En danquote:Op zondag 7 februari 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sta je elke dag op nummer 1
En dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zullen we dat doen en tong binnen 1.5jaar proberen in te halenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de warquote:
Dat was dus mijn ideequote:Op zondag 7 februari 2010 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
zullen we dat doen en tong binnen 1.5jaar proberen in te halen
Ik zat net songfestivalliedjes te luisteren. Dat is heel kapper-achtig, toch?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:37 schreef Cosmo. het volgende:
kappers nacht
kapper snacht
kappersn acht
wat is het nou?
echt niet, we kunnen hem misschien bijbenen met posts per dag, maar niet inhalenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
zullen we dat doen en tong binnen 1.5jaar proberen in te halen
Kap, pers 'n acht!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:37 schreef Cosmo. het volgende:
kappers nacht
kapper snacht
kappersn acht
wat is het nou?
Je kan met verschillende computers op dezelfde account fokkenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
o je was me al voor lijkt me wel vet idden gewoon elkaar afwisselen dan
Wordt je dan niet gebanned?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan met verschillende computers op dezelfde account fokken
Dat weet ik al
Gister werd er iets gezegd over filmen en zo en ja nja never mind.quote:
Waarom wil je dat dan?quote:
Oh dat is helemaal gruwelijkquote:Op zondag 7 februari 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan met verschillende computers op dezelfde account fokken
Dat weet ik al
Zetten we dan de camera op je nachtkastje ?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gister werd er iets gezegd over filmen en zo en ja nja never mind.
Ja toen met 2 man op 1 account...quote:Op zondag 7 februari 2010 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal gruwelijkdan heb je sowieso binnen 1dag 3duizend posts
Moet wel opletten met wie erop kunnen dan, anders wordt er binnen 1 dag tubgirl gepost vrees ikquote:
Die staat straight naast mn bed, dan zie je vrij weinig.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zetten we dan de camera op je nachtkastje ?
Pixie is niet straightquote:Op zondag 7 februari 2010 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die staat straight naast mn bed, dan zie je vrij weinig.
Oh girls, hou op! Ik word helemaal ongelukkig van julliequote:Op zondag 7 februari 2010 01:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zetten we dan de camera op je nachtkastje ?
Maar krijg ik nog wel de prijsquote:Op zondag 7 februari 2010 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die staat straight naast mn bed, dan zie je vrij weinig.
Daarom gewoon wat mensen die dan te vertrouwen zijn en dan gewoon WW Pmen en neit hier neer zettenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moet wel opletten met wie erop kunnen dan, anders wordt er binnen 1 dag tubgirl gepost vrees ik
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moet wel opletten met wie erop kunnen dan, anders wordt er binnen 1 dag tubgirl gepost vrees ik
Wat is dat?quote:
Als je het zo smerig vindt he... dan vraag ik me af waar je het gore lef vandaan haalt het met ons te delen.quote:
sorryquote:Op zondag 7 februari 2010 01:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh girls, hou op! Ik word helemaal ongelukkig van jullie-smiley!
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij een afgehakte piemel
Ik kan wel fluiten naar mijn prijs ehquote:
quote:
Sigarettenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:43 schreef Tezz het volgende:
Kut mijn sigaretten zijn op.
Ik heb ook zonet pas m'n mini kerstboompje weggehaald, dat licht is zo gezelligquote:Op zondag 7 februari 2010 01:44 schreef Cosmo. het volgende:
ik merk nu pas dat mijn kerstkaartjes er nog staan
Jij drinkt je bier ook niet snel op hequote:
Da's mooi op tijd!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:44 schreef Cosmo. het volgende:
ik merk nu pas dat mijn kerstkaartjes er nog staan
Nee ben nu chips aan het etenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jij drinkt je bier ook niet snel op he
bekkiequote:Op zondag 7 februari 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey Paulo
Utrecht gaat slecht he
Het is zondagquote:Op zondag 7 februari 2010 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ben nu chips aan het eten
Om 9 uur op staan
ik ga sportenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het is zondagdan hoor je niet op te hoeven staan
Terecht, poep of snot is niet erg, maar volgens mij zijn dat gewoon verneukte ballenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb wel report gedaan.
Vond echt niet leuk.
Jouw msn doet het nietquote:Op zondag 7 februari 2010 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Utrecht mag van mij wel 5de worden.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 7 februari 2010 01:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Terecht, poep of snot is niet erg, maar volgens mij zijn dat gewoon verneukte ballen
Omdat je ze zelf niet hebt!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
Ben ik nou de enige die het wel vond meevallen?
toch is het niet leukquote:Op zondag 7 februari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
Nee, ik vond het wel fascinerendquote:Op zondag 7 februari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
ga wegquote:Op zondag 7 februari 2010 01:48 schreef Trust_live het volgende:
Was toch al kuttopic![]()
En er loopt een mierenneuker hier rond in dit topic
Ik ookquote:
Blokfluit?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik kan wel fluiten naar mijn prijs eh
Ik denk niet dat hij al zolang meeleestquote:Op zondag 7 februari 2010 01:49 schreef Tezz het volgende:
Oh shit, ik heb natuurlijk geinspireerd voor die ballenfoto toen ik vertelde over de castratie van mijn konijn hond!
Ik welquote:
Nu voel ik me afgewezenquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij al zolang meeleest
Geestenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:50 schreef donthate het volgende:
mn hond flipt net helemaal... Ik zat alleen met hem in de kamer en het leek net als of die wat aan het volgen was en op een gegeven moment keek die na mij en opeens zon gare windvlaag en hijs heel bang nu
Ik heb paul steven Twizu lysdexie & MarkMquote:Op zondag 7 februari 2010 01:51 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook niet allen steven en paultjuh maar voor de rest niemand
ik pixie en twizuquote:Op zondag 7 februari 2010 01:51 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ook niet allen steven en paultjuh maar voor de rest niemand
Echt hequote:Op zondag 7 februari 2010 01:50 schreef Cosmo. het volgende:
NIEUW het preimeisje op je mobiel
wtf dat is al oud
leekspin.com
Okequote:
Ik zit achter de bankquote:
Ik weet wie die jamba dingen inspreektquote:Op zondag 7 februari 2010 01:50 schreef Cosmo. het volgende:
NIEUW het preimeisje op je mobiel
wtf dat is al oud
leekspin.com
Ik ben te luiquote:Op zondag 7 februari 2010 01:52 schreef donthate het volgende:
donthate is aandachtsgeil mn msn staat in mn profiel allemaal voegen nu
wiequote:Op zondag 7 februari 2010 01:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet wie die jamba dingen inspreekt
Hoor ik een request voor aids?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:52 schreef Trust_live het volgende:
Hoor ik een request voor nog meer plaatjes?
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:52 schreef donthate het volgende:
donthate is aandachtsgeil mn msn staat in mn profiel allemaal voegen nu
LEES JE PM NOUquote:Op zondag 7 februari 2010 01:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik niet, paul wou me toevoegen maar het lukt hem niet ofzo
Hij is lichamelijk gehandicapt en zit nonstop achter z'n computerquote:
hoor ik een ban aankomen?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:52 schreef Trust_live het volgende:
Hoor ik een request voor nog meer plaatjes?
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hij is lichamelijk gehandicapt en zit nonstop achter z'n computer![]()
Eigenlijk niet om te lachen, maar zo heeft ie nog wel veel sociale contacten
ging jij niet slapen?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hij is lichamelijk gehandicapt en zit nonstop achter z'n computer![]()
Eigenlijk niet om te lachen, maar zo heeft ie nog wel veel sociale contacten
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef donthate het volgende:
[..]
weet ik niet die lul zegt zn naam niet
Ik voeg je ook wel toequote:Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef donthate het volgende:
[..]
weet ik niet die lul zegt zn naam niet
Je msn staat niet in je profielquote:Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef Paul het volgende:
TLK VOEG ME NOU TOE VERDORIE
Oh noes reportquote:Op zondag 7 februari 2010 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De mods zijn niet wakker.
Ik heb echt report gedaan
Je wilt dus echt een ban dat is duidelijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:59 schreef Trust_live het volgende:
[..]
Oh noes report_!
[ afbeelding ]
zie pmquote:Op zondag 7 februari 2010 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je msn staat niet in je profiel
vraagmaar
Die van mij staat in me profiel
Ja ONZIN meetquote:Op zondag 7 februari 2010 01:59 schreef Pixie. het volgende:
Laten we met z'n allen wat leuks doen
quote:
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 02:00 schreef Lysdexie het volgende:
we starten een enorm msn gesprek wie doet mee
you call that a cup?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:59 schreef Trust_live het volgende:
[..]
Oh noes report_!
[ afbeelding ]
JE ZEI Z'N ECHTE NAAMquote:Op zondag 7 februari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja
ik zit er al in
en sjors en donthate
Ik doe ook wel mee maar ik maak een neppe msn aan want jullie mogen mijn naam niet wetenquote:Op zondag 7 februari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja
ik zit er al in
en sjors en donthate
Boeijah, iedereen weet mijn eckte naam nu ookquote:Op zondag 7 februari 2010 02:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee maar ik maak een neppe msn aan want jullie mogen mijn naam niet weten
Ik ook denk ikquote:Op zondag 7 februari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja
ik zit er al in
en sjors en donthate
maar van mijn naam zijn er maar ~50 in heel nederlandquote:Op zondag 7 februari 2010 02:02 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Boeijah, iedereen weet mijn eckte naam nu ook
Toevegoedquote:
Je hoeft er maar eentje en dan kan je in t gesprekquote:Op zondag 7 februari 2010 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil best meedoen, maar ik wil jullie niet allemaal op msn.
Zit jij er ook inquote:
Heb je er één, heb je ze allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil best meedoen, maar ik wil jullie niet allemaal op msn.
Ik kan mijn andere msn gebruikenquote:Op zondag 7 februari 2010 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je er één, heb je ze allemaal.
Veel succes.
Doenquote:Op zondag 7 februari 2010 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn andere msn gebruiken
Dat is misschien een erg goed idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn andere msn gebruiken
Wat. Is er een multi? Zo'n één die je pc laat vastlopen als 1 iemand d'r uit gaat?quote:
Nu durf ik er niet uit te gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat. Is er een multi? Zo'n één die je pc laat vastlopen als 1 iemand d'r uit gaat?
Yer fecked fecker!quote:Op zondag 7 februari 2010 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu durf ik er niet uit te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |