Vorm? Check dit eensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Hoeveel landen zullen dit jaar nog gaan volgen, landencrisis begint wel steeds meer vorm te krijgen.
Het gaat nu pas over enkele landen, die weliswaar hard worden getroffen worden nu, maar als het zich uitbreid over nog veel meer landen zal het pas echt vorm krijgen m.i.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vorm? Check dit eens
Dit is de 5yr CDS van Portugal.
[ afbeelding ]
Mja, maar het is al wel veel erger dan tijdens de crisis hoor!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Het gaat nu pas over enkele landen, die weliswaar hard worden getroffen worden nu, maar als het zich uitbreid over nog veel meer landen zal het pas echt vorm krijgen m.i.
Komt omdat we in een "volgende fase" zitten, 2008 was het een bankenprobleem en nu is het een landen probleem gewordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar het is al wel veel erger dan tijdens de crisis hoor!
[ afbeelding ]
Mja, maar hoe denk je dat die van Nederland of Amerika er uit zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Komt omdat we in een "volgende fase" zitten, 2008 was het een bankenprobleem en nu is het een landen probleem geworden
Wellicht iets opgelopen laatste dagen die van Nederland, maar nog lang niet op een crisis niveau.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar hoe denk je dat die van Nederland of Amerika er uit zien?
Ja is ook op de internet link van bloomberg te vinden!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Interessant gesprek atm op TV. Een gesprek met Buffet en Paulson over de US economie. Misschien ook te volgen via de BB link op internet?
Yep, hebbes!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja is ook op de internet link van bloomberg te vinden!
Mja ik moet het niet zo van Paulson hebben eigenlijkquote:
Tuurlijk, het zijn kontmaatjes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja ik moet het niet zo van Paulson hebben eigenlijk![]()
![]()
Tzijn wel grote vriendjes zo te horen iig
Ik wist niet dat het al rond was dat Griekenland een bail out kreeg, dacht meer dat het tot de mogelijkheden behoorde. Volgens mij zit er ook altijd een behoorlijke lag in die CDS waarde. We zien komende dagen wel hoe dat zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef SeLang het volgende:
Waarom stijgen die CDS zo, nu Griekenland een bailout krijgt? Je zou denken dat die nu juist zouden dalen
Mja dat dacht ik dus al. Ik zal ook nog even die van Nederland en Amerika posten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef SeLang het volgende:
Griekse bailout wordt alweer tegengesproken trouwens
Maar het is natuurlijk veel interessanter om de ontwikkeling te zien. Ijsland lijkt bijvoorbeeld erg hoog maar heeft op 1473 gestaan op 10/10/08quote:
Post maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja dat dacht ik dus al. Ik zal ook nog even die van Nederland en Amerika posten.
quote:
Bijzonder interessant om te zien...!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Amerika
[ afbeelding ]
Iceland
[ afbeelding ]
Nederland
[ afbeelding ]
We hebben hier nu overigens Bloomberg & Reuters, rawr
Is de CDS Spread van de US groter als die van Nederland? Dat is wel opvallend om te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Amerika
[ afbeelding ]
Iceland
[ afbeelding ]
Nederland
[ afbeelding ]
We hebben hier nu overigens Bloomberg & Reuters, rawr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |