beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Chell het volgende:
Hij kan absoluut heel erg goed zingen, maar hij heeft (nu nog) geen x-factor en is gewoon irritant qua gedrag. Ik denk echt dat als ie een paar jaar ouder is dat ie een stuk verder kan komen
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef Peekies het volgende:
well they're wroooong!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Yepquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
liet irene hem wel uitpraten/zingen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
well they're wroooong!!!!Dat zeiden ze vorig jaar over Harry ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dion komt dus terug om een keer op te treden![]()
En zat Carlo niet naar hem te knipogen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
liet irene hem wel uitpraten/zingen?
Als ik het prototype irritante FOK!ker moest beschrijven dan zou ik bij Dion uit Zeist uit komen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:51 schreef Franneh het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk nog wel zien.. alleen maar omdat hij zo raar/irritant is.
Helemaal mee eens,hij heeft echt een erger- faktor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de herhaling nog zitten kijken, maar echt volledig terecht dat hij eruit is.
Vervelende nichterige attitude, zit ik echt niet op te wachten bij de liveshows
Zo zijn wij allemaal in Zeist, heel irritantquote:Op dinsdag 6 april 2010 05:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik het prototype irritante FOK!ker moest beschrijven dan zou ik bij Dion uit Zeist uit komen.
Post ie hier eigenlijk? Onder Paul hè?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En zat Carlo niet naar hem te knipogen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |