abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:49:36 #51
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77808622
Lol
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:59:20 #52
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_77895033
De AVRO schijnt de fout nu ook gemaakt te hebben, zie GS.
Life is what you make it.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 23:10:36 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_77903888
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Schanulleke het volgende:
De AVRO schijnt de fout nu ook gemaakt te hebben, zie GS.
pics
:')
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 23:11:25 #54
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_77903924
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Dit doet me denken aan deze, dat was ook zo'n mooi relletje destijds.
[ afbeelding ]
Hoax of niet..
:')
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:11:57 #55
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77903950
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

pics
Wat een uitvinding hč google.
pi_77904031



pi_77904100
Prachtig, nu de Avro ook al.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 23:20:46 #58
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_77904304
Kom op, hoe de fuck kun je zo'n fout maken, is dit een raid van 4chan ofzo? of gewoon een grote hoax
:')
pi_77904362
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kom op, hoe de fuck kun je zo'n fout maken, is dit een raid van 4chan ofzo? of gewoon een grote hoax
Onbenullige redactieleden die het logo van de eerste de beste site plukken. De tekenstijl van Pedobear past ook totaal niet bij de andere figuurtjes.
pi_77904663
Redactie ebaumers?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_77904859
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2010 @ 23:35:50 #62
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_77904943
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Onbenullige redactieleden die het logo van de eerste de beste site plukken. De tekenstijl van Pedobear past ook totaal niet bij de andere figuurtjes.
Geen research doen

Wel goed gephotoshopped wie het ook gedaan heeft
:')
pi_77904960
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kom op, hoe de fuck kun je zo'n fout maken, is dit een raid van 4chan ofzo? of gewoon een grote hoax
Of een stagair die op zijn laatste dag nog een leuk tintje aan een verder saaie periode wilde geven?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:56 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77905080
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]



OMGGGGGGGGGGGGGGG
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:30:00 #65
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_77907196
Waar zit die hand
van Pedobear nu weer.
pi_77908049
er moet toch wel iemand daar pedo-bear kennen zeg
Wel een geweldige grap
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 13:59:16 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77918446
Duitsland nu weer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:20:08 #69
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77919261
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]


Stond ook al aangehaald op die site. En zoals daar ook opgemerkt werd heeft de begeleidende tekst het doodleuk over de drie mascottes, met beschrijving en al. Niemand die door had dat er meer dan 3 figuren op dat plaatje stonden blijkbaar

Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:47:03 #70
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_77932978
Wat een sukkels . Dat was óf een hele luie redacteur, of een overwerkte stagiar die wraak wil.
pi_77938028
Fucking geweldig
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 februari 2010 @ 22:51:41 #72
862 Arcee
Look closer
pi_77938910
Sterk!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:10:33 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_77939524
haha
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 09:16:37 #74
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77947439
omg
dat kan gewoon niet per ongeluk gaan zoiets
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')