abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80188850
Leuk dat ze dat nummer deden. Het was in ieder geval niet saai
Liej
  zondag 11 april 2010 @ 16:12:39 #212
249756 Symphonic
Look o Look
pi_80189282
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Jazeker, ze zijn erg leuk. Totaal niet uit de hoogte ook, dankbaar voor de steun van het publiek enzovoort. Optreden was niet zo goed, kwam door de nummerkeuze.
Ik vind dat de nummers in de 1e liveshow voor praktisch alle kandidaten ongelukkig gekozen waren.
En hoe goed je een kutnumemr ook zingt, en hoe goed de performance ook is, een kutnummer blijft een kutnummer en dat kost stemmen.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80200347
Bad Boyz!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_80208438
Leuk eerste optreden... maar mijn gaydar blijft maar rinkelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_80208730
Alsof jij dat erg zou vinden .
Ja, ze zijn wel goed.. en sympathiek.. enzo. Alleen ik kan ze maar niet leuk vinden, iets houdt me tegen, misschien wil ik me geen puberchick voelen ofzo
pi_80208778
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef Oidale het volgende:
Alsof jij dat erg zou vinden .

Nou het zijn mijn types niet... maar ik bedoelde meer dat ze samen zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_80327863
Ik lach me rot om al het gespeculeer en de aannames over hun sexuele geaardheid, what a waste of time! Niet elke jongen die er verzorgd uitziet is GAY. Beetje kortzichtig niet, om te oordelen over jongens die je niet persoonlijk kent...want als je ze had gekend had je geweten dat het niet zo is. En smaken verschillen, dat blijkt maar weer, niet iedereen hoeft iedereen tof te vinden, maar ik luister en kijk liever naar hun dan die de uitspraken van enkele loud mouths hier, Wat een gepijpzeik, zeg!

Het spreekwoord is inderdaad waar: DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL

Ga jij er maar eens staan...en ik weet niet of iemand van jullie de kranten lezen, maar in het AD staat een prognose van alle kandidaten en BB eindigt volgens de prognose al 1 van de eerste 3. We zullen het zien. Maar dan hebben ze het zeker verdiend, Want bijna alles op TV is unreal, dus waarom zouden zij geen act neerzetten??? En het is topentertainment, volle zalen! How bout that...
  woensdag 14 april 2010 @ 23:55:09 #218
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80328582
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef lalaloetje het volgende:
Ik lach me rot om al het gespeculeer en de aannames over hun sexuele geaardheid, what a waste of time! Niet elke jongen die er verzorgd uitziet is GAY. Beetje kortzichtig niet, om te oordelen over jongens die je niet persoonlijk kent...want als je ze had gekend had je geweten dat het niet zo is. En smaken verschillen, dat blijkt maar weer, niet iedereen hoeft iedereen tof te vinden, maar ik luister en kijk liever naar hun dan die de uitspraken van enkele loud mouths hier, Wat een gepijpzeik, zeg!

Het spreekwoord is inderdaad waar: DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL

Ga jij er maar eens staan...en ik weet niet of iemand van jullie de kranten lezen, maar in het AD staat een prognose van alle kandidaten en BB eindigt volgens de prognose al 1 van de eerste 3. We zullen het zien. Maar dan hebben ze het zeker verdiend, Want bijna alles op TV is unreal, dus waarom zouden zij geen act neerzetten??? En het is topentertainment, volle zalen! How bout that...
Ik hoop heel erg voor je dat je een 14-jarig tienermeisje bent die momenteel in haar boyband-fase zit.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80328745
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Pfe. het volgende:

[..]

Ik hoop heel erg voor je dat je een 14-jarig tienermeisje bent die momenteel in haar boyband-fase zit.
Nee hoor, een vrouwtje van pakweg halverwege de 20 met moodswings.
pi_80329269
quote:
Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Nee hoor, een vrouwtje van pakweg halverwege de 20 met moodswings.
Nope...iemand met common sense, in case you might not have noticed...bye loud mouths!
  donderdag 15 april 2010 @ 00:15:14 #221
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80329378
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef lalaloetje het volgende:

[..]

Nope...iemand met common sense, in case you might not have noticed...bye loud mouths!
Goed engels.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80329490
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Pfe. het volgende:

[..]

Goed engels.
Yeah yeah yeah I know...thanks
pi_80329618
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef Pfe. het volgende:

[..]

Goed engels.
Loud mouth.
pi_80330530

Ik kan niet eens verzinnen wat loud mouths zou moeten betekenen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_80331938
quote:
Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Seam het volgende:

Ik kan niet eens verzinnen wat loud mouths zou moeten betekenen
loudmouth [ˈlaʊdˌmaʊθ]
n Informal
1. a person who brags or talks too loudly
2. a person who is gossipy or tactless
loudmouthed [ˈlaʊdˌmaʊðd -ˌmaʊθt] adj

Past goed bij Lalaloetje
pi_80332405
Lieve mensen, ik ga weer onderduiken in Studio 22 dus stuur ik jullie nu alvast maar een update!

Allereerst wil ik jullie uitnodigen om lid te worden van de officiële BadBoyz hyve namelijk:

www.XFactorBadBoyz.hyves.nl

Deze is ons toegereikt door hyves!
Via www's kunnen jullie komende dagen bij houden wat en waar wij mee bezig zijn!

Ik wil graag iedereen nogmaals bedanken en vragen ons weer gigantisch te steunen a.s. vrijdag door op ons te stemmen!
Morgen gaan we de studio weer in voor repetities en we kunnen jullie beloven dat we een fantastisch nummer gaan zingen!
Het wordt een emotionele track dus hou je zakdoekjes maar in de aanslag..!

Voor de rest, blijf lekker door krabbelen,reageren en privemailen want ik lees alles en vind het super!

Kijk Vrijdag weer 20.30uur - RTL4, X FACTOR
En STEM BADBOYZ naar 3131 !!!

Liefde naar jullie allen!
pi_80332614
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:11 schreef Marlalala het volgende:

[..]

loudmouth [ˈlaʊdˌmaʊθ]
n Informal
1. a person who brags or talks too loudly
2. a person who is gossipy or tactless
loudmouthed [ˈlaʊdˌmaʊðd -ˌmaʊθt] adj

Past goed bij Lalaloetje
Nee...je kunt het onderscheid niet maken tussen gebral en een verstandige opmerking...
pi_80332644
Even mij Survival Game promoten

!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #3 -!

Steun BadBoyz
pi_80332686
Ja gezellig morgen weer naar BB kijken! PARTEYYYYYYY!!!!!
pi_80332810
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:57 schreef lalaloetje het volgende:

[..]

Nee...je kunt het onderscheid niet maken tussen gebral en een verstandige opmerking...
En jij hebt blijkbaar moeite om het verschil te zien tussen écht talent en een gehypte, zelfoverschatte boyband

Zouden mensen een hekel aan elkaar kunnen krijgen door dit soort programma's? Mijn nichtje gaat bijna huilen als ik zulke dingen zeg over die BB
pi_80332855
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef Marlalala het volgende:

[..]

En jij hebt blijkbaar moeite om het verschil te zien tussen écht talent en een gehypte, zelfoverschatte boyband

Zouden mensen een hekel aan elkaar kunnen krijgen door dit soort programma's? Mijn nichtje gaat bijna huilen als ik zulke dingen zeg over die BB
Wat ben jij gemeen tegen je nichtje
pi_80333395
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Hey Marlalala

Tof dat je een dialoog aangaat. Allereerst is mijn eerste comment zo uit z'n verband getrokken. Ik heb een mening gegeven over het ge-loudmouth over hun sexuele geaardheid. Gaat nérgens over! Het is niet de show van: Wie is gay en wie niet. Dan komen we op talent; ik zie dit programma in het licht van X-Factor. Echt talent vindt wel andere wegen dan via dit programma. Maar het is de fun of it. Wat oogt leuk, klinkt leuk en kan een publiek op z'n kop zetten. Voeren niet alle artiesten tricks uit? Denk aan videoclips? Breng je het niet met verve, dan kun je nog zó getalenteerd zijn, maar de tijd van bv singer/songwriters die zalen voltrekken met slechts hun gitaartje, is voorbij. Het is niet mijn mening dat BB feilloos is, maar ze zijn afhankelijk van de muziekkeuze en daar passen zij hun plaatje bij aan. Toevallig weet ik, dat beiden getalenteerd zijn, want naast dit programma schrijven ze zelf muziek, speelt één van hen ook een instrument, kunnen ze dansen waarvan eentje zelfs goed...dat noem ik talent, ook nog eens als het autodidacten zijn. Dat komt niet uit de verf in dit programma. Maar goed, dat even over talent.

Waar ik mijn comment op richtte was voornamelijk een reaktie op wat reeds geschreven stond door andere topicvolgers over de sexuele geaardheid (is een andere show) en andere niet ter zake doende dingen.

Ik vind het leuk om naar BB te kijken, maar ik heb al een andere persoon gezien die qua stem mijn favo is. Maar stemmen via sms doe ik niet; ik werk niet mee aan het sponsoren van de comcerciele zenders op deze wijze.

Have fun!
pi_80333484
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wat ben jij gemeen tegen je nichtje
Maar ze is al 4!
pi_80333515
lalaloetje vergeet niet je stemmen aan te passen in de Survivalgame!
pi_80333607
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef lalaloetje het volgende:

[..]

Pff, maak je niet zo druk joh. Ik ben het grotendeels met je eens. Dat gezeik over geaardheid gaat nergens over. Het zijn gewoon twee jongens die het érg goed met elkaar kunnen vinden. Ik geloof ook wel dat ze getalenteerd zijn etc. Ik heb gewoon andere favorieten die andere FOKkers weer vreselijk vinden en zo jagen we elkaar een beetje op de kast. Niets persoonlijks dus. Zoals je zelf zegt voor de fun of it

GO SUMERA!
pi_80333829
je hebt gelijk, er wordt hier maar wat geroepen door de meesten (zag dat je iets in communicatie doet, dus ja, het moet je zijn opgevallen haha!). Het zal RTL boeien;zolang zij maar kijkers hebben, pro of anti!

In ieder geval: ik heb gestemd (ga je tegenstemmen????;:) En zal me niet meer laten verleiden door FOK...

Ciao en nice day!
  donderdag 15 april 2010 @ 15:16:40 #237
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_80346040
quote:

[..]

Ik heb een mening gegeven over het ge-loudmouth over hun sexuele geaardheid.
mensen die in vrijwel elke zin een Engels woord gebruiken
quote:

Maar het is de fun of it. Wat oogt leuk, klinkt leuk en kan een publiek op z'n kop zetten. Voeren niet alle artiesten tricks uit?
Het is prima, totdat het op een punt komt waar het gewoon gespeeld en nep wordt. Wat dus bij de BB's al vanaf de eerste audities is. Ze gedragen zich zo nep en geforceerd met hun geboks en badboys-gejengel telkens als ze een keertje gezongen hebben.
quote:

de tijd van bv singer/songwriters die zalen voltrekken met slechts hun gitaartje, is voorbij.
TMF-jeugd.

Kom eens buiten en ga naar een open-mic in een cafe, op TV zie je inderdaad tegenwoordig platte muziek met één doel; verkopen.
quote:

naast dit programma schrijven ze zelf muziek, speelt één van hen ook een instrument, kunnen ze dansen waarvan eentje zelfs goed...

Een stukje tekst uit een van zijn liedjes:

"Oh, hoe kan je zo harteloos zijn
Hoe moet ik slapen met al die pijn
Hoe kan je me dit nou aandoen (dit nou aandoen)
Oh, hoe kan je zo harteloos zijn
Hoe moet ik slapen met al die pijn
Is dit hoe het hoort te zijn
Is dit hoe het hoort te zijn"

Standaard liedje over een meisje, standaard-deuntje in zijn 'rap', autotune terwijl hij zingt. Nogal treurig om dan iemand getalenteerd te noemen, vooral omdat je niet beter weet.
pi_80401948
Wat een sleeeeeecht begin
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_80402325
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een sleeeeeecht begin
En einde!
pi_80402495
Ik vond ze vanavond echt tegenvallen. Matig optreden. Ze kunnen veel beter.
pi_80402537
Matig optreden, maar wat een zeiknummer ook, pff.
pi_80408562
Nummer was gewoon kut, hopen dat Gordon niet nog een keer zoiets flikt.
Volgende week een rock thema, dus dan verwacht ik wel weer dat ze los kunnen gaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:45:24 #243
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_80411348
Werd echt pijnlijk duidelijk dat het solistisch, voor beiden, ver, maar dan ook ver onder de maat is.
pi_80415052
Dit was het minste optreden van BadBoyz.. Solistisch was het inderdaad helemaal neit goed
pi_80417905
Het zijn niet de BadBoyz maar de SlickBoyz tot nu toe... Wat een verschrikkelijk repertoire.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')