zeg dat danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen eten waar ik zin in heb bedoel ik
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo komen die 1.300 posts er toch vandaag hoor
Ja, ik hb gister nog whiskey gedronken ja. Maar daarom ben ik toch niet meteen aan de drankquote:
Doe mij ook een lading.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat dan![]()
ik gooi hier nog wat frikandellen in de pan
is een goed ideequote:
het is fok hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik hb gister nog whiskey gedronken ja. Maar daarom ben ik toch niet meteen aan de drank
Whoah dat zou ik ook wel lustenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat dan![]()
ik gooi hier nog wat frikandellen in de pan
* gf gooit een tweede lading in de panquote:
komt door jou dat ik er ineens trek in kreegquote:
Ben je een wijf of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik hb gister nog whiskey gedronken ja. Maar daarom ben ik toch niet meteen aan de drank
gaat de goede kant op als je dat al zelf kan maken flesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, de koffie looptZal over een minuutje of 5 wel klaar zijn
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je een wijf of zo
"ja, ik heb gisteren nog wel mijn honderdvierentachtigste paar schoenen gekocht ja. Maar daarom ben ik toch niet meteen ijdel"
NATUURLIJK WEL![]()
idioot.
Nee joh, dit is helemaal nieuw. Kon hij voor zijn val nog niet hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat de goed kant op als je dat al zelf kan maken fles
Alle kastjes overhoop gehad voor die kut filterzakjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat de goede kant op als je dat al zelf kan maken fles
dan heeft die operatieval toch geholpenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dit is helemaal nieuw. Kon hij voor zijn val nog niet hoor
whehehe PWNEDquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle kastjes overhoop gehad voor die kut filterzakjesDie zitten aan de binnenkant van de deur van het onderkastje van de pannen. Logisch natuurlijk
dat is een grote mokquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ik denk lekker 2 bakken te zetten, doe heel enthousiast bijna 3 streepjes water in die poten 2 afgestreken lepels koffie. Ik pak een grote mok, schenk in.... op.
Gewoon maar EEN fatsoenlijke mok, van 3 strepen water
denk het ook welquote:
en het is geluktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, zo te horen is het doorgeprutteld. We gaan het zien
Nou dat valt wel mee hoor. Zoeentje waar je in Duitsland op Kerstmarkten Glühwein in kan krijgenquote:
dat valt idd wel meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor. Zoeentje waar je in Duitsland op Kerstmarkten Glühwein in kan krijgenKwartliter denk ik. Vrij fors idd, maar niet overdreven toch.
quote:
Kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ging naar boven frikandellen eten
whehehequote:
sorryquote:
EN met hapjes EN met frikkedelle?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
en vanavond gaan we ook nog met hapjes rond
wokquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN met hapjes EN met frikkedelle?
je weet niet waar die liggen bedoel jequote:
Nou dat scheelde ook niet echt veelquote:
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het nou met LL afgelopen eigenlijk?
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat scheelde ook niet echt veel![]()
Hoi
we hebben genoegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetIk zou bijna zeggen "ik kom ook"
ik weet het nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het nou met LL afgelopen eigenlijk?
Ik kom met mijn ziekenhuisbedje wel even naar Oost Ham gesnord, nou goed?quote:
Ja precies. Maar goed, wachten op meer te eten dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:00 schreef friemelaar het volgende:
FlesWater erbij en hup, drinkt zo lekker weg
douch zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar![]()
[..]
gf
[..]
flash
close call inderdaad.
ik ga maar eens douchen
dan zorg ik dat de deur open isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom met mijn ziekenhuisbedje wel even naar Oost Ham gesnord, nou goed?
Hou die maar dicht, je verwarming faalt nogal hoor ik netquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zorg ik dat de deur open is
je moet ze maar komen halenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:00 schreef friemelaar het volgende:
MPGmet de vasten avavond toch wel (denk ik)
Wokwbdnw
![]()
GFGraag, maar zorg je wel dat ze niet koud zijn voor je hier bent ?
eten waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, wachten op meer te eten dus
niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou die maar dicht, je verwarming faalt nogal hoor ik net
Nou dan hoef je ook niet naar Eindhoven maandagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer![]()
![]()
![]()
ik heb hem nou goed gemaakt
dat is voor het huis in Eindhoven zelfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan hoef je ook niet naar Eindhoven maandag
ik iig nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heeft er nou iemand iets van LL gehoord al?
ik wacht tot vanavond welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schiet er maar eens een SMSje in dan
Had je meteen goed moeten kijkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
is de mayonaise hier op![]()
kan ik weer naar beneden een nieuwe fles halen
die heb ik genoegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je meteen goed moeten kijken![]()
Check meteen de curry en al die andere troep. Anders blijf je lopen
Gatver. De uitjes zijn er in ieder geval in overvloedquote:
kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver. De uitjes zijn er in ieder geval in overvloed
aan het ruften welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Whhehehe kijk die gek aan de schijterij vanavond![]()
die was gister bloed nerveus want ze zou met d'r vader gaan pratenquote:
kijk eerst maar of ze niet aan de radiators zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint hier behoorljk frisjes te worden. Straks maar eens uitzoeken waar de thermostaat zit of zo
Neequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk eerst maar of ze niet aan de radiators zitten
Nee hoor. Hij stond op 19 graden. Heb hem op 20 gezetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
fles is de weg kwijt geraakt bij het zoeken naar de thermostaat
Met vastelaovend wordt er hier duchtig gezopen jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:00 schreef friemelaar het volgende:
MPGmet de vasten avavond toch wel (denk ik)
Wokwbdnw
![]()
GFGraag, maar zorg je wel dat ze niet koud zijn voor je hier bent ?
Een voordeel, kunnen de chickies meteen bij je in bed duikenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom met mijn ziekenhuisbedje wel even naar Oost Ham gesnord, nou goed?
Regeren is vooruit zienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Met vastelaovend wordt er hier duchtig gezopen ja. Komt helemaal goed. Maar ik zie toch graag dat je iets minder op de feiten vooruitloopt.
[..]
Een voordeel, kunnen de chickies meteen bij je in bed duiken.
Vet jammer. De weg loopt omhoog in die richting, dus dan komen we er nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
Ah oke, die is nu spoorloos dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die was gister bloed nerveus want ze zou met d'r vader gaan praten
heb je hem wel gevondenquote:
19 graden is idd wel frisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij stond op 19 graden. Heb hem op 20 gezet
Nog niet gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, die is nu spoorloos dus.
Al, JF is wel geweest hier toch al vandaag?
maar je verwacht het dus welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Met vastelaovend wordt er hier duchtig gezopen ja. Komt helemaal goed. Maar ik zie toch graag dat je iets minder op de feiten vooruitloopt.
whehehehequote:[..]
moet je maar iets harder laten duwenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer. De weg loopt omhoog in die richting, dus dan komen we er nooit
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, die is nu spoorloos dus.
Al, JF is wel geweest hier toch al vandaag?
heb jij hem wel gezienquote:
en ik dus ook nietquote:
denk het ook welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, we gaan het vanzelf zien vanavond denk ik.
Renenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben bijna het topic vol fles
Sorry, was gisteren avondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij hem wel gezien![]()
[..]
en ik dus ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |