ja, welkom bij een talentenshow he... Waar je zelf niks te zeggen hebt. Zo komt het iig op mij over. Vinden de stylisten je kapsel niet mooi? Dan komt de schaar erin. Vinden ze je schoenen niet mooi? Letterlijk in de prullenbak. En ik weet niet of dit badboyz hun keuze was, dit nr, maar dat hele imago 'bad' brokkelt zo lekker af.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:44 schreef marcodej het volgende:
Het zijn niet de BadBoyz maar de SlickBoyz tot nu toe... Wat een verschrikkelijk repertoire.
ja ok true... Achja, bekt idd wel lekker: bad boys.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
Ik vond ze in de eerste plaats al niet 'bad'! Hun muziek, dansjes, uitstraling maakte het meer Good Fella's. En dat is ook prima hoor...
Ja maar dat komt ook wel een beetje door Gordonquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
Ik vond ze in de eerste plaats al niet 'bad'! Hun muziek, dansjes, uitstraling maakte het meer Good Fella's. En dat is ook prima hoor...
quote:
En de rest van de show wel wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het heeft alleen weinig met rock te maken...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Dit was simpelweg het beste Xfactor-optreden ever
Helemaal mee eens.. Eerste keer dat ik dacht dat het ECHT goed was..quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
quote:WAT een VETTE Liveshow! Helemaal losgegaan en genoten!!! DOOR NAAR LIVESHOW 4..! Nu lekker thuis en genieten van t weer dit weekend! TNX
Ga toch gauw een heel eind weg zeg... omdat hij toevallig ook op de jurydesk gaat staan? Wat een belediging voor dit waanzinnige optreden van de BadBoyz.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef Tomoya het volgende:
Het deed me denken aan het optreden van Roan, vorig jaar. Was zelfs nog beter.
Inderdaad. Normaal stem ik nooit bij dit soort dingen, maar ik ben meteen naar de telefoon gerend om te bellenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef nktc het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. Eerste keer dat ik dacht dat het ECHT goed was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |