abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:05:54 #1
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_77688417
quote:
* 0 reacties
* E-mail bericht
* Bookmarken/Delen

21:54 Twee leerkrachten van basisschool De Tandem 2 werden vrijdagmiddag aangevallen en geslagen door een 35-jarige moeder, haar zonen van 15 en 17 jaar en drie kennissen (16, 19 en 23), allen uit Mortsel. Een leraar is een week werkonbekwaam, een collega raakte lichtgewond.

De zes waren verhaal komen halen nadat het dochtertje van de vrouw in de voormiddag door een leraar was terechtgewezen. “Omdat ze een grote mond opzette, werd ze apart gezet om af te koelen”, luidt de versie van de school. “Ze werd hardhandig aangepakt”, stelt de familie.

De verdachten worden alleszins allen voorgeleid voor het parket. Na verder onderzoek wordt beslist of ze zich later voor de jeugd- en/of strafrechter moeten verantwoorden.
http://www.gva.be/antwerp(...)leraars-klappen.aspx

moeder + 2 zonen + 3 kennissen komen dus basisschool binnenvallen en tuigen 2 leerkrachten af...
ik mag hopen dat hiervoor effectieve celstraffen worden uitgedeeld... dit moet een traumatische gebeurtenis zijn geweest voor de aanwezige kinderen... wat een kansloos volk zeg... bah.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_77688485
Waarschuwing is toch genoeg joh
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_77688831
Vrouw in de cel zetten en steriliseren. Oudere kinderen naar heropvoedingskamp en jongste naar pleeggezin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_77689090
leuk beroep dat leraar
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 23:38:10 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77689434
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

http://www.gva.be/antwerp(...)leraars-klappen.aspx

moeder + 2 zonen + 3 kennissen komen dus basisschool binnenvallen en tuigen 2 leerkrachten af...
ik mag hopen dat hiervoor effectieve celstraffen worden uitgedeeld... dit moet een traumatische gebeurtenis zijn geweest voor de aanwezige kinderen... wat een kansloos volk zeg... bah.

Idd, arme zielige kleine kindertjes, direct een traumateam naar die school toesturen en de kindertjes wekenlang laten tekenen wat voor vreselijks ze hebben meegemaakt, ze moeten vooral veel steun en psychische begeliding hebben. Is slachtofferhulp al ingeschakeld?
pi_77689527
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Idd, arme zielige kleine kindertjes, direct een traumateam naar die school toesturen en de kindertjes wekenlang laten tekenen wat voor vreselijks ze hebben meegemaakt, ze moeten vooral veel steun en psychische begeliding hebben. Is slachtofferhulp al ingeschakeld?
Begrijpend lezen is moeilijk? Haar zonen van 15 en 17 worden niet bedoeld als de aanwezige kinderen dat waren de klasgenoten van die jongere dochter natuurlijk. Die zonen waren meegenomen om te komen meppen.
pi_77689609
Zulke asociale mensen moet je gelijk opsluiten voor enkele maanden en het kind uit huis plaatsen. Uitkeringen stopzetten en daarna naar een heropvoedingskamp sturen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 23:43:49 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77689628
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:40 schreef mirved het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is moeilijk? Haar zonen van 15 en 17 worden niet bedoeld als de aanwezige kinderen dat waren de klasgenoten van die jongere dochter natuurlijk. Die zonen waren meegenomen om te komen meppen.
quote:
De zes waren verhaal komen halen nadat het dochtertje van de vrouw in de voormiddag door een leraar was terechtgewezen. “Omdat ze een grote mond opzette, werd ze apart gezet om af te koelen”, luidt de versie van de school. “Ze werd hardhandig aangepakt”, stelt de familie.
Ik ben het niet eens met ouders die verhaal komen halen op deze manier máár, het is Belgie en daar gaan leerkrachten soms iets anders om met kinderen dús kan ik mij na het lezen van zo'n krantenstukje wél voorstellen dat er mogelijk iets meer aan de hand is. Uiteraard ontkennen leerkrachten dat áltijd.
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 23:45:10 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77689666
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
Zulke asociale mensen moet je gelijk opsluiten voor enkele maanden en het kind uit huis plaatsen. Uitkeringen stopzetten en daarna naar een heropvoedingskamp sturen
En dit?
pi_77689727
quote:
Dat kan ik me nog wel herinneren. Ontslag op staande voet en aanklagen voor mishandeling. Sluit ook maar voor een paar (minstens 6) maanden op. Vind geweld immers onacceptabel en barbaars.
pi_77689745
quote:
Zo hoort het.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:51:32 #12
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77689879
Zonen van 15 en 17 en dan zelf 35 zijn .

Tokkie-alert
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:53:36 #13
167595 mirved
Infobesitas
pi_77689960
quote:
Zie daar een leraar die nog echt weet hoe het moet
pi_77690539
quote:
Dat is ook maar een momentopname. Dat was in het Bijzonder Onderwijs. Ik wil die leerkracht niet goedpraten, maar werd naar het schijnt het bloed onder de nagels gehaald.

Onlangs was er in Brugge een gelijkaardig geval. Leerkracht werd expres geprovoceerd met als doel dat te filmen en het op Youtube te zetten. Mocht mijn kind zoiets doen...
pi_77690800
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef pagadder het volgende:

[..]

Dat is ook maar een momentopname. Dat was in het Bijzonder Onderwijs. Ik wil die leerkracht niet goedpraten, maar werd naar het schijnt het bloed onder de nagels gehaald.
Het was bij collega's bekend dat het niet de eerste keer was dat hij zo 'leuk' met de leerlingen omging
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 01:40:58 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77692758
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat kan ik me nog wel herinneren. Ontslag op staande voet en aanklagen voor mishandeling. Sluit ook maar voor een paar (minstens 6) maanden op. Vind geweld immers onacceptabel en barbaars.
En als het dochtertje in het krantenartikel uit de OP nu jouw dochter zou zijn en was thuisgekomen met een soortgelijk verhaal over haar leraar en je dochter zat onder de blauwe plekken?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 februari 2010 @ 03:47:50 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77694412
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En als het dochtertje in het krantenartikel uit de OP nu jouw dochter zou zijn en was thuisgekomen met een soortgelijk verhaal over haar leraar en je dochter zat onder de blauwe plekken?
dan ga je niet met 6 mensen er naar toe om de betreffende persoon en zijn collega af te rossen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77694451
Laat al die zielige personen toch een kogel tussen de ogen krijgen.
En daarmee bedoel ik vooral:
-Kinderverkrachters.
-Tokkies/Asociale mensen.
-Mensen die leven op een uitkering, die gewoon kunnen werken en geen werk zoeken.
Belt u later terug...
pi_77694602
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:51 schreef Valluik het volgende:
Laat al die zielige personen toch een kogel tussen de ogen krijgen.
En daarmee bedoel ik vooral:
-Kinderverkrachters.
-Tokkies/Asociale mensen.
-Mensen die leven op een uitkering, die gewoon kunnen werken en geen werk zoeken.
Ah, kinderverkrachters en mensen die leven op een uitkering allemaal de doodstraf...dat ruimt wel op, denk ik zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:05:28 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77695070
De doodstraf lijkt me een beetje overdreven, maar steriliseren is een goed idee. Dit soort mensen is niet opvoedbaar en zal generatie op generatie overlast blijven veroorzaken.
The End Times are wild
pi_77697558
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 03:47 schreef Nizno het volgende:

[..]

dan ga je niet met 6 mensen er naar toe om de betreffende persoon en zijn collega af te rossen.
Mwoh ik wel. Mijn kinderen kennende zullen ze niks uitgehaald hebben dat ze het zouden verdienen met verwondingen afgestraft te worden. Begrijp me niet verkeerd, ze kunnen vervelend en ongehoorzaam zijn en dan mogen ze wat mij betreft alle straffen uit de kast halen en ook nog stevig bij de arm gepakt worden, groot gelijk, dan zou de juf er nog een pluim van mij bij krijgen.
Maar blauwe plekken en erger zijn alleen goed te keuren als het kind agressief zou zijn, als er sprake is van zelfverdediging of het beschermen van een ander kind.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:47:22 #22
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77697769
In elke klas is het tegenwoordig een puinhoop, discipline, wasda? Orde houden? Welnee, we gaan fijn met de kids in discussie, echt te zot voor woorden. En het maar raar vinden dat het onderwijs zo hard achteruit holt.
pi_77701949
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef Synthesist het volgende:
leuk beroep dat leraar
Ooit was het:

- Een nobel beroep met roeping;
- Had het status en aanzien (net zoals de dorpsdokter en advocaat);
- Wilde iedereen leraar worden.

Waar is het toch misgegaan in de samenleving?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:18:35 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77703640
had ik hier al gepost?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77703839
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef mirved het volgende:
Vrouw in de cel zetten en steriliseren. Oudere kinderen naar heropvoedingskamp en jongste naar pleeggezin.
Hoezo steriliseren? Ze mag nog best kinderen krijgen, alleen niet meer opvoeden, dat lijkt me duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')