Dat krijgt ie vast halverwege de finaleuitzending midden in een live nummerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
Echt een mooie stemEn verder zo irritant het aandoenlijk is. Alles is fout aan hem en dat maakt het juist wel weer lief. Ben wel benieuwd of ie al de baard in de keel gehad heeft
Dat hij 15 is en dat hij zich zo mag gedragen daar ben ik het mee eens.. Alleen voor mijn sprong hij er niet echt uit qua stemgeluid. Ik zeg niet dat het slecht is maar ik loop er niet warm van.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij is 15 dus van mij mag hij zich als een debiel gedragen. T is niet alsof de gemiddelde 15-jarige zo grappig of interessant is![]()
Verder ben ik fan van hem omdat zijn stem er gewoon uitspringt. De enige die met z'n stem echt door wist te dringen. Ik ben dan gewoon even met stomheid geslagen als ik hem hoor zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef XMarlies het volgende:
Springt er niet echt uit??? Ik heb zowaar nog een sterker wow-gevoel als ik hoor wat er voor een geluid uit dat menneke komt dan wanneer Dony zijn mond open doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |