Waar kijk jij allemaal wel niet naar?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=76b_1265180381
houd ons op de hoogte, he!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef o.us het volgende:
Ik zit nu in de primark met mijn vriendin.
Dat gejoelquote:
Wtf, wie ging daar trouwen, de koning?quote:
Die zou er sterk onder doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wtf, wie ging daar trouwen, de koning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
damn, het lijkt wel alsof je al 40 jaar getrouwd bent manquote:
Jullie snappen toch wel dat aan het einde van de 48 uur huuronvereenkomst 8 vd 10 (behalve audi a3 en ford mondeo en die merc A clasje) auto's terug moeten naar de showroom.quote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jullie snappen toch wel dat aan het einde van de 48 uur huuronvereenkomst 8 vd 10 (behalve audi a3 en ford mondeo en die merc A clasje) auto's terug moeten naar de showroom.
Marokkanen die auto's huren voor de bruiloft of naar marokko gaan met vakantie![]()
![]()
![]()
Ja best wel, je hele stufie opmaken aan 2 dagen auto hurenquote:
Nog iets...quote:
De heer Bennani moet niet zo uit zijn nek lullen, want die jongere Marokkanen weten dondersgoed dat de auto's gehuurd zijn of dat ze verkregen zijn door illegale praktijken. De heer Bennani mag ook eens kijken naar de oer-Marokkaanse niet-emigranten die daar rondrijden in hun SUV's en dikke BMW's en Lamborghini's. Maar daar hoor ik hem niet over. Het zijn altijd de mensen van buiten die zulk gedrag vertonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nog iets...
Slecht opgevoed
Begin in Marokko over de jaarlijkse invasie van emigranten en het eerste wat volgt is: o ja, al die jochies die in hun vette bakken met keiharde muziek en drank op achter het stuur door de straten scheuren. Iedereen heeft er een oordeel over. ‘Het zijn de slecht opgevoede jongeren uit de banlieus van Europa die zo doen’, zegt de kunstschilder Mohamed Bennani. ‘Ze zijn daar niet geïntegreerd, en ze denken dat in Marokko alles mag omdat ze meer geld hebben.’
Bennani kent de wereld buiten Marokko, hij heeft jarenlang overal gewoond vóór hij terugkeerde is teruggekeerd naar zijn geboorteland. ‘Deze jongeren snappen niet wat vrijheid is. Zoals ze zich in Marokko gedragen, dat kan in Parijs of Amsterdam ook niet. Ze geven een onecht beeld van Europa aan de jonge Marokkanen hier die het moeilijk hebben. Ik weet wel dat de meesten een auto lenen of huren, maar Marokkanen hier krijgen zo het idee dat je in Europa binnen drie jaar een Mercedes S320 cdi hebt.’
Ik hoop dat jullie allemaal dat laatste zinnetje goed hebben gelezen. Staat marokkaan en dure waren heel netjes samengevat.
?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
Hij heeft vast een bank gekocht, hun eerste aankoop
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla, geen Berbers/Arabisch hier.
Je weet wel, voor hun huis in een nette suburb met een tuintje en een schommel en een trampolinequote:
hahahah. Jongensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
Hahaha, mijn zus is boos dat ik niet zag dat ze naar de kapper was geweest, er is 12cm af
Maar het zat in een staart..
en een Renault Espace, een afgeragde stationwagon voor 'de kids'(quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet wel, voor hun huis in een nette suburb met een tuintje en een schommel en een trampoline
Ik zie het ook nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
Hahaha, mijn zus is boos dat ik niet zag dat ze naar de kapper was geweest, er is 12cm af
En de puffende huisvrouwen met pittige kapsels die moeizaam in roze trainingsbroeken joggen in de hoop dat hun man niet vreemdgaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en een Renault Espace, een afgeragde stationwagon voor 'de kids'() en een labrador.
Je kan het, je bent slim, je gaat ervoor, lekker bezig, recht zo die gaat, ja hoor, lekker dan, komt u maar, zo gaat ie lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet zo een teringopdracht maken..en deze vakken zijn echt nog erger dan die uit het vorige blok![]()
Ik heb het nooit gesnaptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie het ook nooit. 'Maar kijk er zitten laagjes in, hier en daar!'
'laagjes...?'
Dat vond ik nou ook van het tweede trimesterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet zo een teringopdracht maken..en deze vakken zijn echt nog erger dan die uit het vorige blok![]()
Echt kut hehehquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook van het tweede trimester.
Loooooooooolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Rookert het volgende:
Gisteren trouwens op weg naar Rotterdam faalde de trein weer eens hard. Nog geen 600 meter onderweg of de trein viel stilDaarna reed ie stukje als een vrouw (gas geven, uitrollen, gas geven, uitrollen) en toen stond ie weer stil en viel het licht ook nog eens uit
Pikkedonker dus, gingen er een stel apen aan de andere kant van de wagon gillen van "aaah donkker, eng ,whaaaaaaaaaaaaaaauuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih". Fucking dom
Het waren bontkraagjes
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze hadden wel van die kapsels waar jij op kickt, opgeschoren en dan zo'n toefje krullen slagroom erop
Maar jij bent een bikkel, gewoon even doorzettenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is niet goed voor mijn motivatie.
Maar het had wel lekkerdere gesmaaktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zou net zo dom eruit hebben gezien
Het zal wel weer vlak voor mijn tentamens 12 uur per dag boeken doorlezen wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar jij bent een bikkel, gewoon even doorzetten
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar het had wel lekkerdere gesmaakt
Moest jij niet aan je opdracht werken in plaats van aan eten te zitten denken?quote:
Jawel, over een halfuurtje..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moest jij niet aan je opdracht werken in plaats van aan eten te zitten denken?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
Eten? Gewoon lekkere boyzzzz en hunkss
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel, over een halfuurtje..
Nee, wat gebeurde er dan? Ik heb die hippies met dreadlocks en spandoeken wel rond zien lopen. Met hun irritante megafoon door colleges heen brullenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka had je trouwens over die knul gehoord die helemaal gek werd toen die studenten die zaal wilden bezetten?
HAHAHAHquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wat gebeurde er dan? Ik heb die hippies met dreadlocks en spandoeken wel rond zien lopen. Met hun irritante megafoon door colleges heen brullen.
WTFquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAH
http://www.campus.tv/
Naar beneden scrollen en dan staat het filmpje onder ''24 uur actie voeren in Rotterdam''
In handen bijtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAH
http://www.campus.tv/
Naar beneden scrollen en dan staat het filmpje onder ''24 uur actie voeren in Rotterdam''
Bedankt voor de linkquote:Een Marokkaan Says:
februari 2, 2010 at 16:36
Owwwwwwwwwwwwwww is dit een discussie over de toekomst van studiefinanciering!! Ik dacht dat Marokkanen de scholen aan het bezetten waren!
Dalalalalalalalal, jij was degene die naar die reactie linktequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja die reacties eronder zijn debiel hehe. Wel typisch dat jij net die reactie van die achtergestelde Marokkaan eruit pikt he ,WICKY![]()
En f voor de duidelijkheid..het is geen Marokkaan.
Ken je hem normaal als een rustige jongen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh dit filmpje is iets anders..
http://www.campus.tv/stud(...)page-2/#comment-4086
Ik ken hem trouwens.
En ik snap het nut ook niet van die zaal bezetten? Daarmee oefen je toch weinig invloed uit op wat er in de Tweede Kamer gebeurt/gaat gebeuren? Er zijn toch wel effectievere acties te bedenken :/
Mja, hij had inderdaad niet zo agressief moeten doen, want zo bereik je natuurlijk ook vrij weinig. Hij wordt nu misschien ook aangeklaagd..
Naar die reactie? Oh..niet naar t filmpje zelf?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dalalalalalalalal, jij was degene die naar die reactie linkte.
Ja, dat deed je inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naar die reactie? Oh..niet naar t filmpje zelf?
HAHAHAHA.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ken je hem normaal als een rustige jongen?![]()
Ik zou me ook geërgerd hebben aan die lui, zeker als ze "actie actie actie" gaan roepen, bloedirritant
Maar goed, die gozer kan zichzelf niet beheersen, moet gewoon normaal doen.
Ze hebben nu iig aandacht met het bezetten van die collegezalen en daarmee krijg je wel een debat in de Tweede Kamer op gang.
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naar die reactie? Oh..niet naar t filmpje zelf?
Hoe zou Dalal dit hebben aangepakt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
Ja maar aandacht kunnen ze ook door andere manieren krijgen![]()
Geschiktere manieren hehe..maar goed.
Oja, je bent natuurlijk een vrouw en kan er niet mee omgaan hihiihihquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou dat ligt aan mn laptop hoor. Die doet nogal vreemd hiehieheiheiehi *liegt*![]()
Neeeequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Zat marokkaanse in de betreffende collegezaal?
Klopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, je bent natuurlijk een vrouw en kan er niet mee omgaan hihiihih![]()
Nee
Ach, dat hoort nou eenmaal bij het vrouw-zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik geef het gewoon eerlijk toe. Ik kan niet kaart lezen, ik heb geen richtingsgevoel en ben een ramp met electronica
Mn kast wordt maandag geleverd..maar dan moet ik waarschijnlijk tot vrijdag wachten tot die in elkaar gezet kan worden, want dan komt mn broer thuis...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, dat hoort nou eenmaal bij het vrouw-zijn.
Goedzo, dan kunnen wij mannen ons superieur voelen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik geef het gewoon eerlijk toe. Ik kan niet kaart lezen, ik heb geen richtingsgevoel en ben een ramp met electronica
Je zou het zeker met je mobieltje gaan filmen, zoals iederene daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, echt niet hahah![]()
Jammer genoeg niet, had graag die show bijgewoond
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goedzo, dan kunnen wij mannen ons superieur voelen.
Het spel waar ieder zijn rol kent
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn kast wordt maandag geleverd..maar dan moet ik waarschijnlijk tot vrijdag wachten tot die in elkaar gezet kan worden, want dan komt mn broer thuis...
Nee, ik zou van de spanning een lachbui hebben gekregenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zou het zeker met je mobieltje gaan filmen, zoals iederene daar![]()
.
Zuchtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mn kast wordt maandag geleverd..maar dan moet ik waarschijnlijk tot vrijdag wachten tot die in elkaar gezet kan worden, want dan komt mn broer thuis...
zo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik zou van de spanning een lachbui hebben gekregen
"Je geld of je levenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik zou van de spanning een lachbui hebben gekregen
en wél afmaken, ja? Anders..... !!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oké habibties ik ga f aan die opdracht zitten.
Fijne avond nog..
Laten we maar zeggen dat we nog bezig waren thuis.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
Klinkt al beter![]()
Ik heb je niet gezien op CS gisterenTrein had dan ook 20 minuten vertraging en waren dus pas om 21 uur op CS
Ze moest krediet opbouwen voor vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat we nog bezig waren thuis.
Dat begin ik ook te denken, ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze moest krediet opbouwen voor vandaag
Ach, een gegeven paard niet in de bek kijken, toch?quote:
Homooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
Ik heb met school vorig jaar paardgeredenVond ik wel chill, anders zou ik het waarschijnlijk nooit van mijn leven hebben gedaan, gewoon omdat je niet even gaat paardrijden
Zoals sommigen op en neer wipten iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Je bent zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
'''Good night sweetie, sleep well''
'''SHUT UP MOM, IM ON MSN'' *dikke vette middelvinger*
HAHAHAHAHA.
quote:Im mad, really bad
But dont tell my mum & dad
Pucker up kiss a nut
Cuz it sells to be a slut
Hear the bass, skinny waist
Now lets copy pokerface like whoa
Ik dacht dat paardrijden heel makkelijk was. Nou ik kreeg het ritme echt niet te pakken ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Rookert het volgende:
Ik heb met school vorig jaar paardgeredenVond ik wel chill, anders zou ik het waarschijnlijk nooit van mijn leven hebben gedaan, gewoon omdat je niet even gaat paardrijden
Paardenvlees.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:15 schreef Ayca het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met paarden.enge beesten
Mijn zusje was er zo één, zo irritant! En ze werd altijd helemaal woedend als ik zei dat de manege stonktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ook niet. Maar eens in de zoveel jaar is het wel lachen. Ik herinner me nog wel..dat al die paardrijtutjes altijd verliefd waren op hun paard..
Hatelijk ahhahaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn zusje was er zo één, zo irritant! En ze werd altijd helemaal woedend als ik zei dat de manege stonkt.
Paardenvlees is niet verboden, maar het slachten van paarden is onder moslims niet gebruikelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het mag niet.
In noodgevallen mag je zelfs varkensvlees eten, als ik me niet vergis hehe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
Alleen in noodgevallen volgens mij, en dan alleen van het been ofzo.
Achquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In noodgevallen mag je zelfs varkensvlees eten, als ik me niet vergis hehe.
Als je op eiland zit zonder vervoer naar een andere eiland en jouw eiland zit vol met alleen varkens dan mag je het eten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In noodgevallen mag je zelfs varkensvlees eten, als ik me niet vergis hehe.
OPEN JE OGEN HET EINDE KOMT ERAAN HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE LINKSE HIOGUH HERUH DAAR OP HUN GOUWEN ZETELS IN DEN HOAG!!!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar het is vast wel een keer gebeurd.
Het is niet onwaarschijnlijk dat je op een onbewoond eiland belandt met alleen varkens om te eten hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
2012Als de wereld vergaat ga je toch al dood dus dan hoef je ook niet even te vreten.
Hmm vis?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is niet onwaarschijnlijk dat je op een onbewoond eiland belandt met alleen varkens om te eten hoor
Alle jochies tegen hun 15 jarige vriendinnetjes: You don't want to die as a virgin do you?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
2012Als de wereld vergaat ga je toch al dood dus dan hoef je ook niet even te vreten.
Je hebt ook vetten nodig die je niet krijgt door vissen en groeten alleen.quote:
Lijkt me wel vetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is niet onwaarschijnlijk dat je op een onbewoond eiland belandt met alleen varkens om te eten hoor
Noten enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt ook vetten nodig die je niet krijgt door vissen en groeten alleen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Noten enzo?![]()
Like wtf loop je me nou varkensvlees aan te smeren ofzo
*Geeft een heerlijke rolladequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:39 schreef Ayca het volgende:
Wat mot dat mot dan maar.kom maar hier met dat varkensvlees.
Ik heb mijn racket geruild tegen een rugzak en een zooi vliegtickets. Nu dool ik de wereld rond op zoek naar avontuur...quote:
Ga dan aub niet dood in een kast in Thailand onder heel verdachte omstandigheden zoals Davidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:05 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb mijn racket geruild tegen een rugzak en een zooi vliegtickets. Nu dool ik de wereld rond op zoek naar avontuur...
[ afbeelding ]
Ik kan Kung Fu.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga dan aub niet dood in een kast in Thailand onder heel verdachte omstandigheden zoals David
Ik loop niet in een oranje jurk rond ofzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar kan je ook de Five Point Palm Exploding Heart Technique?
In de ochtend krijg je korting.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat deed jij zo vroeg al op joh?
Waarom ben jij zo laat op?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat dit de enige dag in de week is dat ik kan uitslapen en dan doe ik dat ookquote:
Oké, dan heb je het verdiendquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat dit de enige dag in de week is dat ik kan uitslapen en dan doe ik dat ook![]()
En ik heb die opdracht voor het slapen gaan afgemaakt dus ik verdiende het..
Ik zet altijd mijn wekker met het plan om ´s ochtends nog even wat werk te gaan doen. Maarrrr, het is nog niet geluktquote:Op zondag 7 februari 2010 15:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
En jij? Ook lekker uitgeslapen of heb je je wekker gezet?
Korting, 7.50 voor lange film, in het weekend en 3Dquote:Op zondag 7 februari 2010 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Áhhhh, heb je veel te doen?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zet altijd mijn wekker met het plan om ´s ochtends nog even wat werk te gaan doen. Maarrrr, het is nog niet gelukt.
Even quoten hoor, je hebt gewerktquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat dit de enige dag in de week is dat ik kan uitslapen en dan doe ik dat ook![]()
En ik heb die opdracht voor het slapen gaan afgemaakt dus ik verdiende het..
Geen enkele korting krijgt mij zo vroeg t bed uit als t niet hoeft..quote:Op zondag 7 februari 2010 15:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Korting, 7.50 voor lange film, in het weekend en 3D
Mooie beelden, 3D voegt weinig toe, clichés en wannabe elfentaal
Eh..schat, jij stond om 6 uur naast je bed om een jas ofzo tequote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen enkele korting krijgt mij zo vroeg t bed uit als t niet hoeft..![]()
Maar goeeeed, leuk?
Ahh oke..nja de dag is nog niet voorbij?quote:Op zondag 7 februari 2010 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik loop nogal achter met één vak, dat wilde ik vandaag inhalen.
Nog niet, neequote:Op zondag 7 februari 2010 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahh oke..nja de dag is nog niet voorbij?
Ja das andersquote:Op zondag 7 februari 2010 15:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh..schat, jij stond om 6 uur naast je bed om een jas ofzo te
kopen
En hij was vermakelijk, maar geen Oscar material ofzo, alleen voor de beelden en de wereld, voor de rest is het allemaal al een keer gedaan.
Nu is het nog wachten op de seksscène tussen die blauwe lui die op de dvd komt![]()
Precies, filmpje kijken, gitaar spelen, muziek luisteren, msnen, koffie zetten, thee zetten, tv-kijken, een boek elzen, etc.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Straks koken, nog even relaxen, nog even voorbereiden en het is alweer 23 uur hoor
Er is niet eens een trigger zoals korting voor nodig dusquote:Op zondag 7 februari 2010 15:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja das anders![]()
Aaaah oke.
Ik zit er niet echt op te wachten hehehe
Ik heb met thee gezet, soulmatequote:Op zondag 7 februari 2010 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga even thee zetten enzo
Ik ben echt saai..
Ik ken hem ook nietquote:Op zondag 7 februari 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
Ik ken hem gelukkig niet
Heeft ie een leuke zus?
Jaaaquote:
Je bent zo oppervlakkig af en toequote:Op zondag 7 februari 2010 16:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Nou ik ga mezelf van kant maken..de gedachte dat ik hem nooit kan krijgen is ondraagbaar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee nu f serieus. Ik ga lekker in bad
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat staat em.
Iedereen heeft wel iets.
Vergeef me dat ik menselijk benquote:Op zondag 7 februari 2010 16:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent zo oppervlakkig af en toe
Ik ga alleen in bad als ik ziek ben
Hoe durf je?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik menselijk ben
Oja, de mens is zwak...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik menselijk ben
h!j !s W3l l3kK4hquote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Wie is die gast eigenlijk, ken hem niet
Heb nooit een foto gezien van Ayçaquote:Op zondag 7 februari 2010 17:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat jailbait is dan.
Niet genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 17:27 schreef Ayca het volgende:
En die krijg je voorlopig ook niet te zien.![]()
En ik drink wel?
Nee niet puurquote:Op zondag 7 februari 2010 17:53 schreef Rookert het volgende:
Pure bacardi is niet te zuipen en martini heb ik nog nooit opjij drinkt het ook niet puur denk ik?
Jij wou een ander onderwerp, dit was het meest andere wat ik kon vinden. Ondertussen leidde het af van de drank en heb ik toch mijn antwoord
OMGquote:
Wat een neppe zooiquote:
Ik heb nasi opquote:Op zondag 7 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Pasta met Heinz Hot tomatensaus. Maar niks hots aan
.
Het is echt hoor, amazon.com verkoopt die dingen zelfs.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een neppe zooi
Hoe was je bad Marokkaanse? Het is altijd fucking koud als je eruit komt
Zelfgemaakt eten overtreft állesquote:
Ja, maar die demonstratie met de juiste shots van de juiste gezichtsuitdrukkingen bij de overduidelijke dubbelzinnigheid van 'cleaning your balls'quote:Op zondag 7 februari 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is echt hoor, amazon.com verkoopt die dingen zelfs.
BLABLAAAAquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt eten overtreft álles, hoe meer werk ik erin heb gestoken hoe lekkerder het smaakt en hoe meer ik er van genit
.
Alsof je nasi niet zelf kan makenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfgemaakt eten overtreft álles, hoe meer werk ik erin heb gestoken hoe lekkerder het smaakt en hoe meer ik er van genit
.
Ja ik wist ook niet helemaal hoe ik dat moest opvatten hehehe. Fijn dat t voor jou ook onduidelijk isquote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof je nasi niet zelf kan makenOf bedoel je door moeder de vrouw in de keuken?
Axe hèquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar die demonstratie met de juiste shots van de juiste gezichtsuitdrukkingen bij de overduidelijke dubbelzinnigheid van 'cleaning your balls'
Marketing
Maak dan een zin ipv BLABLAAA petitequote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet helemaal hoe ik dat moest opvatten hehehe. Fijn dat t voor jou ook onduidelijk is
Ik ging er even vanuit dat maork18 haar avondeten níét zelf had gekookt.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof je nasi niet zelf kan makenOf bedoel je door moeder de vrouw in de keuken?
Dat heeft ze ook niet gedaan gok ikquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ging er even vanuit dat maork18 haar avondeten níét zelf had gekookt.
Blablaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak dan een zin ipv BLABLAAA petite
Rookert, niet pushen. Ik kan echt keihard negerenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hier zat ik dus ook op te wachten
Thanks for being predictablle
Ik weet dat je altijd terugkomt, net als de vorige 2 kerenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rookert, niet pushen. Ik kan echt keihard negeren![]()
Do u want that?
Ik ben koppig en stom hoor..dussaaa ga vooral zo door. Vooral doen alsof je weet hoe ik me zal gedragenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd terugkomt, net als de vorige 2 keren
Maar houd vooral de touwtjes in handen
Koppig is vervelend ja, maar dat stomme doet het effect van koppigheid wel teniet hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 19:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben koppig en stom hoor..dussaaa ga vooral zo door. Vooral doen alsof je weet hoe ik me zal gedragen
Wat een klootzakquote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
Jezus wat een lul net bij DWDDZijn vrouw krijgt weeën, elke 3 minuten, dus gaat nogal hard, meneer ligt ijn zijn bed te stinken want het is half 3
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |