Daglicht hebben we sowiezo al niet meer. En alles beter dan buiten moeten werken natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Waar ik werk komt ook geen direct daglicht binnen. Ik zit opgesloten in een fabriek
Opzich welquote:Op zondag 7 februari 2010 14:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk werk? Ik vind je wel een kwaliteit mannetje
Buitenwerken kan ook lekker zijn. Behalve als het regend/sneeuwt/waait of heel warm of koud. Dus bijna altijd is het beter om binnen te werken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Daglicht hebben we sowiezo al niet meer. En alles beter dan buiten moeten werken natuurlijk
Klopt! Neem de afgelopen 7 weken. Geen enkele dag waarop het 2 graden zachter was dan normaal. Weken achtereen was het spiegelglad. Voor de NS en treinreizigers was Leiden werkelijk in last. Hetzelfde geldt voor automobilisten. En het einde is nog lang, lang niet in zicht en de kou zal ook in het voorjaar nog lang kunnen naijlen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buitenwerken kan ook lekker zijn. Behalve als het regend/sneeuwt/waait of heel warm of koud. Dus bijna altijd is het beter om binnen te werken.
Tot dat daar een orkaan of tropische storm langs komtquote:Op zondag 7 februari 2010 14:15 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Klopt! Neem de afgelopen 7 weken. Geen enkele dag waarop het 2 graden zachter was dan normaal. Weken achtereen was het spiegelglad. Voor de NS en treinreizigers was Leiden werkelijk in last. Hetzelfde geldt voor automobilisten. En het einde is nog lang, lang niet in zicht en de kou zal ook in het voorjaar nog lang kunnen naijlen.
Postbode op Aruba lijkt me wel een lekker baantje
Zo het topic gaat wel heel snel!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:26 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dan klopt het wel hoor. De Wajong is 714 euro bruto als je 65-80% arbeidsongeschikt bent (als je die uitkering hebt). Die uitkering vult je inkomen aan. Iemand die volledig arbeidsongeschikt is, krijgt 1071 euro bruto.
Wajong + werk is helemaal niet gek als je geen schulden hebt. Het is geen vetpot, maar je kunt je eigen inkomenspositie relativeren, wetende dat er mensen in de schulden zitten. Met die insteek ben ik de bijstand positief doorgekomen.
Ja, dat is waar. Dan ben ik bang dat ik niet genoeg heb aan mijn B-diploma zwemmen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot dat daar een orkaan of tropische storm langs komt
Om precies te zijn 912 euro netto (inclusief belastingkorting). Dat is voldoende om van te leven, zolang je maar enig uitzicht hebt om uit de Wajong te komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo het topic gaat wel heel snel!
Geen zin om alle berichten te lezen eigenlijk![]()
Maar die 80-100% uitkering(volledig) is toch 950 euro netto per maand als je 23 bent?
Het komt altijd wel goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:13 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Ja ik snap het soms ook niet echt.
Ik heb elke maand een vast inkomen via UWV van ¤750 het zou meer moeten zijn ¤940 maar op de een of andere manieren willen ze niet over de brug komen![]()
Maar ik werk daarnaast wel gewoon voor mijn geld. Waardoor ik per maand op 11/1200 uitkom. OK het is geen topinkomen maar je kan er zekerwel goed van leven hoor.
Kijk als je een jaar of 40 bent en je komt in de ww dan heb je pech, want dan kan je met zo'n laag inkomen geen leuk spaarvarkentje opbouwen voor de oudere dag maar als je nog jong bent komt het echt wel allemaal een keer goed met je hoor.
Dan zal het wel 950 zijn wanneer ik 23 ben!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:25 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Om precies te zijn 912 euro netto (inclusief belastingkorting). Dat is voldoende om van te leven, zolang je maar enig uitzicht hebt om uit de Wajong te komen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het een koude winter sinds jaren dat klopt en dat het economisch nog steeds niet goed gaat klopt ook. Maar de vergelijking met de hongerwinter loopt mank.
Jij hebt toch een dak boven je hoofd en elke avond te eten? Dat hadden veel mensen in de hongerwinter niet. Overdrijven is ook een vak. Misschien moet je een keer het positiever proberen te bekijken. Want van dat negatieve gedoe wordt je ook niet beter.
Daglicht is zo essentieel om je goed te voelen. Te weinig daglicht kan genoeg zijn om depri te worden.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:08 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Daglicht hebben we sowiezo al niet meer. En alles beter dan buiten moeten werken natuurlijk
Ik geloof wel dat je consciėntieus bentquote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opzich welalleen ik ben liever chemie bezig. Dat trekt mij nog net iets meer dan levensmiddelen. Maar een combinatie van beide zou ideaal zijn.
Dat ben ik ook. Ik ben van heel goeie kwaliteit
De spijker op zijn kop! En dan maakt inkomen, sociale status, afkomst, religie, gezondheid etc. niet uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daglicht is zo essentieel om je goed te voelen. Te weinig daglicht kan genoeg zijn om depri te worden.
Ach ik heb geen last van de winter eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:23 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Dan ben ik bang dat ik niet genoeg heb aan mijn B-diploma zwemmen.
Ik ben bang dat ik de handen uit de mouwen moet gaan steken. Er zijn maartmaanden geweest met een gemiddelde temperatuur onder nul. De winter kan dus nog lang duren.
Maar alleen op vakantie in een resort, is dat maatschappijk eigenlijk al een beetje geaccepteerd?
Toch zal je zelf de eerst stap moeten zetten om geluk te vinden. Want geluk vind jou niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:30 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Maar het lijkt me de hoogste tijd dat het geluk eens naar de mens toe komt in plaats van dat we zelf de slingers moeten ophangen. Gemiddeld mag je ook verwachten dat Moeder Natuur af en toe zelf een steentje bijdraagt
Soms kan een foto meer dan 1000 woorden zeggen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je consciėntieus bentWeet je, een foto van je zegt zoveel. Ik zie daarom graag foto's.
Dat zeggen ze ja.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daglicht is zo essentieel om je goed te voelen. Te weinig daglicht kan genoeg zijn om depri te worden.
Maar zakenmannen gaan niet in een resort zittenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
TuurlijkZakenmannnen reizen toch ook vaak alleen. Dus waarom zou je niet alleen op vakantie kunnen.
Waar wil je heen gaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:40 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Maar zakenmannen gaan niet in een resort zitten
Overigens alleen op vakantie moet prima kunnenIk ga het aankomende kerst / jaarwisseling ook doen.
Zeker. Ik ga dadelijk ook even lekker naar buiten.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
De spijker op zijn kop! En dan maakt inkomen, sociale status, afkomst, religie, gezondheid etc. niet uit.
Met dit weer is de kans om depri te worden gewoon veel groter, al ben je miljonair.
Yep.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kan een foto meer dan 1000 woorden zeggen.
Alleen die foto op UI(usericon) zegt mij niet zo veel. Een zwanenkontquote:
Klopt. Zegt ook niksquote:Op zondag 7 februari 2010 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen die foto op UI(usericon) zegt mij niet zo veel. Een zwanenkont
Thailand. Waarschijnlijk via Kuala Lumpur en dan met de trein of bus naar Bangkok toequote:
Pas op met drugs.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:48 schreef Babbelvis het volgende:
[..]
Thailand. Waarschijnlijk via Kuala Lumpur en dan met de trein of bus naar Bangkok toe![]()
Het wordt mijn eerste vakantie en dan lijkt Thailand mij zoveel mooier dan 1 of ander geHolandiseerd eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |