abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4100410
Nog even alle gebeurtenissen op een rijtje :

• Pim Fortuyn 6 mei rond 18.00 doodgeschoten in Hilversum,verdachte opgepakt
  • Rust in Den Haag keert terug na rellen
  • Nederland in shock na moord
  • Condoleance-register wordt getekent door duizenden mensen
  • Finale UEFA cup woensdag gaat door
  • Verkiezingen op 15 mei gaan door
  • Verdachte moord blijkt milieuactivist
  • Prinselijk paar breekt reis af
  • [Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 07-05-2002 18:38]

pi_4100419
    Ik zat net de gesloten topic te lezen

Maarum, we blaten allemaal wel dat het over democratie gaat enzo, maar wat als die man gewoon een homohater was? Dan was Pim we degene waar ie af mee zou willen rekenen.

dinsdag 7 mei 2002 @ 18:37:59 #3
    13264 U-lerZzZ
    www.Fh2.nl
    pi_4100431
    Was geen homo-hater.

Was een "dierenvriend".

Wie?
    pi_4100443
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:37 schreef U-lerZzZ het volgende:
    Was geen homo-hater.

Was een "dierenvriend".

Dat maken 'we' er nu van. Wie zegt dat het ook maar een politieke reden heeft?
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:39:26 #5
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_4100446
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:36 schreef Youssef het volgende:
    Ik zat net de gesloten topic te lezen

Maarum, we blaten allemaal wel dat het over democratie gaat enzo, maar wat als die man gewoon een homohater was? Dan was Pim we degene waar ie af mee zou willen rekenen.

Ja, wat als hij het leven had gerespecteerd zoals hij deed voorkomen op zijn site... wat als, wat als...

Ga aub ergens anders flames uitlokken.

Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_4100454
    euh... dat zelfs het royalcouple hun reis afbreekt
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_4100469
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:40 schreef Chandler het volgende:
    euh... dat zelfs het royalcouple hun reis afbreekt
    Terecht !
    pi_4100483
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:41 schreef Muhneer het volgende:

[..]

Terecht !

Ja en nee, hij is nu al dood (mischien beetje grof om te zeggen) maar wat kunnen zij nou voor hem nog betekenen?... zal het volk betere keuzes maken als ze terug zijn?... in mijn ogen niet.
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_4100505
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:42 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ja en nee, hij is nu al dood (mischien beetje grof om te zeggen) maar wat kunnen zij nou voor hem nog betekenen?... zal het volk betere keuzes maken als ze terug zijn?... in mijn ogen niet.

denk jij dat ze nog zin hebben om vrolijk te reizen?
    pi_4100510
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja, wat als hij het leven had gerespecteerd zoals hij deed voorkomen op zijn site... wat als, wat als...

Ga aub ergens anders flames uitlokken.

Ik zeg dat iedereen politieke redenen achter de moord zoekt, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Je maakt er zelf flames van eikel.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:45:33 #11
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4100527
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:42 schreef Chandler het volgende:

[..]

tis meer een teken van solidariteit, ze hebben nu eenmaal ook - tegenwoordig weliswaar meer indirect, dan direct - banden met de politiek. Dit is van groot belang voor hun land. Dus komen ze m.i. terecht eerder terug.
    I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
    pi_4100552
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zeg dat iedereen politieke redenen achter de moord zoekt, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Je maakt er zelf flames van eikel.

er zijn meer homo's in nederland, dus met pim fortuyn wil je echt wel een statement neer zetten.
    [url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
    pi_4100554
    Als die gast vrij komt reken maar dat die dood gaat, gister een reactie gehoord van een gast bij tvwest en die had het over "onze leider, en dit is nog maar het begin(de rellen)" Dus trek je conclusie maar
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:48:56 #14
    19105 Noayla_
    Love me tender
    pi_4100569
    De dader was net vader geworden...

Zijn perverse 'idealen' plaatste hij boven de verantwoordelijkheid voor zijn gezin...

Ik ben er echt ziek van en intens woedend. Idealen zouden moeten leiden tot constructieve acties en niet tot het afschieten van een ander mens.

Als de dader werkelijk iets had willen betekenen voor onze samenleving had hij ook kunnen gaan werken in een asielzoekerscentrum o.i.d. In tegenstelling tot wat hij zelf denkt heeft hij de samenleving allesbehalve een dienst bewezen.

Overigens weet ik niet of ik nu wel in het juiste topic zit te posten. Indien niet: bij voorbaat sorry.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:49:22 #15
    19852 Delight
    supernatural
    pi_4100574
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:47 schreef StephanL het volgende:
    Als die gast vrij komt reken maar dat die dood gaat, gister een reactie gehoord van een gast bij tvwest en die had het over "onze leider, en dit is nog maar het begin(de rellen)" Dus trek je conclusie maar
    Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond, dit aangrijpen om te gaan rellen.
    Hij was juist tegen geweld/criminaliteit en de reactie van deze echt DOMME mensen is geweld. Totaal gebrek aan respect vind ik het
    History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
    pi_4100598
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:48 schreef Noayla_ het volgende:
    De dader was net vader geworden...

Zijn perverse 'idealen' plaatste hij boven de verantwoordelijkheid voor zijn gezin...

Ik ben er echt ziek van en intens woedend. Idealen zouden moeten leiden tot constructieve acties en niet tot het afschieten van een ander mens.

Als de dader werkelijk iets had willen betekenen voor onze samenleving had hij ook kunnen gaan werken in een asielzoekerscentrum o.i.d. In tegenstelling tot wat hij zelf denkt heeft hij de samenleving allesbehalve een dienst bewezen.

Overigens weet ik niet of ik nu wel in het juiste topic zit te posten. Indien niet: bij voorbaat sorry.

mensen moeten eens goed in hun kop prenten dat alles wat links is niet meteen goed is. extremisme is altijd verkeerd. en rechts moet voortaan gewoon getolereerd worden en niet meer zo afschuwelijk afgebeeld worden. helaas moest dit gebeuren voordat er een aantal mensen zijn die dit beginnen te begrijpen. en dan zijn er nog een groot aantal mensen die er helemaal niets van leren.
    [url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:52:30 #17
    3967 Orac
    So far so Good
    pi_4100617
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:51 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

mensen moeten eens goed in hun kop prenten dat alles wat links is niet meteen goed is. extremisme is altijd verkeerd. en rechts moet voortaan gewoon getolereerd worden en niet meer zo afschuwelijk afgebeeld worden. helaas moest dit gebeuren voordat er een aantal mensen zijn die dit beginnen te begrijpen. en dan zijn er nog een groot aantal mensen die er helemaal niets van leren.

Maar zorg dat het niet doorslaat!

Natuurlijk is niet alles wat links is, automatisch goed. Maar ook niet alles wat rechts is. 't Werkt natuurlijk wel 2 kanten op.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
    pi_4100635
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:49 schreef Delight het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond, dit aangrijpen om te gaan rellen.
    Hij was juist tegen geweld/criminaliteit en de reactie van deze echt DOMME mensen is geweld. Totaal gebrek aan respect vind ik het

hij wou ook de mensen van nederland wakker schudden. toch zijn er nog steeds mensen die er niets van begrijpen, dat vraagt om hardere maatregelen. wat denk je wat er gebeurd als al die mensen hun woede moeten opkroppen? dan krijg je een land vol van gekken zoals die moordenaar zelf.
    pi_4100656
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar zorg dat het niet doorslaat!

Natuurlijk is niet alles wat links is, automatisch goed. Maar ook niet alles wat rechts is. 't Werkt natuurlijk wel 2 kanten op.

dat zeg ik ook in mijn post. en de media moet nu ook werkelijk eens aan de lijn gehouden worden.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 18:58:59 #21
    4720 GRAZ
    team aap
    pi_4100692
    quote:

[..]

I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:03:45 #22
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_4100743
    Ik hoop dat dit complot is ala Oswold.... Over paar dagen word die Volkert toevallig overgereden door een auto of valt van een gebouw... of glijd uit en breekt zijn nek...
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
      dinsdag 7 mei 2002 @ 19:03:46 #23
    19852 Delight
    supernatural
    pi_4100744
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 18:54 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

hij wou ook de mensen van nederland wakker schudden. toch zijn er nog steeds mensen die er niets van begrijpen, dat vraagt om hardere maatregelen. wat denk je wat er gebeurd als al die mensen hun woede moeten opkroppen? dan krijg je een land vol van gekken zoals die moordenaar zelf.

Niemand moet zijn woede opkroppen, iedereen is geschokt hierdoor en moet dit verwerken. Maar ik vind dat dat nooit een excuus kan en mag zijn voor het geweld en de rellen die bepaalde mensen nu veroorzaken.
    Wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken, het is geen! eerbetoon aan Pim door op deze manier te reageren. Het is eerder een belediging, door dingen in zijn naam te doen waar hij zelf juist zo op tegen was.
    History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
    pi_4100780
    quote:

[..]

Het is zo jammer dat mensen die (volgens mij) eigenlijk niets afwisten van waar Pim nou echt voor stond.

Jep, sommige stemmers wisten niet eens waarom ze Pim stemden. Nu wel.
    pi_4100799
    quote:
    Op dinsdag 07 mei 2002 19:05 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jep, sommige stemmers wisten niet eens waarom ze Pim stemden. Nu wel.

Omdat er psychopaten op de werld rondlopen die andere mensen vermoorden?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')