ben er heilig van overtuigd dat ik niet de eerste ben nee, maar het is wel het proberen waard.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar dagen flappen cashen en de rest van het jaar afwanken op die foto's ja![]()
Lekker geniaal trouwens, denk je dat je de eerste bent die dat verzint?
ik zal de volgende keer vragen of ze even wil poseren tussen de beefburger en de frietjes in.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze staat er niet echt goed op
iets moeten..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hoop gestress en gedoe hier ineensmen moet op familiebezoek maar men "moet" eerst nog van alles
Mja van mij mogen ze nu meteen op familiebezoek hoorquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben er heilig van overtuigd dat ik niet de eerste ben nee, maar het is wel het proberen waard.
[..]
ik zal de volgende keer vragen of ze even wil poseren tussen de beefburger en de frietjes in.
Nee maar in Nederland hebben we ook niet zo veel van die bloedstollend mooie pindaatjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..
http://www.nu.nl/internet(...)ief-foto-aanbod.html
in Nederland mag dat helemaal niet, mensen uitnodigen onder het mom van een modellenjacht..
Hang ze bankquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga bankhangen. Heb genoeg gedaan vandaag.
familiebezoekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hoop gestress en gedoe hier ineensmen moet op familiebezoek maar men "moet" eerst nog van alles
Ja nou ja, heb ik het huis voor mezelf. Lekker rustig welquote:
hang zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga bankhangen. Heb genoeg gedaan vandaag.
ze is nog wat vergeten te halenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht dat pa brood ging maken voor de lunchMoeders is WEER de stad in voor boodschappen
dat is wel een voordeelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, heb ik het huis voor mezelf. Lekker rustig wel
ze gaan mee met de tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
EN maar rennen en vliegen hier, en maar jammeren dat er nergens tijd voor is
logeer zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga er zo vandoor, een weekendje logeren bij een dinnetje in Den Haag en dan morgen naar een concert in Rotterdam!Een fijn weekend allemaal!
quote:
Ik zou best wel weer eens een pintje lusten jaquote:
is dat niet een beetje vroegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer eens een pintje lusten ja
Nou het is hier een graad of 7 idd, en het regent niet. Wel erg grijs en nog redelijk mistig, hoewel minder erg dan vanochtendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
het sneeuwt niet en het is nog lekker weer ook![]()
![]()
![]()
ik heb zin in het weekend
Na 6 weken? Neequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet een beetje vroeg
we moeten gewoon ff door-stofwolkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat lekker hier als we zo doorgaan mist WOK weer een topic
het is hier opgeklaardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is hier een graad of 7 idd, en het regent niet. Wel erg grijs en nog redelijk mistig, hoewel minder erg dan vanochtend
dat nietquote:
wel meer dan ffquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we moeten gewoon ff door-stofwolken
dat vraag ik me ook afquote:
Ja nou ja, het ging net lekker toen het ineens weer stilvielquote:
Mwoa misschien, hangt er vanaf hoe de pet staat hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat nietmaar zo vroeg op de dag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dat is de laatste tijd wel vakerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, het ging net lekker toen het ineens weer stilviel
Raar is dat soms idd. Alsof het afgesproken werk isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd wel vaker![]()
het ene momnet kan je het niet bijhouden zo snel dat het gaat en dan ineens is iedereen weer weg
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschien, hangt er vanaf hoe de pet staat heals ik op treinenrondje in Duitsland ben is dit wel zo'n beetje een acceptabele starttijd
Paar jaar geleden toen ik nog weleens een weekendje naar de WO1 slagvelden ging was het meestal vrijdagochtend voor 0830 al raak
ik moet ook eerlijk bekkenne dat ik ook wel eens wat vroeger aan het bier beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn record staat op 7 uur s'morgens
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik denk ook dat ze dat stiekem via PM regelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar is dat soms idd. Alsof het afgesproken werk is
Je treft het niet zdra het iets met Eindhoven te maken heeft he?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
vieze tering kut hoerige zooi![]()
wil ik maandag een radiator gaan halen in eindhoven is dat bedrijf dicht
Vuile stakersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze dat stiekem via PM regelen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je treft het niet zdra het iets met Eindhoven te maken heeft he?
en ze heeft een kleinequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, het zusje van Britney is weer vrijgezel. EN inmiddels legal
verzakers zijn hetquote:
ik heb daar net zoveel mzzl als jij met jouw huisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je treft het niet zdra het iets met Eindhoven te maken heeft he?
dat is het juistquote:
Ik moet altijd denken aan dat ene stukje uit Der Untergangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dat ene stukje uit Der Untergang![]()
Als Hitler enorm kwaad wordt op al die "Zeiglinge, Verräter, Versager!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou het niet weten even googlen en je zal het wel weten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat spul ken ik welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Feiglinge dus kennelijk. Ik dacht dat dat zo'n flesje vijgenjajem was?
Ja maar we zoeken hier dus een andere betekenis. Iets als "niksnut" of zoquote:
feiglinge is lafaardsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar we zoeken hier dus een andere betekenis. Iets als "niksnut" of zo
nopequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou ook goed kunnen jaHeb je dat opgezocht?
Oh okee, ook bestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
ik heb genoeg duits gehad om dat te weten
slaap zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik ga ff een half uurtje slapen, ben t wel weer zat hier
heb jij geen duits gehad op schoolquote:
Ja hoor, ik spreek meer dan fatsoenlijk Duitsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij geen duits gehad op school
Groot feest dus meteenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, komende drie uur alleen thuis minimaal. Eten zoeken, classic FM uittrappen en een lichie aan want het is hier fucking grijs en grauw.
Gaan halen met je rollator?quote:
Wat heeft die er nou weer mee te schaftenquote:
Ja. Grote mok AUB. Zwart en sterk.quote:
Allesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te schaften
Waar háált die man het vandaan?quote:
Je ontkent het wel erg opvallend theatraal hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles.
[..]
Waar háált die man het vandaan?
is een normaal woordquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ik spreek meer dan fatsoenlijk DuitsAlleen ik ging niet om met kringen waar je dat soort woorden hoefde te kennen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer, ouders zijn eindelijk weg
tjaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Godmiljaar wat een volk loopt er hier ook rond af en toe![]()
Vertalen
hier valt het dik meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, komende drie uur alleen thuis minimaal. Eten zoeken, classic FM uittrappen en een lichie aan want het is hier fucking grijs en grauw.
en je moeder had nog wel brood,mandarijnen en druiven gehaaldquote:
dat zal dus wel meevallenquote:
quote:
om 5 uur pasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee, ik ga om een uur of vijf weleens proberen of ik zelf koffie kan zetten
om 5 uurquote:
ik denk door je whiskeyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles.
[..]
Waar háált die man het vandaan?
MPGquote:
Geen eten waar ik zin in heb bedoel ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je moeder had nog wel brood,mandarijnen en druiven gehaald
dat moet je niet in de randstad zeggenquote:
Zo komen die 1.300 posts er toch vandaag hoorquote:
Met spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
wat denk je zelf lichtjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg spammertjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |