quote:Rock am Ring 25 jahre!!!
Het vetste festival in Europa bestaat 25 jaar!!!!, en pakt volgend jaar weer uit van 4 t/m 6 juni. Zeker 80.000 man gaan op de Nürburgring (Rock Am Ring) weer los.
Totaal komen er ruim 80 bands.
Tickets:
Laatste 4.000 tickets hier te koop
Wie gingen er eerder naar Rock Am Ring?
Ieder jaar gaan er weer voldoende FOK!kers richting Duitsland. Verzamel je hier
Eerdere topics:
Rock am Ring 2004
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2005 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel II)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2006 (Deel III)
Rock Am Ring / Rock Im Park 2007
Rock Am Ring / Rock Im Park 2008: Met Metallica & RATM
Rock Am Ring 2009
Andere links:
Rock Am Ring - Officiële site
Rock Im Park - Officiële site
Rock Am Ring 2006 - News & Information
Openingspost in txt-bestand
Op naar Rock Am Ring 2010!!
khad idd ook al kaarten voor 1 januari gehaald.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef -Sum- het volgende:
nog een paar duizend kaarten, gelukkig had ik de mijne al voor een spotprijsje in oktober
dit wordt mijn 5jarig jubileum, heb er zin an
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er niet meer Nederlanders heen gaan. Zover is t echt niet rijden en j hebt ruim 80 bands.
nouja ik ga het topic niet kunstmatig in leven houden hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef AgeEll het volgende:
[..]
khad idd ook al kaarten voor 1 januari gehaald.
Moeten wij maar weer t topic levend houden. Ik snap niet waarom er niet meer Nederlanders heen gaan. Zover is t echt niet rijden en j hebt ruim 80 bands. Plus de gezelligheid en keuken van de Duitsers.
Anyway........ 1/3 van de line-up bekend en t ziet er alweer goed uit.![]()
in de geruchtkuche staat ook nog genoeg lekkers zoals Flyleaf en KoRn.
Hoeft niet. Het kan ook zijn dat Muse Late Night Special is ofzo. Dat heeft al een keer eerder zo op het affiche gestaan toen die nog niet volledig was. Daarnaast staat Stone Sour er nog niet bij....quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef -Sum- het volgende:
De poster lijkt me anders voorzich spreken
Waarom niet voor Rock am Ring, als ik vragen mag? Heb me nooit echt verdiept in het verschil eigenlijkquote:
Er zitten echt wel een paar must see's bij, maar voor de rest ook veel lekkere festivalbands die leuk zijn om een x mee te pakken of die wel een paar lekkere nr's hebben maar waar j normaal niet naar toe zal gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:39 schreef Komakie het volgende:
Er zijn tot nu toe nog maar weinig bands die ik echt vet vind.
Volbeat
Stone Sour
Muse
Rise Against
Bad Religion
Rammstein
Kiss
30 Secondes to Mars
Rage Against The Machine
De bovenste 3 moet ik zien, de anderen daaronder zal ik ook wel zien, maar zijn niet mijn toppers. Ik hoop dat er nog wat dingetjes bij komen.
Ah, natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Smirnov het volgende:
Voor Rock am Ring waren geen kaartjes meer te krijgen.
Volgens mij is er ook geen groot verschil, afgezien van de locatie dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |