abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77989193
Eventjes van me af schrijven: hier een behoorlijke dip, Timo bijt sinds een paar dagen heel erg.. Nou heeft hij vaker bijtperioden gehad, maar toen had hij nog geen tandjes.. Loskoppelen als hij bijt wil niet, want hij laat zelf altijd snel los daarna.. En auw zeggen heeft ook weinig effect, dan begint hij alleen maar te lachen meestal..

Ik twijfel behoorlijk of ik zo wel door wil gaan met borstvoeden, want hij wil ook alleen nog maar liggend eten bij me.. Dus ik voel me nogal beperkt zo, buiten de deur voeden zit er echt niet in nu..

zondag 14 februari 2010 @ 18:04:17 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77989871
Balen Chan, dat bijten is echt niet leuk.

Als auw zeggen niet helpt: loskoppelen en echt even stoppen met laten drinken? Misschien beseft ie dan dat als hij bijt, drinken er even een minuut of 10 niet inzit ofzo?

En als je voor buiten de deur wat melk kolft en dat met de fles geeft? Dat heb ik ook gedaan, zeker toen Annicka alleen maar wilde liggen tijdens het voeden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77990058
Wat rot Chan. Meestal gaan kindjes pas bijten als ze klaar zijn met drinken en aangezien Timo dan ook loslaat, zal dat bij jullie ook zo zijn. Je zou eens kunnen kijken of je hem voor kan zijn?
  zondag 14 februari 2010 @ 19:00:38 #154
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77991643
thx voor de steun, dames!
hier gaat het weer beter, gelukkig mijn hemel, wat was ik boos/verdrietig/gefrustreerd vanochtend

plek 2 is aan het wegtrekken, voeden gaat weer pijnloos en de koorts blijft weg.
het lijkt erop dat mn productie niet heel erg achteruit is gegaan, dus dat scheelt alweer

en kheb ff een paar uurtjes gemaft samen met aviva in de doek, nav tico's post was lekker. ben nu wel duf, maar ach, beter dan borstweeen

morgen dus lk bellen, nwe bh bestellen, maat groter, homeopatische druppels ophalen waar de ha bij zweert dat het haar bo's heeft gestopt, en op zoek naar lecithinetabletjes, schijnt te helpen volgens bv.com.
als het dan nog steeds terug blijft komen weet ik het ook niet meer...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77992494
Hij doet het inderdaad (bijna altijd, heel soms blijkt hij nog niet klaar te zijn) als hij klaar is met drinken aan de borst waar hij aan drinkt.. Dus gewoon als er niet meer genoeg melk uit komt naar zijn zin denk ik.. Het probleem is alleen dat hij tijdens het drinken nogal eens loslaat om even superblij naar me te kijken ( )en dan weer aanhapt en verder drinkt.. Tot hij dus klaar is met die borst, dan hapt hij aan om zn tanden er in te zetten.. Dus hoe zou ik dan kunnen zien of hij gewoon nog verder wil drinken of dat hij alleen maar gaat bijten?
pi_78010141
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:00 schreef DaviniaHR het volgende:
thx voor de steun, dames!
hier gaat het weer beter, gelukkig mijn hemel, wat was ik boos/verdrietig/gefrustreerd vanochtend

plek 2 is aan het wegtrekken, voeden gaat weer pijnloos en de koorts blijft weg.
het lijkt erop dat mn productie niet heel erg achteruit is gegaan, dus dat scheelt alweer

en kheb ff een paar uurtjes gemaft samen met aviva in de doek, nav tico's post was lekker. ben nu wel duf, maar ach, beter dan borstweeen

morgen dus lk bellen, nwe bh bestellen, maat groter, homeopatische druppels ophalen waar de ha bij zweert dat het haar bo's heeft gestopt, en op zoek naar lecithinetabletjes, schijnt te helpen volgens bv.com.
als het dan nog steeds terug blijft komen weet ik het ook niet meer...
Ik smeerde ook op een gegeven moment met een creme, volgens mij voor blauwe plekken... En dan steeds zachtjes masseren..

Het is gewoon echt kl*te...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 15 februari 2010 @ 09:36:46 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78010510
bedoel je arniflor?
ik ga nu gewoon alles doen.
als ze lekker ligt te drinken vind het zoooooo fijn, maar die pijn!

kheb wat verder gezcht op bv.com, en hier beschrijven ze precies wat ik ook heb... rechts, de ontsteking zit links. het blijft maar doorgaan zo... ergens is het wel fijn om te zien dat ze het classificeren als "uiterst pijnlijk" en "ondrageljke pijn na het voeden", dan stel ik me tenminste niet aan...
als het goed is belt een lk me zometeen terug...
http://www.borstvoeding.c(...)spasme-raynauds.html
maar ze bescrijven ook behandelmethodes, dus dat is fijn.

twordt een beetje een soap zo

edit: mss is dit ook wel een orzaak van die bo's! dat het te snel vernauwen wellicht de verstoppingen veroorzaakt
ik heb het ook in mijn handen, als het zo koud is en ik ga naar buiten zonder handschoenen, ben ik binnen een minuut het gevoel in mijn vingers kwijt. heb daar toen van de ha het advies van gehad om vit B6 te nemen, en laat dat nou eens bij de lijst van behandelingen staan...
oh, ik hoop toch zo dat de lk het hier mee eens is, en dat we mss een oplossing hebben!

[ Bericht 6% gewijzigd door DaviniaHR op 15-02-2010 09:51:06 ]
pi_78010932
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:36 schreef DaviniaHR het volgende:
bedoel je arniflor?
ik ga nu gewoon alles doen.
als ze lekker ligt te drinken vind het zoooooo fijn, maar die pijn!

kheb wat verder gezcht op bv.com, en hier beschrijven ze precies wat ik ook heb... rechts, de ontsteking zit links. het blijft maar doorgaan zo... ergens is het wel fijn om te zien dat ze het classificeren als "uiterst pijnlijk" en "ondrageljke pijn na het voeden", dan stel ik me tenminste niet aan...
als het goed is belt een lk me zometeen terug...
http://www.borstvoeding.c(...)spasme-raynauds.html
maar ze bescrijven ook behandelmethodes, dus dat is fijn.

twordt een beetje een soap zo

edit: mss is dit ook wel een orzaak van die bo's! dat het te snel vernauwen wellicht de verstoppingen veroorzaakt
ik heb het ook in mijn handen, als het zo koud is en ik ga naar buiten zonder handschoenen, ben ik binnen een minuut het gevoel in mijn vingers kwijt. heb daar toen van de ha het advies van gehad om vit B6 te nemen, en laat dat nou eens bij de lijst van behandelingen staan...
oh, ik hoop toch zo dat de lk het hier mee eens is, en dat we mss een oplossing hebben!
Goed dat je bezig bent met een LK! Ik hoop dat er iets nuttigs uitkomt.

Mijn terugkerende ontstekingen kwamen van een knobbeltje in mn borst, vervelend maar wel fijn om te weten waarom de boel steeds ontsteekt. Dan weet je dat je zelf niets fout doet, maar dat je lichaam gewoon een beetje tegen zit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78010970
Oh Davinia dat heb ik ook, maar niet zo heftig als daar beschreven staat geloof ik. Ik heb het ook in mijn vingers en tenen.
De lactatiekundige heeft me deze dingen gegeven, die leg je in je BH onder het zoogcompres (want ze worden stikheet).

En de borsten masseren gaat fijn met Arnica massageolie van Weleda. Maar het fijnste vind ik het onder de douche met de hete straal op de pijnlijke plek gericht. Maar ik weet niet of dat ook nog fijn is wanneer al werkelijk een ontsteking zit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78017372
Om te kunnen bijten, moet hij z'n tong van over z'n onderkaak naar achter halen. Sommige dames kunnen dat voelen.
Ik heb sinds gisteren ook een (tandenloos) bijtertje Dat voelt al best nasty, laat staan mét tanden

Davinia het zou wel heeeeeeel fijn zijn als vit B6 idd de oplossing blijkt! Wat ben je er goed mee bezig trouwens, echt super
  maandag 15 februari 2010 @ 19:14:23 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78026949
wel, het leek de lk aannemelijk dat de bo is veroorzaakt door de vasospasmes. tsja, bij een spasme verkrampt de boel, kleiner dus, welkom verstoppingen... ze redeneerde ook dat vit b6 daar wel bij zou kunnen helpen, want dat helpt tegen vernauwingen, en het hielp ook enorm toen ik het gebruikte tegen gevoelloosheid in mijn wijsvinger door kou. ik moest nog wel met de ha overleggen, maar daar moet ik toch naar toe voor een nwe mirena, dus dat vraag ik dan meteen ook, maar kbegin wel alvast.
moet wel opletten dat ik max 4 mg neem, anders gaat het interfereren met prolactineaanmaak, en das niet goed voor de productie. wel, in vit b complex zit 2mg, dus das dan wel goed.
verder moest ik warm houden na de voeding, dus kga ook op jacht naar die warme dingen die twink net postte

als ik er goed over nadenk, klopt het helemaal. de bo's bij eli waren ook in de winter!
toen had ik ook vasospasmes, maar dat was gewoon onprettig, afgelopen vrijdag was ik bijna in staat om manlief 112 te laten bellen het was veel erger dan persweeen wegkreunen met volledige ontsluiting. de rest van het weekend was het niet veel minder heftig. + 3 plekken bo, ja ik had te tijd van mn leven

maar ik heb nu goede hoop dat we een oorzaak en bijbehorende oplossing hebben
  maandag 15 februari 2010 @ 19:19:15 #162
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78027119
oh, chan, is het mss een idee om te timen wanneer timo gaat bijten? mss bijt hij wel altijd na 10min drinken, dus als je dan na 10min afkoppelt,heb je mss kans dat je het bijten voor bent.

succes iig
pi_78027512
Wat fijn dat er een verklaring lijkt te zijn Davinia! Ik hoop dat de vitamines gaan helpen, misschien kun je dan wat relaxter gaan voeden. Goed dat je een lactatiekundige hebt ingeschakeld zeg
pi_78029316
Chan vervelend om te horen, dat het zo gaat. Ik heb dat ook gehad met Jair in bepaalde periodes. Wat mij opviel aan Jair was dat hij vaak zijn gezichtsuitdrukking veranderde voordat hij ging bijten. Hij maakte dan zijn mond open en liet los en keek op een bepaalde manier, dat ik gewoon wist wat er ging komen. Misschien kun je zoiets ook bij Timo ontdekken? Ook merkte ik, dat Jair vaak tussenin dan ook zijn vingers in zijn mond stopte, daarop beet en bepaalde geluidjes maakte. Wat misschien nog zou kunnen helpen om met twee vingers in elk een wang van hem te prikken. Dat voelt hij zelf, kan een beetje pijnvol zijn en is misschien een wat sterkere maatregel dan auw of nee roepen.

Davinia wat fijn, dat het beter is met de bo, gelukkig is die bijna weg.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78056471
Davinia, die handenwarmers zijn nu toevallig in de reclame bij Kruidvat voor 1,99 euro! Tssk. Mijn lief heeft de hele stad afgezocht voor die dingen en uiteindelijk heb ik ze van de LK gekregen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:36:13 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78056733
thx!
en de pampers zijn nu ook in de aanbieding daar joechei!
pi_78058366
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef DaviniaHR het volgende:
thx!
en de pampers zijn nu ook in de aanbieding daar joechei!
waar je al niet blij van kan worden
pi_78058928
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:17 schreef Twinkly het volgende:

[..]

waar je al niet blij van kan worden
Ik wist niet eens dat dat bestond! Han-dig!

Ik las trouwens: 'Warmt gemakkelijk op door op het metalen plaatje te likken.'
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78059426
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las trouwens: 'Warmt gemakkelijk op door op het metalen plaatje te likken.'
wie wordt daar nou niet warm van!
pi_78059771
leg eens uit met die laatste opmerking...
75 topics = FIN
pi_78062263
Mocht iemand geen Kruidvat in de buurt hebben, die dingen liggen ook bij de Action en zijn handig bij de hielprik
pi_78062999
Helemaal niks FP, ik ben gewoon moe en daardoor erg flauw.

Ik heb trouwens officieel hyperborsten
De laatste week leek het erop dat de productie zich normaliseerde want Niels vroeg steeds 2 borsten per keer. Maar gisteravond bleek de voeding toch te weinig en ging hij clusteren. Geen goede combinatie: een temperamentvolle baby en "lege" borsten, boos dat hij was!! Kronkelen aan de borst, gillen, weer aanvallen. Dit duurde van ongeveer 5 tot 9 uur.
En nu heb ik weer overproductie en is het weer hoesten en proesten tijdens het drinken.
Dus ik heb hyperborsten!

Wat vinden jullie trouwens fijne voedingsbh's? Mijn bh's zijn te groot geworden Is een bh met beugel ook iets of is het risico op borstontsteking dan te groot? Ik heb helemaal in het begin een BH van de Hema aangehad, zonder beugel maar stugge stof, en daar kreeg ik een bijna-ontsteking van, maar nu is de productie natuurlijk wel wat minder dan toen en daarom misschien de kans op een ontsteking minder? En hebben jullie ervaring met borstvoedingswinkel.nl, kun je daar makkelijk passen en weer terugsturen?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:32:34 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78064626
ik heb bh's van anita en freya. maar dat is vooral uit noodzaak wegens mijn cupmaat en het feit dat zij de enigen zijn die in deze maat verkopen

en verdomd! khou nu na de voeding een hand op de borst, en welja, veel minder pijn!
pi_78090348
Ik ben een beetje onzeker geworden wat betreft het voeden van mijn 1 jaar oude zoon. Hij drinkt af en toe aan de borst. Op dagen dat ik vrij ben en op het weekend wordt duidelijk dat hij niet meer 3/4 voedingen uit de borst drinkt zoals hij nog een paar weken geleden deed. Als hij drinkt is hij vaak snel afgeleid, laat vaak los en is vrij snel klaar. Toch heeft hij na een voeding behoorlijk honger en kan soms 1-1,5 of twee sneetjes brood wegwerken.

Aan de ene kant ben ik blij, dat het nu overdag met het eten van vast voedsel zo goed gaat. Alleen het avondeten is vaak een probleem. Daar eet hij de laatste weken hooguit een paar hapjes van en af en toe spuugt die ook nog wat terug. Ik vind het moeilijk de plaats van de borstvoeding te bepalen. Voed ik voor of na het vaste voedsel. Als ik ervoor voed wil die vaak niet goed drinken. Als ik het erna probeer dan heeft het weer geen nut omdat die te vol is en ook weleens te moe. Ik kolf nu nog een keer op mijn werk maar zit sowieso eraan te denken om dat af te bouwen binnenkort. Misschien ligt het ook aan een periode van minder lekker zijn, dat die zo slecht drinkt. Af en toe kan ik het met Syntocinon neusspray, veel geduld, blokvoeden of iets dergelijks iets verbeteren. Ook mijn kolfopbrengst neemt enorm af. Ik weet niet of dat niet ook komt doordat ik zelf ook niet lekker in mijn vel zit. Door een huiduitslag voel ik me niet goed, ik heb veel jeuk, de afgelopen nachten heb ik niet goed geslapen en ik raak snel geirriteerd. Hebben jullie misschien tips. Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Is er een kans, dat als hij standaard 2 keer per dag drinkt en overdag niet meer, dat hij er meer aandacht voor zou hebben en beter drinkt? Hoewel ik aan dat laatste twijfel. Op werkdagen voed ik precies twee keer en toch heeft hij bijvoorbeeld vanochtend moeilijk gedronken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:27:14 #175
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78090849
Tinuviel, ik kan je helaas niet helpen want ik heb geen idee, maar ik kan je wel een geven en hopen voor je dat je hier snel uitkomt

Davinia Arme jij! Meis, wat een bagger zo zeg.. Helpen de tips van de LK? Damn, ik denk aan je hoor!

Chan, oei, bijten lijkt me zó naar! Stef doet dat soms ook met zijn kaakjes en dat doet echt zo'n zeer! Gaat het nu alweer wat beter ondertussen? Hope so!

En heej, wat fijn dat ibuprofen toch wel mag, want dat werkt bij mij veel beter als paracetamol! Jeuj!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')