abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77989596
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:04 schreef neen het volgende:
Prakken

doe ik altijd
pi_78010245
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:40 schreef FANN het volgende:

[..]

da's een fabeltje
zou ik niet doen als ik jou was

Het is NIET de bedoeling dat je na de maaltijd thuis, in een restaurant of op een feest
je bord even tegen de muur keilt.

Ten eerste worden hier speciale borden voor gebruikt goedkope ''kalk''borden,
deze kan je bijvoorbeeld kopen op een feest in griekenland om een danser of zanger te eren
door die kalborden rondom hem of haar stuk te gooien.

Het is NIET toegestaan om zomaar met de ''normale'' borden te gaan gooien de rondvliegende
splinters zijn veel te gevaarlijk.

dus eh.. dat
Niet? O.
Okee, weer wat geleerd.
Bedankt voor de info!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:49:59 #78
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_78011986
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef yavanna het volgende:
De Satere Mawe stam in Brazilie doen bullet ants in handschoenen welke de jonge mannen van de stam vervolgens 20 minuten moeten dragen om hun mannelijkheid te tonen. Klein detail, ondanks de hevige pijnen van de steken v.d bullet ant mogen de jongens/mannen niet schreeuwen.

http://scienceray.com/bio(...)yet-still-practiced/
interessante dit mooi filmpje ook dat erbij zit
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_78015401
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een bekende manier om dingen te laten fermenteren en zo alcoholhoudende drank te produceren. Gebeurt of gebeurde in grote delen van Azië, Afrika, Australië en Amerika. Hier doen we het vooral met gisten.
Klopt. Zo heb ik in Ethiopie ook thuisgebrouwen bier gedronken, bij locale mensen thuis, "dat moet je echt proeven, is heel bijzonder" volgens de reisleider. Ik ben wel zo'n sukkel die dat dan ook gewoon doet, ik zag ze het zelf ook drinken. De geur had me al genoeg moeten vertellen maar ik heb toch een slok genomen. Het was echt afschuwelijk goor, ik ging er bijna van over mijn nek, en daarna vertelde men me pas waar hun gist vandaan kwam - de hele familie had er lekker hun fluimen in gedeponeerd. Toen ging ik echt over mijn nek. Nu ik er aan denk moet ik weer kokhalzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')