Iets sportieversquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
De naam zegt me echt niks.
Verwacht ook geen Oh-jaatje.
Kleiduiven schieten ?
Deze mij ook niet ... Volleybal?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:33 schreef tong80 het volgende:
De naam zegt me niks.
Jaap van der Slobbe
Oh jaquote:
Zou de nieuwe Cruijff worden maar door psychische problemen brak ie nooit door. Zit nu nog in een kliniek.quote:
ja tochquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:03 schreef ChiefBigFoot het volgende:
JaZe scoorde ooit een half punt in de F1.
zwemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ja tochEr stond me iets van bij
nieuwe:
István Dolp
Ja dss niet de bedoelingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:18 schreef psv-gomes het volgende:
ja ik weet het nu wel via google![]()
maar das oneerlijk hahaha
Hij was de eerste van zijn land, waar het in de kwis over gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:42 schreef tong80 het volgende:
Sorry zelfs met hint zegt het me niks.
Jij bedoelt Sotomayor denk ik.quote:
Ik heb nog geen land genoemdquote:Op maandag 1 maart 2010 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bedoelt Sotomayor denk ik.
Je zit wel in het goede land.
Ja. Een legende. Welke afstanden ?quote:Op maandag 1 maart 2010 07:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen land genoemd![]()
Is het een hardloper
ja ook atletiek, welke afstandenquote:Op maandag 1 maart 2010 08:13 schreef tong80 het volgende:
Hij liep nog een afstand Chufi
En die van jou : Ook atletiek ?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:35 schreef tong80 het volgende:
Geen idee.
Wel leuk zo'n topic voor ons tweeën Chufi
Nee,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Openluchtbriljart niet
Maar is het golf?
Sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef tong80 het volgende:
Jeetje.
Is het raar dat ik hem niet ken Chufi ?
tennisser?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:56 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Lijkt mij goed.
José Enrique Gutierrez
Nu zou ik een andere naam kunnen plaatsen, maar soms doet iemand anders dat.. asl het bv te lang duurt.. We doen niet aan punten dus op zich maak het niet zo heel veel uit .. Maar nu alhier de volgendequote:
Formule 1 natuurlijkquote:
quote:
quote:
quote:
Oh ja, beachvolleybal, zag het hele topic niet staan in mn actieve topics, excuusquote:
Ik was 2 dagen door ziekte niet on line vandaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, beachvolleybal, zag het hele topic niet staan in mn actieve topics, excuus
Nee weet ik maar wielrennen op dat moment associëer ik met België.quote:
Bakkenist ?quote:
Goed je bent niet in de strikvraag getraptquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef tomtomaat het volgende:
Wielrennen en biljarten (driebanden)
Leon Spinksquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed je bent niet in de strikvraag getrapt
Juist Olympische Cubaanse legende.quote:
Juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |