maar zingen dat ie kanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een vreselijk eng ventje. He invented gayness, en hij ziet er niet uit. Krijg een beetje een Jordy van Loon-gevoel bij hem.
Dat mag je vinden..quote:Op zondag 7 maart 2010 11:13 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een vreselijk enge reactie.
Inderdaad, en wie kan er nou zo een briljante grap vertellen over het toppunt van precisie?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hij is 15 dus van mij mag hij zich als een debiel gedragen. T is niet alsof de gemiddelde 15-jarige zo grappig of interessant is![]()
Verder ben ik fan van hem omdat zijn stem er gewoon uitspringt. De enige die met z'n stem echt door wist te dringen. Ik ben dan gewoon even met stomheid geslagen als ik hem hoor zingen
Nou, als dat zou is kan hij het blijkbaar nog ver schoppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:54 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind het een irritant ventje. Hij kan misschien wel zingen maar hij heeft net zoveel X-factor als die malloot van uit de allereerste Idols imho.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |