Ik smeerde ook op een gegeven moment met een creme, volgens mij voor blauwe plekken... En dan steeds zachtjes masseren..quote:Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef DaviniaHR het volgende:
thx voor de steun, dames!
hier gaat het weer beter, gelukkigmijn hemel, wat was ik boos/verdrietig/gefrustreerd vanochtend
![]()
plek 2 is aan het wegtrekken, voeden gaat weer pijnloos en de koorts blijft weg.![]()
het lijkt erop dat mn productie niet heel erg achteruit is gegaan, dus dat scheelt alweer
en kheb ff een paar uurtjes gemaft samen met aviva in de doek, nav tico's postwas lekker. ben nu wel duf, maar ach, beter dan borstweeen
morgen dus lk bellen, nwe bh bestellen, maat groter, homeopatische druppels ophalen waar de ha bij zweert dat het haar bo's heeft gestopt, en op zoek naar lecithinetabletjes, schijnt te helpen volgens bv.com.
als het dan nog steeds terug blijft komen weet ik het ook niet meer...
Goed dat je bezig bent met een LK! Ik hoop dat er iets nuttigs uitkomt.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef DaviniaHR het volgende:
bedoel je arniflor?
ik ga nu gewoon alles doen.
als ze lekker ligt te drinken vind het zoooooo fijn, maar die pijn!
kheb wat verder gezcht op bv.com, en hier beschrijven ze precies wat ik ook heb... rechts, de ontsteking zit links. het blijft maar doorgaan zo... ergens is het wel fijn om te zien dat ze het classificeren als "uiterst pijnlijk" en "ondrageljke pijn na het voeden", dan stel ik me tenminste niet aan...
als het goed is belt een lk me zometeen terug...
http://www.borstvoeding.c(...)spasme-raynauds.html
maar ze bescrijven ook behandelmethodes, dus dat is fijn.
twordt een beetje een soap zo
edit: mss is dit ook wel een orzaak van die bo's!dat het te snel vernauwen wellicht de verstoppingen veroorzaakt
ik heb het ook in mijn handen, als het zo koud is en ik ga naar buiten zonder handschoenen, ben ik binnen een minuut het gevoel in mijn vingers kwijt. heb daar toen van de ha het advies van gehad om vit B6 te nemen, en laat dat nou eens bij de lijst van behandelingen staan...
oh, ik hoop toch zo dat de lk het hier mee eens is, en dat we mss een oplossing hebben!![]()
waar je al niet blij van kan wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef DaviniaHR het volgende:thx!
en de pampers zijn nu ook in de aanbieding daarjoechei!
Ik wist niet eens dat dat bestond!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Twinkly het volgende:
[..]
waar je al niet blij van kan worden![]()
wie wordt daar nou niet warm van!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las trouwens: 'Warmt gemakkelijk op door op het metalen plaatje te likken.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |