onderhandelingsvoorstel van ¤ 20quote:
Neen, sorry, voor 20 heb ik hem ook nieuw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:49 schreef curtazimo het volgende:
[..]
onderhandelingsvoorstel van ¤ 20
Je hebt gelijk, ik zie t net... Dan ga ik akkoord met je bod aangezien ie anders stof ligt te happen... PM maar voor de afhandeling als je 'm nog wiltquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Neen, sorry, voor 20 heb ik hem ook nieuw.
Nee dank je. Ben niet zo dol op GTA-achtige games.quote:
Little Big Planet dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:25 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Nee dank je. Ben niet zo dol op GTA-achtige games.
Is ook niet mijn smaak. Zie dat je ook Killzone 2 te ruil hebt. Shooters zijn meer mijn ding (MGS4 heb ik al), dus wat mij betreft wil ik die wel ruilen met je.quote:
Deal! Zie dat Glennz gisteravond nog online was en hij heeft niet gereageerd, dus wat mij betreft PM je me om het af te handelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef banapples het volgende:
Ghost Recon voor killzone 2? (als Glennz hem niet wil ruilen)
PM gestuurdquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:34 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Deal! Zie dat Glennz gisteravond nog online was en hij heeft niet gereageerd, dus wat mij betreft PM je me om het af te handelen
Ik had eerder moeten reagerenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:47 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Is ook niet mijn smaak. Zie dat je ook Killzone 2 te ruil hebt. Shooters zijn meer mijn ding (MGS4 heb ik al), dus wat mij betreft wil ik die wel ruilen met je.
Zag dat je online was geweest en omdat je niet reageerde ging ik er vanuit dat je geen interesse in de ruil had... Het spel is er overigens nog, dus bieden kan altijdquote:
Ik snap het wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:37 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Zag dat je online was geweest en omdat je niet reageerde ging ik er vanuit dat je geen interesse in de ruil had... Het spel is er overigens nog, dus bieden kan altijd
Yep, heb interesse. Als je je verdiept hebt en wilt ruilen, stuur maar n PM, dan maken we t rondquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:14 schreef JamMasterJustin het volgende:
Ben je geintresseerd in InFamous, dan zal ik me eens verdiepen in DMC4
Army of Two lijkt me wel wat. Battlefield vond ik niet zo... Stuur maar PM als je t rond wilt makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef Wouter36 het volgende:
Army of Two 1 of Battlefield BC1 voor Resistance 2?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |