Ik ken die nietquote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Pixie. het volgende:
Is het heel erg beschamend dat ik dit dansje kan?
Afknapper.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Pixie. het volgende:
Jep.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Pixie. het volgende:
quote:
Ligt eraan hoe oudquote:Op zondag 7 februari 2010 00:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
Hey ik heb een klein zusje
dus ik mag dat![]()
Daar gaat je ruige imago!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
dus ik mag dat![]()
10quote:
Oke dan mag hetquote:
Ja, maar. Nee.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
dus ik mag dat![]()
Zekersquote:Op zondag 7 februari 2010 00:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oke dan mag het
Eigenlijk is het best een stoere move
Ik ken Nothing Else Matters en Onequote:Op zondag 7 februari 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken dit rifje
En wat van bon jovi want dat is makkelijk
Oke! Nu moeten jullie niet denken dat het een rat of een konijn is hoor. Het is echt een hond. Hij is weliswaar in het verkeerde lichaam geboren (had eigenlijk Rotweiler willen zijn), maar daar kan ie ook niets aan doen!quote:Op zondag 7 februari 2010 00:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Foto van je hond! Iedereen is al geweest vanavond
Maar ik wou het voor je dansen op onze bruiloftquote:
Ik kan ook Nothing Else Matters. En Wonderwall.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ken Nothing Else Matters en OneOok heel makkelijk
Die ken ik nietquote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ken Nothing Else Matters en OneOok heel makkelijk
Wat een baasquote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke! Nu moeten jullie niet denken dat het een rat of een konijn is hoor. Het is echt een hond. Hij is weliswaar in het verkeerde lichaam geboren (had eigenlijk Rotweiler willen zijn), maar daar kan ie ook niets aan doen!
Aanschouw Harley Davidson!![]()
[ afbeelding ]
Niet eens onder mijn zuurstokroze jurk?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar ik wou het voor je dansen op onze bruiloft
Die heb ik al opquote:Op zondag 7 februari 2010 01:00 schreef Torrio het volgende:
Even een broodje paturain smeren..Slaap toch alleen
Ja ik wou hem daaronder dansenquote:Op zondag 7 februari 2010 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet eens onder mijn zuurstokroze jurk?
Wij eten dan vrijwel hetzelfde. Ik heb namelijk ook een broodje paturain op en een broodje filet american.quote:
Wat doet ze?quote:Op zondag 7 februari 2010 01:00 schreef Pixie. het volgende:
VERONICA GAAT TE VER
Wat die vrouw in het roze doet
heb ik nog nooit bij lekker live gezien
Ja niet echt meer. Zijn ballen zijn er af. Dus eigenlijk bazin. Of nee, dat eigenlijk ook niet. Ergens er tussen in dus....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja niet echt meer. Zijn ballen zijn er af. Dus eigenlijk bazin. Of nee, dat eigenlijk ook niet. Ergens er tussen in dus....
1.58quote:
kut voor 'mquote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja niet echt meer. Zijn ballen zijn er af. Dus eigenlijk bazin. Of nee, dat eigenlijk ook niet. Ergens er tussen in dus....
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaaktquote:Op zondag 7 februari 2010 01:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij eten dan vrijwel hetzelfde. Ik heb namelijk ook een broodje paturain op en een broodje filet american.![]()
Ja dat dacht hij waarschijnlijk ook toen ik hem bij de dierenarts bracht....quote:
Ze zit met dr vingers in dr kut te stampenquote:
VAst wel !quote:Op zondag 7 februari 2010 01:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat dacht hij waarschijnlijk ook toen ik hem bij de dierenarts bracht....
Nou, ik kan je uit de eerste hand vertellen dat tieten dus echt niet zo hangen he.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete kunstenares ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |