Onder andere. En ze doen dit ook omdat wanneer de de omaatjes en de opaatjes, die sowieso al niet tuk zijn op Marokko, boodschappen gaan doen worden aangesproken in verstaanbaar Nederlands.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Modus het volgende:
Omdat ze niet geassocieerd willen worden met VMBO Marocmooiboys die allemaal al bij de C1000 werken?.
Dude.. wat een redenatiequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Er werd mij links en rechts verteld dat je minstens Havo nodig hebt om koffiejuf te worden. En Havo.VWO moet doen om bij de AH aangenomen te worden.
Zou je als groot groot bedrijf dat tot in Amerika reikt, het beter doen op de beurs dmv. het niveau van het personeel dat je bezit. En dat er alleen gekekn wordt naar de diplomas/CV's of toekomstperspectieven van je werknemers.. Zou het?
Dat is mijn wilde idee dus ^^
Ben het met je eens op deze opmerking na, als er iets is dat "dom" is, is het wel alles zomaar aannemen wat iemand zegt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:37 schreef Buschetta het volgende:
-MBO'ers zullen minder snel dingen aannemen, autoriteits problemen hebben etc. Dommer dus.
Sorry, daar heb ik andere ervaringen mee!quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:36 schreef ABombali het volgende:
Bij ons in de AH nemen ze juist het liefst Marokkanen aan van 16, vmbo niveau. Die werken het hardst.
Er is weleens geklaagd door de buurt dat er teveel Marokkanen werken, daarna zijn ze wat Nederlanders gaan aannemen havo/vwo niveau. Maar daar hadden ze niks aan...
Wat een gelulquote:Op donderdag 18 maart 2010 02:36 schreef ABombali het volgende:
Bij ons in de AH nemen ze juist het liefst Marokkanen aan van 16, vmbo niveau. Die werken het hardst.
Er is weleens geklaagd door de buurt dat er teveel Marokkanen werken, daarna zijn ze wat Nederlanders gaan aannemen havo/vwo niveau. Maar daar hadden ze niks aan...
Dat zullen dan toch echt wel de Marokkanen zijn die rechtstreeks naar hier zijn gekomen en niet diegenen die afstammen uit een familie die hier al enkele generaties verblijft...quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:36 schreef ABombali het volgende:
Blanke nederlanders uit een rijke buurt ook, meteen alle allochtonen maar buitensluiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Je personeel is toch verantwoordelijk voor het beeld dat je bedrijf oproept bij de klanten. En Havisten/VWOers zijn over het algemeen toch wat beter gemanierd dan VMBOers.
Generaliseren is coolquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blanke nederlanders uit een rijke buurt ook, meteen alle allochtonen maar buitensluiten?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:54 schreef yosander het volgende:
Raar, merk hier anders niets van.
Ken mensen die VMBO doen en gewoon bij de Albert Heijn werken.
Omdat ik zulke types als klant liever niet tegenkom als personeel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is wat ik mij afvraag. Waarom moet je tegenwoordig op zn minst havo/vwo doen om bij een AH filiaal te mogen werken. Althans dat is wat ik heb begrepen.
Fuck you, ga zelf maar je muren stucken, je auto APK-keuren en je vaatwasser repareren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Emu het volgende:
[..]
Omdat ik zulke types als klant liever niet tegenkom als personeel.![]()
![]()
Dood aan iedereen met een diploma onder havo/vwo
Je schrijft anders wel als iemand die een flink stuk onder het HAVO/VWO zit..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Emu het volgende:
[..]
Omdat ik zulke types als klant liever niet tegenkom als personeel.![]()
![]()
Dood aan iedereen met een diploma onder havo/vwo
Ben het niet eens met je 2de zin. Er zijn echt mensen die er niets van bakkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind dit de beste opmerking tot nu toe. Maar vakkenvullen kan toch iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |