abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:12 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83166592
nice, mooie stoelen man
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83166902
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Catch22- het volgende:
nice, mooie stoelen man
Alleen de bestuurdersstoel was knudde, dus die heb ik aangepakt! De rest zat er al in. Ik heb gewoon gezorgd dat het dezelfde stof + motief was (0269 - ANTHRAZIT). Maar bedankt!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:11:42 #78
182073 invine
blablabla etc.
pi_83167205
Maar het zit vlak van je bestuurdersstoel is nu anders dan die van de bijrijders?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_83167661
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef invine het volgende:
Maar het zit vlak van je bestuurdersstoel is nu anders dan die van de bijrijders?
Nee, het is dus precies hetzelfde. Motief + stof waren hetzelfde.

Heb de rugleuning ook meegenomen, omdat die ook dood begon te gaan.
pi_83514005
Mini update zonder pics of wat dan ook:

Voorwiellagers zijn vervangen. Linksvoor was nogal kapot, en dus meteen maar beide gedaan. Het hoge gejank is weg, nu nog het getril. Het getril komt door een platte plek op de achterband LA. Er komen nieuwe achterbanden aan.

De bumper hangt nu ook goed in het midden op z'n plek, dus daar heb ik geen last meer van. Nu dus even wachten op de bandjes!
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:39:53 #81
182073 invine
blablabla etc.
pi_83515251
Hoeveel kost zo'n wiellager grapje voor jouw BMW if I may ask that is
pi_83515701
Geen idee wat die dingen origineel kosten, volgens mij een euro of €100.

Ik heb geen originele BMW onderdelen gebruikt, maar van een duitse leverancier. Kijken of 't wat is, en of het prijsverschil merkbaar is in de kwaliteit. Als m'n wiellager er nu over 5 jaar mee stopt in plaats van over 15/20 jaar met BMW onderdelen, dan vind ik het wel best.

Ik was nu inclusief verzenden vanuit Duitsland €59 euro kwijt. Verder duurde het monteren een uurtje, bij een bevriende monteur.

Let er wel op dat de aandrijving op de achteras zit bij de BMW's, en dat dus de achterwiellagers een stuk lastiger (met persen etc) te vervangen zijn. Mijn voorwiellagers was met naaf en al, dus daar hoefde niks geperst te worden.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 01:51:19 #83
182073 invine
blablabla etc.
pi_83557465
Owja tuurlijk.. ja dan vallen de kosten wel mee. Voor mijn clio moesten ze geperst worden, koste me 245 euro bij merkdealer
pi_83563597
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:51 schreef invine het volgende:
Owja tuurlijk.. ja dan vallen de kosten wel mee. Voor mijn clio moesten ze geperst worden, koste me 245 euro bij merkdealer
Kan kloppen, aangezien bij jou de voorwielen de aangedreven wielen zijn.

Sowieso ga ik zelden naar de merkdealer met dit ding. Er zijn genoeg liefhebbers die er net zo veel dan wel meer verstand van hebben dan de (jongere) mensen bij de merkdealer, dus dan laat ik die er aan prutsen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:40:58 #85
182073 invine
blablabla etc.
pi_83564510
Moet je ook doen! merkdealer moet je niet naartoe gaan vind ik als je geen leasebak hebt. (heb ik ook niet, maar heb gewerkt voor deze garage dus dan is het wel fijn).

Maar pic van je bumper voor en na?
pi_83564673

Hier zie je goed hoe de bumper in het midden doorzakte. Na 20 jaar gaat het daar allemaal een klein beetje vervormen, en dan komt er druk te staan op de plastic clipjes die 'm in het midden vasthouden. Deze breken dus wel eens.

Ik heb gewoon nieuwe clipjes besteld (echt paar cent per stuk). De bumper hangt nu overal mooi recht, dus geen smiley-face in het midden. Ik heb er nog geen pics van gemaakt.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:49:21 #87
182073 invine
blablabla etc.
pi_83566954
Nice!
pi_83805344
Geweldig bak zoals het hoort te zijn, en niet verpest met plastic troep.
Succes
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_83808621
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:54 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig bak zoals het hoort te zijn, en niet verpest met plastic troep.
Succes
Thanks

Ondertussen kreeg ik maandag te horen (bij het banden wisselen) dat m'n velgen krom waren. Alle 4 waren ze aardig krom, dus ik baalde als een stekker (heb ze kennelijk zo gekocht, nu weet ik waarom ze redelijk goedkoop waren ).

Ik baalde extra omdat ik komende zaterdag op vakantie ga met de auto, en er nu dus m'n oude zwarte 14" kruisspaakjes onder moest zetten. Via via even geregeld dat m'n velgen voorrang kregen bij de velgenboer om gericht te worden, en ze waren dinsdagavond alsnog klaar. Gisteravond opgehaald en het getril is weg!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:14:32 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83811165
wat was je daarvoor kwijt als ik zo vrij mag zijn? Mijne moeten ook
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83812917
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Thanks

Ondertussen kreeg ik maandag te horen (bij het banden wisselen) dat m'n velgen krom waren. Alle 4 waren ze aardig krom, dus ik baalde als een stekker (heb ze kennelijk zo gekocht, nu weet ik waarom ze redelijk goedkoop waren ).

Ik baalde extra omdat ik komende zaterdag op vakantie ga met de auto, en er nu dus m'n oude zwarte 14" kruisspaakjes onder moest zetten. Via via even geregeld dat m'n velgen voorrang kregen bij de velgenboer om gericht te worden, en ze waren dinsdagavond alsnog klaar. Gisteravond opgehaald en het getril is weg!
Zat zeker ook 100 gram lood op of niet ?
Ik heb wel eens kromme velgen gekocht, trillingen boven 100 km/h
pi_83812950
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef Catch22- het volgende:
wat was je daarvoor kwijt als ik zo vrij mag zijn? Mijne moeten ook
Ging via iemand die m'n velgen daar los van de banden had aangeleverd, en ik heb hem €150 betaald. Daar zat geen geld bij voor hem zei hij, dus zal ongeveer €37,50 per velg zijn geweest.

En een opmerking daarbij dat m'n velgen echt fucked up krom waren haha.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zat zeker ook 100 gram lood op of niet ?
Ik heb wel eens kromme velgen gekocht, trillingen boven 100 km/h
Precies. Nu zijn ze weer recht en gebalanceerd. Ééntje was er zelfs zo erg aan toe, dat hij niet meer 100% recht te trekken was. Hij is nu wel zodanig recht dat het niet meer trilt.
pi_83813248
Kut met die velgen, 2de hands altijd grote kans dat ze krom zijn.
Een LM velg heeft niet veel nodig om krom te worden helaas.
pi_83813430
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:05 schreef junkiexp het volgende:
Kut met die velgen, 2de hands altijd grote kans dat ze krom zijn.
Een LM velg heeft niet veel nodig om krom te worden helaas.
Yep, dat risico neem je dan. Mijn velgen waren bij aankoop niet schrikbarend duur, dus dan "compenseert" dit een beetje.

Ach, ze zijn nu in ieder geval klaar voor m'n vakantie
pi_83914729
Ik zag je donderdag of vrijdag nog rijden! Je reed bij de Centrale weg en trok even lekker door. Wat een geluid
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_85775226
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef justmattie het volgende:
Ik zag je donderdag of vrijdag nog rijden! Je reed bij de Centrale weg en trok even lekker door. Wat een geluid ^O^
Haha, ik heb deze hele post niet gezien :D. Ik ben zelf ook wel blij met het geluid, alleen op dit moment is het wat te luid...m'n uitlaat is lek. Voor de APK in oktober komt er een andere onder.

Mini-kick / nietszeggende update:

Deze vakantie 7.000km met de auto gereden, en hij gaf geen kik! Het is wel even wennen om met een verlaagde (sport)auto met sportonderstel over oost-europese wegen te rijden, maar alles went :D

Ik heb in oktober dus APK, en daar moet ik wat kleine dingen voor doen (die mij in ieder geval bekend zijn nu)
- ABS lampje brandt niet meer - moet waarschijnlijk nieuw lampje in.
- Uitlaat is lek - nieuwe uitlaat
- Accu moet even goed vastgezet worden

Ik hoop dat het hier bij blijft....maar je weet maar nooit na 7.000km en af en toe wat slechtere wegen :P.
pi_85775402
Mijn uitlaat is ook lek kwam ik achter. Wat kost dit geintje ongeveer bij jou?
pi_85775468
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef justmattie het volgende:
Mijn uitlaat is ook lek kwam ik achter. Wat kost dit geintje ongeveer bij jou?
Origineel is op dit moment niet te betalen, maar via-via kan ik imitatie kopen voor ~€170. Even bij iemand laten lassen voor €30 en ik ben voor €200 klaar.

Heel stom, want ik was 2/3 weken geleden in Polen...en daar kon ik ook imitatie krijgen + monteren voor ~€75 euro. Ik was in de veronderstelling dat ik hier wel goedkoop een 2e hands originele op de kop kon tikken, maar het is me verteld dat het beter is om dan imitatie te nemen. Had ik dat geweten...dan had ik het verdomme bijna 3x zo goedkoop kunnen doen in Polen!

Maar je kunt altijd kijken of je uitlaat gelast kan worden....
Bij die van mij kan dat niet, want die is zodanig rot dat je de stukken er met de hand af kunt plukken.
pi_85775706
Bij mij zit het in de einddemper vlak naast de uitlaatpijp zeg maar. Zo' 2 bij 1,5 cm. Volgende week mn kennisje HJV even contacten ;)
pi_85775736
200 is trouwens niet gek voor imi en compleet eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')