Ik zei ook no offence tegen de rest, don't blame me dat jij het jezelf aantrektquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je kwetst me, ik vond je nog wel zo leuk!
Sinds het eerste schilderij geschilderd werd, waren er mensen die het mooi vonden en mensen die het lelijk vonden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want ik straal alles van me af
Ik ben een wandelende monalisa, want sinds wanneer zijn schilderijen lelijk?beat that one
Kerel serieus, doe even normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef Befferton het volgende:
[..]
Sinds het eerste schilderij geschilderd werd, waren er mensen die het mooi vonden en mensen die het lelijk vonden.
In mijn ogen bij jij het lelijke graftakkenschilderij, maarja.. dat is het mooie,.. er zijn ook mensen die jou wel mooi vinden!
Een schilder die niet van schilderijen houdt. Da's wel stijl.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef Befferton het volgende:
Hoi mensjes!
Ik ben nieuw hier!
Naam: Erik
Leeftijd: 22
Beroep: Schilder
Klagen over het MBO en je bent zelfs schilder, hahahaahahahaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef Befferton het volgende:
Hoi mensjes!
Ik ben nieuw hier!
Nee, niet zo'n schilderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een schilder die niet van schilderijen houdt. Da's wel stijl.
Ik wou stoer doen met mijn muurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh schat, dat roodwat mooi
rood, alsin de kleur van liefde.....
ik zie meer van de muur dan van het bed
of komt dat door de standjes die je met me aan wilt nemen![]()
Ooh, da's ook optioneel ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Befferton het volgende:
[..]
Nee, niet zo'n schilder![]()
Iemand die huizen en deuren mooi maakt!
volgens mij ken ik jouquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef Befferton het volgende:
Hoi mensjes!
Ik ben nieuw hier!
Blijkbaar ben je zo gefrustreerd als het op mij aan komtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef Befferton het volgende:
[..]
Sinds het eerste schilderij geschilderd werd, waren er mensen die het mooi vonden en mensen die het lelijk vonden.
In mijn ogen bij jij het lelijke graftakkenschilderij, maarja.. dat is het mooie,.. er zijn ook mensen die jou wel mooi vinden!
Dat is niet lief!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jij als schilder
Denekamper
ben je natuurlijk een pure fail voor je ouders
en ga je mij blamen voor het feit dat ik wel kan 'schilderen'
Fc Twente gaat kampioen worden!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is de tijd eigenlijk gebleven dat het ging over FCT, Grolsch, Tieten en andere prachtige tukkerdingen?
kievit presentquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:33 schreef Befferton het volgende:
[..]
Fc Twente gaat geen kampioen worden! (sorry)
Grolsch is zeer zeker lekker!
Tieten zijn ook lekker!
Kom je hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is de tijd eigenlijk gebleven dat het ging over FCT, Grolsch, Tieten en andere prachtige tukkerdingen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kievit present![]()
als ik zo mien motor start hoor je t wel
Ik niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ben zometeen in oldenzaal!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klagen over het MBO en je bent zelfs schilder, hahahaahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |