Lovely Rita Liga.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:07 schreef Quir het volgende:
Maar Zeppelin's 'Custard pie' is er precies op afgestemd - welk Beatles-nummer stel je voor, naast 'In my life'?
here comes the sunquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:07 schreef Quir het volgende:
Maar Zeppelin's 'Custard pie' is er precies op afgestemd - welk Beatles-nummer stel je voor, naast 'In my life'?
Ik heb vandaag de hele dag Abbey Road geluisterd. En ben meermalen terug gegaan naar Octopus' Garden.quote:
Ik bedoel, als dat geen pindakaas-muziek meer is, dan weet ik 't ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:19 schreef Darkestrah het volgende:
Fuck yeah, dat album luisterde ik toen ik een jaar of 6 was. Bedankt, 10CC it is.
Kuthippie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele dag Abbey Road geluisterd. En ben meermalen terug gegaan naar Octopus' Garden.
Maak'nie'uit, doe ik ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Hebben jullie ook van dit soort 'spelletjes' in huis?
Als hier de magnetron klaar is, dan hoor je een piep. Vrij normaal. Ik probeer altijd zo'n kort mogelijke piep te veroorzaken door meteen de magnetron open te gooien als hij klaar is.
Ik stel me nu trouwens best kwetsbaar op.
Duurt een maand.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:38 schreef zquing het volgende:
Dacht dat je dat vorige week had gedaan
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef NanKing het volgende:
Toch is de tekst heul niet zo depressief.
Ik ook, maar dat staat erbuiten.quote:Ik vind het iig een prachtig liedje.
Nietus.quote:
Ik woon in Oss, gelegen in Brabant.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nietus.
Maar waar woon je nou? Of ben je bang om in het openbaar bier te drinken?
Ik schaar me bij deze man, schaamt u, Nanking. Dat nummer is een van de meest teneergeslagen mij bekend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook, maar dat staat erbuiten.
Dat verklaard een hoopquote:
Waar zitten jullie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop
Waar stel jij onze biermeet voor?
Rond gorinchem en Quing neem ik aan Delft.quote:
proleetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb werk.
Iedere ochtend om half 7 de deur uit
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef gonzo1979 het volgende:
zou Symphonic smetvrees hebbenwant hij houdt het wel heeeeeel schoon [ afbeelding ]
Pittig en rood?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Quir het volgende:
Help, ik ben op zoek naar een nieuw (kort, maar niet te kort) kapsel. Zoek mee.
Does he look like a bitch?quote:
De kern van knaak-users mag je niet getuige je fotoboek, trouwens.quote:
Die is klassiek te noemen, overhemden, coltruien, effen shirts en sweaters. Ik geloof dat daar wel iets 'tijdloos' bij past.quote:
quote:
Jep. Zie de laatste vijf reacties in je fotoboek.quote:
Die vriend hield waarschijnlijk niet van Theo van Gogh , want dit buitengewoon prachtige nummer werd gedraaid tijdens de crematieplechtigheid van Theo....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Quir het volgende:
Een vriend van mij beschouwt dit nummer als vrolijk, of in ieder geval positief van aard. Hoe? Waarom? Waar is het mis gegaan?
Quir, je lijkt op mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Quir het volgende:
Heb ik me even een hekel aan foto's, de laatste stevent af op de leeftijd van een jaar. Het is ongeveer deze lengte.
[ afbeelding ]
Toen ik 15 was droeg ik alleen maar zwartquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef zquing het volgende:
Is 't dan waar dat alle mannelijke animekijkers lang haar hebben
ik moet ook weer nodig naar de kapper
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Thrackan het volgende:
[..]
[V&A Feedback & Policy]Het natuurlijke habitat van V&A mods
quote:
Moeten we dat helemaal lezen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Quir het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
![]()
Echt, dat soort mannetjes moeten gewoon weer in hun eigen land gaan wonenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Quir het volgende:http://www.geenstijl.nl/archives/images/verhaal.pdf
![]()
Denk dat je die vraag beter hier kan stellen: [V&A Feedback & Policy]Het natuurlijke habitat van V&A modsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef QuanCore het volgende:
Als ik verschillende producten aanbied, moet ik dat per se in 1 topic aanbieden?
MmeMikmak Kon de toverbol niet ruilen. De twitter app op toverspiegels was beter, zei de verkoper. Eén bugje: je tweets verschijnen in spiegelbeeld...quote:
Even slapen, en vooral veel water drinken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MmeMikmak Kon de toverbol niet ruilen. De twitter app op toverspiegels was beter, zei de verkoper. Eén bugje: je tweets verschijnen in spiegelbeeld...
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Even slapen, en vooral veel water drinken.
[Centraal] Hoeveel is mijn zooi nog waard #2quote:Op zondag 21 maart 2010 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
Weet iemand hier t topic te geven waar je vragen kan wat iets waard is?
Thx maar ik zal t eerst in t topic proberen.quote:
Top thx!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:02 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
[Centraal] Hoeveel is mijn zooi nog waard #2
Nee. Maar vind jij t normaal om een topic zomaar te sluiten als iemand duidelijk aangeeft dat ie niet weet wat t waard is en te rade wil gaan in dat topic waar ik net naar vraag? Wat trouwens ook op zn gat ligt want ik zie all1 maar vragen en geen antwoorden.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef NanKing het volgende:
Dude, vind het normaal hoe je tekeer gaat in fb.
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef Dizer het volgende:
Outpost76 zal voorlopig niet reageren... Forum-Banmeldtopic
Och helemaal opgeven moet ie ook doen als ie mijn collega's gaat uitschelden voor een niet nader op te noemen inmiddels gedoopt tot een scheldwoord kort na de tweede wereld oorlogquote:Op zondag 21 maart 2010 18:42 schreef VampiricDemon het volgende:
tip voor Outpost76: geef het maar op, NanKing heeft altijd gelijk![]()
Wel een ex-blauwequote:Op zondag 21 maart 2010 19:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook een post van een zwarte.
Hoax, jouw schoenen zijn het niet waard door mij aangeraakt te worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:00 schreef Quir het volgende:
Jullie zijn allebei het vuil dat ik van mijn schoenen borstel.
Jij bent de borstel.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoax, jouw schoenen zijn het niet waard door mij aangeraakt te worden.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch moet ik nog altijd een beetje stiekem om je gniffelen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch moet ik nog altijd een beetje stiekem om je gniffelen.
Een der FA's was zo vriendelijk om hem weer in elkaar te lijmen.quote:
Sorry, ik ga welquote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze slowchat gaat veels te snel voor wat we gewend zijn
Dit is een SC tochquote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze slowchat gaat veels te snel voor wat we gewend zijn
Valt wel mee, want blauw worden zit er volgensmij niet meer inquote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef NanKing het volgende:
Ze zijn ook veel te vergevingsgezind hier he.
eigenlijk is het een SSC (super slow chat)quote:
Behalve voor wdn.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef Quir het volgende:
Het topic bloeide ineens helemaal op, in ieder geval, zo zag ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |