Zielig wat er met José Hoebee gebeurt of Daar kan ik geen medelijden mee hebben
RLS van de Pfaffs of RLS van de Ozbournes
Tom Cruise is prettig gestoord of Tom Cruise spoort niet
Dries Roelvink is te laf om van de 10 meter plank te springen of Patty Brard is aandachtsgeil en springt daarom van de 10 meter plank
Henk van der Meijden of Wilma Nanninga
Vreemd dat Ruud Gullit nu plots wel aandacht heeft voor zijn zes kinderen of Dat is niet vreemd
Erg de gehoorschade van Wibi Soerjardi of Erg de financiëele problemen van Wibi Soerjardi
Leuk dat Patricia Paaij op haar leeftijd in de Playboy stond of Het zal je moeder maar zijn
Vreselijk hoe Meg Ryan zich heeft laten verminken door de plastisch-chirurg of Vreselijk hoe Mickey Rourke zich heeft laten verminken
Estelle Gullit is een dom blondje of Estelle Gullit is een gewiekste starfuckster
RTL-Boulevard of SBS-Shownieuws
Leuk Cynix@ als mod op dit forum of Wat is daar leuk aan
The Jacksons zijn lijkenpikkers of In de beste families heb je ruzies om erfenissen
We missen in de Nederlandse muziekscene een mediafiguur als Herman Brood of Die missen we niet
Onbegrijpelijk dat de dochter van Conny Breukhoven nog steeds kan terugvallen op haar moeder of Dat is niet onbegrijpelijk
Johnny de Mol heeft alles aan zijn vader te danken of Rik Brandsteder heeft alles aan zijn vader te danken
Triest dat Birgit Nielsen weer is gaan drinken of Ik heb geen medelijden met alcoholisten
Hopen dat Silvia Kristel herstelt of Hopen dat Eddy Wally herstelt
Bij de Chinees lees ik de Privé of Bij de Chinees lees ik de krant
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !