quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[V&A Feedback & Policy]Het natuurlijke habitat van V&A mods
quote:
Moeten we dat helemaal lezen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Quir het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
![]()
Echt, dat soort mannetjes moeten gewoon weer in hun eigen land gaan wonenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Quir het volgende:http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
![]()
Denk dat je die vraag beter hier kan stellen: [V&A Feedback & Policy]Het natuurlijke habitat van V&A modsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef QuanCore het volgende:
Als ik verschillende producten aanbied, moet ik dat per se in 1 topic aanbieden?
MmeMikmak Kon de toverbol niet ruilen. De twitter app op toverspiegels was beter, zei de verkoper. Eén bugje: je tweets verschijnen in spiegelbeeld...quote:
Even slapen, en vooral veel water drinken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MmeMikmak Kon de toverbol niet ruilen. De twitter app op toverspiegels was beter, zei de verkoper. Eén bugje: je tweets verschijnen in spiegelbeeld...
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Even slapen, en vooral veel water drinken.
[Centraal] Hoeveel is mijn zooi nog waard #2quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
Weet iemand hier t topic te geven waar je vragen kan wat iets waard is?
Thx maar ik zal t eerst in t topic proberen.quote:
Top thx!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
[Centraal] Hoeveel is mijn zooi nog waard #2
Nee. Maar vind jij t normaal om een topic zomaar te sluiten als iemand duidelijk aangeeft dat ie niet weet wat t waard is en te rade wil gaan in dat topic waar ik net naar vraag? Wat trouwens ook op zn gat ligt want ik zie all1 maar vragen en geen antwoorden.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef NanKing het volgende:
Dude, vind het normaal hoe je tekeer gaat in fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |