Maar ze waren zooo Amerikaans! That's like... hawt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Die twee waren inderdaad behoorlijk kansloos.En ze bleven er ook bloedserieus bij, terwijl ze gewoon keihard werden uitgelachen.
Nee, hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dé Paris Hilton's van Nederland he! Vergeet dat niet!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar ze waren zooo Amerikaans! That's like... hawt!
Nogal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
Die twee waren inderdaad behoorlijk kansloos.En ze bleven er ook bloedserieus bij, terwijl ze gewoon keihard werden uitgelachen.
Twee meisjes van 17, die volgens henzelf de 'Paris Hilton' in wording zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
I have no idea what the fuck people are talking about here.
Goed dat je dit in het Engels typt, zo kunnen alle buitenlanders die Fok! bezoeken het ook volgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
I have no idea what the fuck people are talking about here.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze loopt als een boerinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:45 schreef chibibo het volgende:
Dat blonde meisje in het andere filmpje is wel mooi trouwens.
In Amerika hebben ze al William Hung en Nick Zitzmann... dus tsja... wat dat betreft doen ze niks nieuws, maar wel iets Amerikaans...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:38 schreef McGilles het volgende:
Amerika, ooh ja, dat is dat continent helemaal aan de andere kant van de oceaan. Gelukkig voor die 2 meiden is dat heel ver weg en hebben we geen televisie e.d. zodat we er niks van meekrijgen en zij ons iets heel nieuws kunnen laten zien.......
Dit ja.quote:
9 maanden een relatie, na 3 maanden al zwanger en dan is je vriendje een Feijenoord holigan. Die vader schaamt zich de ogen uit zijn kop, vind je het gek dat ie steeds weg looptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is echt treurig. Als ik die vader was dan had ik mezelf wat aangedaan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef WillFerrell het volgende:
Dit is een mooi verzameltopic voor het schuim der samenleving die naar RTL dan wel SBS kijken.En Wegmisbruikers dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Als hij dat zou doen, dan zou hij wat anders zien dan X-fucktor :-)quote:
Dat past dan mooi in hun plan om single te blijven... uiteraard geen Hollanderrrrrrr onder hun niveau... (dat kan overigens ook niet)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:45 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Oh wat zullen ze nu gepest worden op school
Dit is echt te mooiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit is echt te mooi
16 jaar en zwanger zijn van één of andere feyenoordhooliganpauper
Eens met deze neusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
Die 18 jarige zus zou ik trouwens hard raken
Ik zou die blonde wel een harde creampie willen geven, en dan mag die zwangere het zaad zeg maar opvangen met de mondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit is echt te mooi
16 jaar en zwanger zijn van één of andere feyenoordhooliganpauper
Matige smaak heb jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
Link naar de Hyves?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
blijkt maar een geslaagde grap te zijn,
hyves :
Dana (284)
1 dec, 20:10Hahahahahahahaha!
Kan niet wachten tot mensen er in gaan trappen!
Ofniet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
9 maanden een relatie, na 3 maanden al zwanger en dan is je vriendje een Feijenoord holigan. Die vader schaamt zich de ogen uit zijn kop, vind je het gek dat ie steeds weg loopt.
Welk gedeelte is een grap?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
hyves :
Dana (284)
Dat zou ik ook zeggen ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
hyves :
Dana (284)
Ja vast, daar geloof ik dus geen reet van.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:05 schreef ReignBeau het volgende:
hyves :
Dana (284)
whehehe en dan ook nog trouwen, wat een paupersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
9 maanden een relatie, na 3 maanden al zwanger en dan is je vriendje een Feijenoord holigan. Die vader schaamt zich de ogen uit zijn kop, vind je het gek dat ie steeds weg loopt.
Het ANDERE fillmpje.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Ze loopt als een boerinAlsof ze nog nooit eerder op hakken heeft gelopen
Maar ja, ze wil straks wel een buitenlander... een Amerikaan natuurlijk... "Get them clogs outta my face you biatch!"
Is dat die blonde?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
Ik ook niet, 2 arrogante kut sletjes die opeens met hun neus op de feiten worden gedrukt dat ze gewoon kut zijn. En dan met dit verhaal aankomen, dat maakt het nog zieligerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja vast, daar geloof ik dus geen reet van.
Wtfffffquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
Ook nog Paris Hilton na willen doen, als dat je droom is voor de toekomst, kan ik ze toch wel verzekeren dat het niet gaat lukkenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die denken dat ze in Amerika op alles voorlopen
Toen ze hier al complete steden hadden sliepen die aboriginals daar nog in een boom
Whehe die moederquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
Ja en ze gingen maandag trouwen, dus dat is nu al gebeurdquote:Op zondag 7 februari 2010 14:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wtfffff
9 maanden relatie, 6.5 maanden zwanger
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef BigRedKane het volgende:
X FactorTijd dat ze al die zaadshows van de tv pleuren
Het is zo kut om zulke domheid te moeten aanzien. Ik heb het echt met die mensen te doenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ze gingen maandag trouwen, dus dat is nu al gebeurd
quote:
MIJN GOD, DIT IS NOG 10X ERGER DAN DIE EERSTEquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MIJN GOD, DIT IS NOG 10X ERGER DAN DIE EERSTE![]()
WHEN DOES THE MADNESS STOP!?!?!??!
Nog even ik ik flikker m'n dick tegen een willekeurig 16 jarig meisje aan
16, zwanger en getrouwd met een loser van een vriend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Hetiszover het volgende:
Maar goed, wie zou jij nou niet geven hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |