Ik vind dat de nummers in de 1e liveshow voor praktisch alle kandidaten ongelukkig gekozen waren.quote:Op zondag 11 april 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Jazeker, ze zijn erg leuk. Totaal niet uit de hoogte ook, dankbaar voor de steun van het publiek enzovoort. Optreden was niet zo goed, kwam door de nummerkeuze.
Nou het zijn mijn types niet... maar ik bedoelde meer dat ze samenquote:
Ik hoop heel erg voor je dat je een 14-jarig tienermeisje bent die momenteel in haar boyband-fase zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef lalaloetje het volgende:
Ik lach me rot om al het gespeculeer en de aannames over hun sexuele geaardheid, what a waste of time! Niet elke jongen die er verzorgd uitziet is GAY. Beetje kortzichtig niet, om te oordelen over jongens die je niet persoonlijk kent...want als je ze had gekend had je geweten dat het niet zo is. En smaken verschillen, dat blijkt maar weer, niet iedereen hoeft iedereen tof te vinden, maar ik luister en kijk liever naar hun dan die de uitspraken van enkele loud mouths hier, Wat een gepijpzeik, zeg!
Het spreekwoord is inderdaad waar: DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL
Ga jij er maar eens staan...en ik weet niet of iemand van jullie de kranten lezen, maar in het AD staat een prognose van alle kandidaten en BB eindigt volgens de prognose al 1 van de eerste 3. We zullen het zien. Maar dan hebben ze het zeker verdiend, Want bijna alles op TV is unreal, dus waarom zouden zij geen act neerzetten??? En het is topentertainment, volle zalen! How bout that...
Nee hoor, een vrouwtje van pakweg halverwege de 20 met moodswings.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg voor je dat je een 14-jarig tienermeisje bent die momenteel in haar boyband-fase zit.
Nope...iemand met common sense, in case you might not have noticed...bye loud mouths!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee hoor, een vrouwtje van pakweg halverwege de 20 met moodswings.
Goed engels.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef lalaloetje het volgende:
[..]
Nope...iemand met common sense, in case you might not have noticed...bye loud mouths!
loudmouth [ˈlaʊdˌmaʊθ]quote:Op donderdag 15 april 2010 01:05 schreef Seam het volgende:![]()
Ik kan niet eens verzinnen wat loud mouths zou moeten betekenen
Nee...je kunt het onderscheid niet maken tussen gebral en een verstandige opmerking...quote:Op donderdag 15 april 2010 08:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
loudmouth [ˈlaʊdˌmaʊθ]
n Informal
1. a person who brags or talks too loudly
2. a person who is gossipy or tactless
loudmouthed [ˈlaʊdˌmaʊðd -ˌmaʊθt] adj
Past goed bij Lalaloetje
En jij hebt blijkbaar moeite om het verschil te zien tussen écht talent en een gehypte, zelfoverschatte boybandquote:Op donderdag 15 april 2010 08:57 schreef lalaloetje het volgende:
[..]
Nee...je kunt het onderscheid niet maken tussen gebral en een verstandige opmerking...![]()
Wat ben jij gemeen tegen je nichtjequote:Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En jij hebt blijkbaar moeite om het verschil te zien tussen écht talent en een gehypte, zelfoverschatte boyband![]()
Zouden mensen een hekel aan elkaar kunnen krijgen door dit soort programma's? Mijn nichtje gaat bijna huilen als ik zulke dingen zeg over die BB
Hey Marlalalaquote:Op donderdag 15 april 2010 09:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En jij hebt blijkbaar moeite om het verschil te zien tussen écht talent en een gehypte, zelfoverschatte boyband![]()
Zouden mensen een hekel aan elkaar kunnen krijgen door dit soort programma's? Mijn nichtje gaat bijna huilen als ik zulke dingen zeg over die BB
Maar ze is al 4!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen je nichtje
Pff, maak je niet zo druk joh. Ik ben het grotendeels met je eens. Dat gezeik over geaardheid gaat nergens over. Het zijn gewoon twee jongens die het érg goed met elkaar kunnen vinden. Ik geloof ook wel dat ze getalenteerd zijn etc. Ik heb gewoon andere favorieten die andere FOKkers weer vreselijk vinden en zo jagen we elkaar een beetje op de kast. Niets persoonlijks dus. Zoals je zelf zegt voor de fun of itquote:
mensen die in vrijwel elke zin een Engels woord gebruikenquote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef lalaloetje het volgende:
[..]
Ik heb een mening gegeven over het ge-loudmouth over hun sexuele geaardheid.
Het is prima, totdat het op een punt komt waar het gewoon gespeeld en nep wordt. Wat dus bij de BB's al vanaf de eerste audities is. Ze gedragen zich zo nep en geforceerd met hun geboks en badboys-gejengel telkens als ze een keertje gezongen hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef lalaloetje het volgende:
Maar het is de fun of it. Wat oogt leuk, klinkt leuk en kan een publiek op z'n kop zetten. Voeren niet alle artiesten tricks uit?
TMF-jeugd.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef lalaloetje het volgende:
de tijd van bv singer/songwriters die zalen voltrekken met slechts hun gitaartje, is voorbij.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef lalaloetje het volgende:
naast dit programma schrijven ze zelf muziek, speelt één van hen ook een instrument, kunnen ze dansen waarvan eentje zelfs goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |