Kunst is toch niet vergelijkbaar met werkelijkheid. En als ik naar achter leun en mijn armen ook nog eens naar boven gooi, ja, dan zitten mijn borsten hoger. Gek he.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zitten die van jou ook zowat tegen je neus als je je arm omhoog doet dan?
Hahah ik dacht net precies hetzelfdequote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zeggen dat die blonde niet zo'n vieze kop moet trekken
Het lijkt wel of ze moet kotsen
3 hoeren om 7 uurquote:Op zondag 7 februari 2010 01:09 schreef donthate het volgende:
ben er weer moet zo een rit rijden die gozer heeft er 3besteld voor 7uur wtf die heeft een hele goede dag hahaha
Die andere is ook niet echt heet te noemenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah ik dacht net precies hetzelfdeIk vind haar nou niet bepaald mooi
Same herequote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kunst is toch niet vergelijkbaar met werkelijkheid. En als ik naar achter leun en mijn armen ook nog eens naar boven gooi, ja, dan zitten mijn borsten hoger. Gek he.
Klopt, maar wel een stuk beterquote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die andere is ook niet echt heet te noemen
Lekkerder dan die andere snolquote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die andere is ook niet echt heet te noemen
Ja, ik vond het niet zo vreemd hoe die borsten zaten en ik heb het zelf ook. Je moet echt tieten op je knieën hebben als je hetzelfde als op het schilderij niet hebt.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef Twizu het volgende:
Ah, ik ben tam. Net nog een end gefietst voordat ik thuis was.
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik vond het niet zo vreemd hoe die borsten zaten en ik heb het zelf ook. Je moet echt tieten op je knieën hebben als je hetzelfde als op het schilderij niet hebt.
Die donkere zit wel lekkerquote:Op zondag 7 februari 2010 01:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Lekkerder dan die andere snol
Dunya & desie
Vanzelfsprekend.quote:
Die laat teminste dr tieten zienquote:
Als ze pront rechtop zouden blijven staan in die houding is het ook weer niet goed, want dan zijn ze nep natuurlijk!quote:Op zondag 7 februari 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kunst is toch niet vergelijkbaar met werkelijkheid. En als ik naar achter leun en mijn armen ook nog eens naar boven gooi, ja, dan zitten mijn borsten hoger. Gek he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |