en jij bent er 1 van?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:12 schreef Befferton het volgende:
Maar Denekamp heeft ook veel goede dingen hoor!
Zo zijn er maar 3 negers hier.. Iedereen kent ze ook
Wat is dit nou weer voor poging tot bashen!?quote:
Misschien moet je eens een keer een goede beurt hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef Befferton het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor poging tot bashen!?![]()
Als je het verschil tussen blanken en negers al niet eens meer kunt zien moet je die pruttel eens van je kop halen, blijkbaar slaat dat op je ogen! Of heb je die wimpers zolang gemaakt dat je er tussendoor moet kijken om wat te kunnen zien?
Wie doet er nu een poging tot bashen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:15 schreef Befferton het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor poging tot bashen!?![]()
Als je het verschil tussen blanken en negers al niet eens meer kunt zien moet je die pruttel eens van je kop halen, blijkbaar slaat dat op je ogen! Of heb je die wimpers zolang gemaakt dat je er tussendoor moet kijken om wat te kunnen zien?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie doet er nu een poging tot bashen?
Misschien moet je eens een keer een goede beurt hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer een goede beurt hebben
ga je mond eens spoelen
Jeetje je laat je wel kennen zo
Staan alle Denekampers bekend om originaliteit?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef Befferton het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer een goede beurt hebben
ga je mond eens spoelen
Jeetje je laat je wel kennen zo
Ik bash niemandquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:19 schreef Befferton het volgende:
Wat lopen jullie Denekamp nou te bashen dan!?
Denekamp = Überdorp!
Denekamp, is dat niet net over de grensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staan alle Denekampers bekend om originaliteit?
Tja, wat zal ik zeggen.. MBO hé!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denekamp, is dat niet net over de grens
Kennen ze daar wel internetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:19 schreef Befferton het volgende:
Wat lopen jullie Denekamp nou te bashen dan!?
Denekamp = Überdorp!
Kan wel merken dat denekampers zichzelf uitnodigenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Befferton het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen.. MBO hé!
Een nieuweling die meteen begint met bashenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Befferton het volgende:
Ja hallo, ik ben nieuw hier.. En kijk dan hoe ik verwelkomt wordtt!
Je kunt toch wel gewoon zeggen: HOI BEFFERTON! LEUK DAT JE ER BENT!
Haha, jazeker kennen we wel make-up.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kennen ze daar wel internet?
make-up schijnbaar niet
poor mommy
dat is hier vlakbijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:00 schreef Befferton het volgende:
[..]
Denekampf... Karekiet!![]()
Jij dan?
Je maakt je zo niet geliefder in ToF kerelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef Befferton het volgende:
[..]
Haha, jazeker kennen we wel make-up.
Alleen zo'n wandelend schilderij heb zelfs ik nog nooit gezien!
Denken mensen in de disco nooit dat jij een lamp bent?
Ja want ik straal alles van me afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef Befferton het volgende:
[..]
Haha, jazeker kennen we wel make-up.
Alleen zo'n wandelend schilderij heb zelfs ik nog nooit gezien!
Denken mensen in de disco nooit dat jij een lamp bent?
je kwetst mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben gebrek aan sociale vaardigheden omdat het zo'n scheitgat is
Oh schat, dat roodquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef Robinhoo het volgende:
Denekamp Gespuis
En hier liggen we vanavond Assiej
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |