Nou nou.... wat een taalgebruik. Je bent vast niet ouder dan 17 ? Wat heeft dit allemaal met haar boezem te maken ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef michelle21 het volgende:
ja vrienden van me kennen haar van het stappen....
koopt geregeld shit met haar vriendin...
en ja ze is mollig....
mooi kopje maar het innerlijk is ze een bitch.
arrogant meisje, ze komt leuk vrolijk over op tv maar in real life totaal anders.
Wat heeft haar boezem überhaupt met de X-Factor te maken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou nou.... wat een taalgebruik. Je bent vast niet ouder dan 17 ? Wat heeft dit allemaal met haar boezem te maken ?
Ken je haar dan ook?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:39 schreef michelle21 het volgende:
bedoel kijk naar die sumera die is pas goed en oprecht....
http://www.rtl.nl/compone(...)s03e06.avi_plain.xmlquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Dizer het volgende:
Is de commentaar van de jury nog ergens te zoen?
Thankquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)s03e06.avi_plain.xml
We zijn het vaak eens.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze kan wel zingen, maar het klinkt allerminst bijzonder. Qua looks ook doorsnee, beetje ordi zelfs.
En dat ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Mag ook wel naar de liveshows
Ondertussen staat zij wel iets te presteren en zit jij zielig je gal te spuwen achter je pc'tje.quote:
Je mag je mening geven natuurlijk, maar het continu blijven herhalen en uitschelden is niet nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef michelle21 het volgende:
ken haar beter dan jullie dat is een.......
en jaloers op iemand die verslaafd is nee....
zeg alleen dat ze niet is zoals ze doet that's al people.
Stem op haar moet je zelf weten zeg alleen even zoals het is dat mag toch op een forum ...
Niet ??quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:13 schreef Marlalala het volgende:
Who cares!? 99% van de mensen op tv doet anders dan in het dagelijks leven. Gelukkig maar want dan blijken het net zulke mensen te zijn als jij en ik...
Ok, ik snuif dan niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |