Ze was zo'n halve man, die wil je niet batsenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef Brerius het volgende:
Heb je haar dan niet even snel gebatst. dat werkt ieder keer bij mij
Er staat nergens dat dat niet mag hoor ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
Had je ook niet op het knopje moeten drukken, stommerik.
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ze was zo'n halve man, die wil je niet batsen
anders lees je het topic gewoon helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:49 schreef Marthh het volgende:
Vanmiddag werd ik uit de bus gezet door mevrouw man, omdat ik tijdens het wachten op de buschauffeur, op het knopje had gedrukt om de deur te openen zodat ik alvast naar binnen kon..
Toen zij binnen kwam begon ze kei hard tegen mij te schreeuwen dat ik niet op die knop had mogen drukken! wat een zure koe, en toen moest ik eruit![]()
![]()
whoaa als ik er aan terug denk wordt ik steeds kwaader
Das speciaal voor kromme mensen. Ben je krom dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Marthh het volgende:
[..]
Er staat nergens dat dat niet mag hoor ..
en als je weet dat die knop de deur opent ga je toch niet in de kou wachten?
haha nee dankje, ik heb ovquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Brerius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.
Hij bedoelt waarschijnlijk het knopje voorop de bus, buitenkant, zodat de deur open gaat en je alvast in de lege bus kan gaan zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
het staat in de algemene voorwaarden van het busrijden dat je pas op het knopje mag drukken als de volgende halte is aangekondigd (als dat niet gedaan wordt dan mag het pas vanaf het moment dat de bus gaat rijden).
Hier staat een tijdelijke busban op, dit had je kunnen weten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk het knopje voorop de bus, buitenkant, zodat de deur open gaat en je alvast in de lege bus kan gaan zitten
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dus jij doet iets wat niet mag en vind het gek als je een uitbrander krijgt?
Christus...
Wordt lache als je later moet gaan werken.
Nee hij drukte buiten op het knopjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Bij deze wil ik mijn steun betuigen aan de TS, de deur was blijkbaar open en zolang hij netjes is gaan zitten zie ik er geen probleem in.
Ja op de knop hoe busscheufeers de bus openen als er niemand in zit want die dingen hebben geen sleutelslot zegma:Pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee hij drukte buiten op het knopje
Hij had moeten wachten tot de buschauffeuse de deur open deedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ja, wat is je punt? de deur ging toch open toen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |