Ben jij kloondinges??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:23 schreef Basboussa het volgende:
*schuift aan met een colaatje in de hand
Nope! Ik nie wezen nie... (Zou ook niet beweren dat ik een trouwe OUD-user was/ben)quote:
Het ging dus goed!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Estrys het volgende:
Seb en ik zijn gaan zwemmen vanmiddag. Kind was niet uit het water te krijgen. 2,5 uur lang tot ze gingen sluiten. Hij heeft genoten maar ligt nu al vanaf 18 uur in zijn bed
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nope! Ik nie wezen nie... (Zou ook niet beweren dat ik een trouwe OUD-user was/ben)
Ik doe gewoon standaard niet aan alcohol...
In een zwembandquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging dus goed!!Zat hij dan in een zwemband of gewoon op de arm?
[..]Je post de laatste tijd toch wel bijna elke dag toch?? Dat telt
![]()
Ohja, da's waar, geen afzender...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:40 schreef Saffier het volgende:
Bodpa! Was jij het! Ik heb of sufgezocht en sufgedacht maar er stond geen afzender bijwel je postcode maar daar kwam ik niet ver mee
Ik ben ook 2 dagen geloof ik niet online geweest, kon het dus ook niet eerder vragen. Ze waren donderdag binnen, met hartelijke dank van mijn zoon
Mous het klinkt idd als rosti-rondjeslekker!
Ow Sebquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
In een zwemband![]()
dat zou ik willen.
Nee daar springt hij uit. Hij liep achter de zwemband aan. Of achter van die autootjes
Ik loop de hele tijd achter dit aan:
[ afbeelding ]
kom je daar vandaan joh? Ik kom uit R'burg, zat in s'nisse op school, blaise pascalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ohja, da's waar, geen afzender...Ik dacht dat je een ex- Spikecity-er meteen zou herkennen.
![]()
Fijn dat ze er zijn!
Wat leuk zeg, die auto's in het water, Estrys!
Ow lekker fout dus... het valt me wel op dat dat soort types vaak zwemmen...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
ja echt heel leuk die auto's in het water. Seb vond het ook geweldig. Maar dat volk in het zwembad. Ze noemen zwemmen in het weekend hier ook wel zigeunerzwemmen![]()
Er was een kerel en die had heel veel tatoeages, natuurlijk de namen van zijn kinderen maar op zijn buik zo boven zijn buiknavel heel groot in sierlijke letters: Carpe Diem
oh hahaha daar zat mn ex-vriend op school, vroegahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:52 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah! Daar kom ik vandaan. Ik zat op de Ring. Blaise zijn kakkers.![]()
precies!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef bodpa09 het volgende:
Er zijn slechtere redenen om een school te kiezen.
Estrys! Je huis!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
ja echt heel leuk die auto's in het water. Seb vond het ook geweldig. Maar dat volk in het zwembad. Ze noemen zwemmen in het weekend hier ook wel zigeunerzwemmen![]()
Er was een kerel en die had heel veel tatoeages, natuurlijk de namen van zijn kinderen maar op zijn buik zo boven zijn buiknavel heel groot in sierlijke letters: Carpe Diem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |