SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt dit seizoen eindelijk ook terug . Vind ik nog beter nieuws dan het vertrek van BahbaraConformists will be cast away by the tide of history
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: editspace.net
Waarom denk ik nou dat de pyromaan in Arthur precies rond de 4000e aflevering ontwaakt en de set in brand zet? Zou wel een herhaling zijn, weer iemand dood door brand (Benjamin).
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Liquidist het volgende:
Voor degenen die het nog niet weten..Eens! Ben erg blij dat ze terugkomt, had al een vermoeden omdat er op Wikipedia stond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt dit seizoen eindelijk ook terug . Vind ik nog beter nieuws dan het vertrek van Bahbara
Goede tijden, slechte tijden - Martine Hafkamp (1990-1994, 2003-2005, 2010-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom erin? Kom erin? Man, ik ga gewoon weer kijken! Eindelijk na 10 lange jaren, tieft die stinkkut (excuseer mijn taalgebruik) eindelijk eens op! Ik hoop echt dat dit geen grap of stunt is, want dan ben ik geneigd verhaal te gaan halen bij redactie in eigen persoon.quote:
Barbara jaaaaaaaaaaaaaaquote:
En vergeet niet: een zegen voor ons.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is een zegen voor de soap, een zegen voor de nederlandse televisie en een zegen voor het land!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Liquidist het volgende:
Voor degenen die het nog niet weten..Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt dit seizoen eindelijk ook terug . Vind ik nog beter nieuws dan het vertrek van Bahbara
Een heer met stijl
Iedere mongool kan een Wiki aanpassen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:15 schreef verleiding het volgende:
[..]
Eens! Ben erg blij dat ze terugkomt, had al een vermoeden omdat er op Wikipedia stond:
Goede tijden, slechte tijden - Martine Hafkamp (1990-1994, 2003-2005, 2010-)
Blijven er nog genoeg over inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat Barbara weg gaat. Er is niets heerlijker dan je gruwelijk ergeren aan iemand en dan vervolgens hier je gal te spuien. Nou ja, er blijven er nog genoeg over daarvoor...
Weet je nog dat in de laatste aflevering van vorrig seizoen Ludo ontdekte dat Jack's bedrijf op het nazi geld van Augusta Van Houten was gebouwd? Dit heeft Ludo stiekum laten lekken in de media, om Jack alles af te kunnen pakken. Die verhaallijn is een beetje onder gesneeuwd door de Huygens verhaallijn. Nu Jack's bedrijf diep in de schulden is geraakt, doordat klanten zich terug trokken na alle verhalen over het nazi geld, koopt Ludo het bedrijf voor een schijntje over. Ludo's doel was gewoon vanaf het begin al om Van Houten International in handen te krijgen, alleen al om Jack dwars te zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:51 schreef GSMboy het volgende:
Hmmz, ik heb al een maand of wat geen GTST meer gevolgd, vreselijk saai. Dat Gay-bashing verhaal, die zwangerschap van Sjors, dat gedoe tussen Ronja en die andere vrienden van d'r....
Blijkt ineens dat inmiddels Sanders Inc. het bedrijf van van Houten over heeft genomen?
Hoezo dat? Die twee hebben elkaar toch nooit gemogen?
Ik heb geen zin om een week GTST terug te zien namelijk?
Enlighten me?
Denk dat Sill volgend seizoen last krijgt van het bekende SORAS syndroom, samen met Rikki.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
misschien een domme vraag maar heb het al tijden niet gekeken: waar is Syl ?
Ach, k ga Barbara zeker missen. Ze was een waardevol personage. Vergeet niet dat Maxime eigenlijk de gene is die Barbara heeft lopen ophitsen, en heeft lopen stokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat Barbara weg gaat. Er is niets heerlijker dan je gruwelijk ergeren aan iemand en dan vervolgens hier je gal te spuien. Nou ja, er blijven er nog genoeg over daarvoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |