abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77690128
pi_77690162
Ik weet niet wie BenX is en autistisch zijn we geen van beiden.

Oh ja, ik werd ook direct verliefd op zijn prachtige stem op ventrilo (programma waarmee je online met meerdere mensen tegelijk kan praten) Een warme, mannelijke stem en hij zong zo mooi Een beetje Frank Sinatra stemidee. En hij nam altijd de leiding overal en dat vond ik ook zo leuk aan hem, ik hou wel van mannen die het voortouw nemen. En we konden uren kletsen over niets. En dan samen muziek luisteren op youtube, ook zo leuk. En vooral heel veel onzin dingen in wow doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77690403
oh isa, vind t zo leuk voor je dat je weer zo goed in je vel zit en geniet En verder is t geen film om alleen te kijken, gaat over het ontstaan vd IRA. Zo erg heftig en indrukwekkend.
pi_77690493
Ik heb altijd een beetje moeite met films over de IRA meestal geen leuke films om te kijken (wat niet hetzelfde is als een slechte film oid).

En ik heb het heel erg getroffen Ik moet alleen heel erg wennen aan een man om me heen en dan ook nog een die voor mij gekozen heeft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:16:45 #5
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_77690627
Alles went behalve een vent
pi_77690712
gewoon genieten en t over je heen laten komen en het is idd geen leuke film, wel erg goed! kan niet stoppen met kijken iig. ook weer een stukje geschiedenis wat je meekrijgt.
pi_77691025
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgen nu slaap tijd! werk ze isa en lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77691102
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:29 schreef DarkElf het volgende:
2 afleveringen van t nieuwe seizoen van lost gekeken. Ben benieuwd of we dit laatste seizoen echte antwoorden krijgen nu slaap tijd! werk ze isa en lein
Lost en antwoorden krijgen, dat is een contradictio in terminis

En kaas, dat lijkt me dan erg moeilijk leven als je daar last van hebt. Als man zijnde.
pi_77692148
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:15:00 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77692246
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier, wat een heftige en intense film
Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77692413
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben hem ook bekeken. Geen tranen met tuiten hier bij mij, maar wel indrukwekkend mooi en goed gespeeld.
ik ben ongesteld he maargoed anders had ik ook wel gehuild. wat een film zeg! ik probeer nu de volgende vol te houden, die lijkt me ook heel mooi. hopelijk blijf ik wakker.
pi_77693234
nog 50 minuten, wat een depressieve film Heb je t druk isa?
pi_77693743
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
pi_77694173
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het niet druk, maar er bleef hier net een stelletje kletsen en ze gingen maar niet weg. Ik denk dat hun beider iq opgeteld niet boven de 100 uitkwam, beetje vermoeiend simpel
Ik net film uitgekeken, wederom tranen, wat een triest verhaal! en milou net wakker: mammie jij lezen en geeft me wuthering heights aan. ik: lieverd, mama heeft dat net gelezen, mama heeft nu een ander boek. milou van nou oké jammer dan ik ga dora en boots lezen pakt haar boek erbij en gaat hardop lezen En nu zit ze van isa isa isa, één van de figuren uit dora
pi_77694288
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
pi_77694332
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
en toen moest ik dus gaan voorlezen waar ik totaal geen zin in heb, dus ik : mama legt het dora boek naast het bed hoor! milou : dat zijnne niet leuke grapjes mammie!
Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama

pi_77694425
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat zijn ook geen leuke grapjes mama

tranen met tuiten hier net van het lachen dus. milou : oh mammie niet huilen! ik: nee lieverd mama moest lachen Milou: oh om cnk? Ik van wtf! en zeg: nee om jou omdat je zo lief bent Milou: Ja ik ben een lieffie he mammie?!
pi_77694465
ik ga slapen nu met zo'n 12 van milou's liefste knuffels en madameke zelf natuurlijk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 07:57:57 #19
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77695044
Goedemorgen allemaal!
pi_77695093
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn? Voornamelijk in mijn benen? Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
pi_77695162
Ik ben wakker En ik heb net gedouched

Maar nu ben ik wakker En kaas ligt heerlijk te snurken
pi_77695176
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb overal spierpijn? Voornamelijk in mijn benen? Echt niks geks gedaan en echt spierpijn. Typisch!
Oh oh! Je lichaam is alvast rek-en-strek-oefeningen aan het doen voor het grote gebeuren! Maar de baby moet nog een weekje blijven zitten hoor, ik heb 14 februari gegokt!

En goedemorgen aan iedereen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77695179
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben wakker En ik heb net gedouched

Maar nu ben ik wakker En kaas ligt heerlijk te snurken
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77695205
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Tezz het volgende:
Heej! Een vrolijke Lein! Wat fijn! Hoi!
Ja ik ben vrolijk En een tikkie hyper van de Red Bull, dat drink ik als ik nachtdienst heb. De laatste was om 3 uur leeg, niet zo gek dus dat ik nu wakker ben
pi_77695212
goeiemorgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')