude sok had?)
    Vriendin had geld door erfenisje.
    Ze leefden vrij sober dus hou je geld op de bank over.
    pi_4485431
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 03:19 schreef Quenda het volgende:

[..]

[..]

was die vriendin de taartgooister van adelijke afkomst??

da`s wel heel toevallig dan,als je volkert van der graaf heet

vrijdag 7 juni 2002 @ 03:29:13 #235
    3622 Quenda
    *Poison for You.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 03:30:02 #236
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4485465
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 03:24 schreef ghoul het volgende:

[..]

was die vriendin de taartgooister van adelijke afkomst??

da`s wel heel toevallig dan,als je volkert van der graaf heet

Hm, Sabine en Petra zijn dus gravinnetjes ?
    pi_4485482
    Pauline van Tuyl van Serooskerken .
      † In Memoriam † vrijdag 7 juni 2002 @ 03:37:14 #238
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_4485518
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 03:19 schreef Quenda het volgende:

[..]

Afgaande over wat ik van hem weet zou ik hem als paranoide bordeliner bestempelen, misschien op de grens van borderline en schizofrenie... Maar dat is ook maar een veronderstelling van mijn kant.
    quote:
    Dus die verklaring staat nog steeds. Zou best kunnen hoor. Vond de suggestie van een voorschot als 'hitman' ook niet zo gek. De kogels die tenslotte gebruikt zijn, kun je ook niet zomaar om de hoek kopen (speciaal geprepareerd, hollow point ofzo). Dat in combinatie met de accuraatheid van zijn schoten ga ik nog steeds uit van een meermansactie. Logisch dat de uiteindelijke dader daarvoor financieel beloond wordt.
    pi_4495792
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 02:52 schreef Quenda het volgende:

[..]

Ik heb hem gescand maar geen webspace..
    Iemand die dat wel heeft, mits/aangenomen dat er nog interesse is?
      vrijdag 7 juni 2002 @ 22:56:29 #240
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4498104
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:09 schreef vicz het volgende:

[..]

Nee.. ze zijn er achter gekomen dat ze een beetje overdreven hebben gereageerd....

O. en dat bepaal jij? Ik hoor nml. hele andere geluiden dus hou je domme blaat-opmerkingen lekker voor je dombo.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 22:59:02 #241
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4498142
    Ik ben trouwens ook van mening dat van der G. allang gepraat heeft maar dat het wordt stilgehouden terwijl er naarstig wordt gezocht naar een sociaal acceptabel en verzonnen verhaaltje.
      vrijdag 7 juni 2002 @ 23:10:09 #242
    3622 Quenda
    *Poison for You.
    pi_4498328
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 20:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb hem gescand maar geen webspace..
    Iemand die dat wel heeft, mits/aangenomen dat er nog interesse is?

http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php
    pi_4498496
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 22:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

O. en dat bepaal jij? Ik hoor nml. hele andere geluiden dus hou je domme blaat-opmerkingen lekker voor je dombo.

gewoon mijn mening hoor... je hoeft niet zo overdreven te reageren hoor....
      vrijdag 7 juni 2002 @ 23:24:21 #244
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_4498580
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 23:19 schreef vicz het volgende:

[..]

gewoon mijn mening hoor... je hoeft niet zo overdreven te reageren hoor....

Dat is MIJN mening. Sorry, maar het ligt gewoon nog nog heel gevoelig bij mij.
    pi_4503519
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 23:10 schreef Quenda het volgende:

[..]

http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php

hm..Ik krijg de foto niet op passend formaat. Met een witte rand erom heen...
    pi_4503530
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 15:07 schreef milagro het volgende:

[..]

hm..Ik krijg de foto niet op passend formaat. Met een witte rand erom heen...

ff knippen en plakken in een grafisch programma...
    pi_4503770
      zaterdag 8 juni 2002 @ 16:40:41 #248
    10090 waspman
    life is sweet
    pi_4504259
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 15:41 schreef milagro het volgende:
    [afbeelding]
    dat is de vrouw van Volkert
      zaterdag 8 juni 2002 @ 16:44:02 #249
    272 R@b
    No-nonsens
    pi_4504289
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 16:40 schreef waspman het volgende:

[..]

Nee, de met kots en kippenstront gevulde taartgooister.
    R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
      Official ESF Kreviewer zaterdag 8 juni 2002 @ 16:49:33 #250
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_4504345
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? is Pim Fortuyn doodgeschoten?!?

Dit is zeker een grapje?!?!?

pi_4505134
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 16:40 schreef waspman het volgende:

[..]

quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 16:44 schreef R@b het volgende:

[..]

Nee, de met kots en kippenstront gevulde taartgooister.

Lees het topic! Het is Volkert zelf.
    quote:
    Op vrijdag 07 juni 2002 01:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de foto dateert van een jaar of 15 geleden, kapsel ziet er bijvoorbeeld nogal new-waverig uit... De bekende Telegraaf-foto was geloof ik een jaartje of 11 oud, en deze lijkt me recenter dan bovenstaande foto.

[Dit bericht is gewijzigd door QBZZ op 08-06-2002 18:21]

pi_4505816
    Foto was uit 1989.

De vrouwelijke uitstraling was gewoon opvallend...

zaterdag 8 juni 2002 @ 19:17:44 #253
    7966 eRR_
    Op zaterdag 08 juni 2002 15:41 schreef milagro het volgende:
    [afbeelding]
    Doet me denken aan 1 van die Friese vrouwen uit jiskefet...
    the internet makes you stupid
      zaterdag 8 juni 2002 @ 20:00:43 #254
    11464 Cosma-Shiva
    ikookvanjou
    pi_4506604
    quote:
    Op zaterdag 08 juni 2002 18:09 schreef QBZZ het volgende:

kapsel ziet er bijvoorbeeld nogal new-waverig uit...

pi_4507184
    Ik ga
    pi_4507190
    voor een slotje.
    pi_4507196
    Whooopee, dit klopt niet

Sorry voor het topicverneuken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')