Allleen is zijn categorie niet aan bod gekomen. Volgende week komt ie dus zeker aan bodquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:49 schreef Paul het volgende:
VANAVOND IS HET WEER !1!!111!1!!!!!! 111!1!
Jammer jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allleen is zijn categorie niet aan bod gekomen. Volgende week komt ie dus zeker aan bod
Hij is waarschijnlijk ook helemaal niet getraind. En timing valt te leren!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef Knipoogje het volgende:
Het jammere aan Dion is dat hij niet zoveel gevoel voor ritme heeft. Zijn timing is vaak slecht. Net iets te snel invallen, iets te lang doorgaan, nooit een rifje. Zo zonde, want hij kan echt goed zingen...
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteedquote:
ik vind hem ergens eigenlijk ook nog grappig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
"ik ben zo blij he. Wat gaan we nu doen'![]()
![]()
Eensch!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:09 schreef Marlalala het volgende:
Ahhh ik vind het wel een leuk joch!
Erik zei dat hij onzeker over komt, nou dat vind ik dus echt niet hè...Hij weet wat hij wil en hij gaat er voor![]()
Ik vind hem best goed maar denk dat het X-Factoravontuur iets te vroeg begonnen is voor hem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
![]()
hoe ver is ie toen gekomen? Of was dit de editie met Wesley enzo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
![]()
Kun je nog niet direct een conclusie aan verbinden, hij heeft dat wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Sarcasme is duidelijk niet aan jou besteed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |