Daar slaag ik niet voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zucht........
Mijn tieten vallen echt wel een klein beetje opzij hoor als ik op mijn rug ga liggen. Ze zijn dan wel iets groter dan die van jou, maar toch! (en ja, ik slaag nog net wel voor de potloodtest...)
a welquote:Op zondag 7 februari 2010 01:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah mn vriendin ookmaar dat valt best nog mee hoor zo groot is dat niet
als je a of B heb ben je gewoon zielig
Dat klopt precies wat je zegtquote:Op zondag 7 februari 2010 01:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah mn vriendin ookmaar dat valt best nog mee hoor zo groot is dat niet
als je a of B heb ben je gewoon zielig
Ik vind B nog steeds beetje zieligquote:
Potlood onder je borst en dan je borst loslaten en dan blijft het potlood zitten.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik vind B nog steeds beetje zielighaha niet eens lullig bedoeld ofzo Maar als ze dan nog groter asl D heeft dan word het alweer eng
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Potlood onder je borst en dan je borst loslaten en dan blijft het potlood zitten.
Ga recht op staan, bh uit, potlood onder je tiet duwen.quote:
En wat schiet je ermee op:$ ja sorry ben er net pas weer heb gesprek niet gevolgdquote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Potlood onder je borst en dan je borst loslaten en dan blijft het potlood zitten.
Dan slaag ik ook voor de potloodtest, maar wat lager dan borsthoogtequote:Op zondag 7 februari 2010 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:20 schreef aight1 het volgende:
Die tieten van die blonde zijn zwaar nep
Als het potlood blijft zitten gaan ze hangen.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
[..]
En wat schiet je ermee op:$ ja sorry ben er net pas weer heb gesprek niet gevolgd
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ga recht op staan, bh uit, potlood onder je tiet duwen.
Valt potlood naar beneden: geslaagd!![]()
Blijft potlood hangen: gezakt...![]()
En ik vermoed dat ik smokkel of vals speel met de potloodtest als ik het zo allemaal eens lees....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |