Nou, idd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje!!!! 16 en 6,5 maand zwanger. Pfff. Het zal je kind zijn.
gelukkig gaan ze trouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja man. Ze hebben al 9 maanden verkering. En hij is voor Feyenoord
.
en die andere fokster begint met een I zeker?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Estrys, ik geef even namens een andere Fok!ster door dat er in Eindhoven een mooi huis te koop staat!
Nou dat maakt ze nog niet gelijk volwassen natuurlijk, desalniettemin hoop ik dat ze het allemaal gaan redden natuurlijk.quote:
Ja, aanstaande maandagquote:
het was sarcastisch. 16, zwanger, trouwen.... Sorry. NEE!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou dat maakt ze nog niet gelijk volwassen natuurlijk, desalniettemin hoop ik dat ze het allemaal gaan redden natuurlijk.
Gelukkig is het mijn meissie nietquote:Jeetje!!!! 16 en 6,5 maand zwanger. Pfff. Het zal je kind zijn.
Dat snapte ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het was sarcastisch. 16, zwanger, trouwen.... Sorry. NEE!!!
Ik hoorde alleen het geluid, zag geen beeld, en het geluid vond ik....mwah....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
dat jochie was superen niet helemaal goed
Gaat dat zo makkelijk dan bij jullie in de regio? Gaat dat niet met loten dan, die nieuwbouw?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef Estrys het volgende:
Leuke topic titel. We hebben zojuist besloten dat we toch wel graag nieuwbouw willen. Dus volgende week eens gaan praten met de makelaar. En dan tussentijds huren denk ik. Dus twee Huizen bekijken huur en koop !
ja maar hij doet het op geen enkele ondergrond, niet alleen niet op houtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef maffemuts het volgende:
Oh dat klinkt posi Estrysnu hopen dat ze ook doorzetten
Oh en dat met dat zuignapdinges enzo .. hout is natuurlijk nooit 100% glad (nerfjes enzo) hierdoor kan het inderdaad zijn dat ie niet blijft zitten op je tafelbladAls ze m niet terug nemen kun je misschien overwegen een lijmklemmetje (zo'n 1000dingenmannendoeding ) te gebruiken ofzo.
ik jank overal om sinds elins geboortequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar hij doet het op geen enkele ondergrond, niet alleen niet op hout![]()
Kleurdoosje blijft jezelf verdacht maken hoor!
vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik jank overal om sinds elins geboorteen ik moet ongesteld worden
quote:
ja bedoelt als je zegt dat je er 's middags niet bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Damn...
Heb camera te koop gezet op MP, heb bod geaccepteerd.
Nu wil die persoon morgen komen halen. Wil ik net mailen, 'kan voor 12 uur, ik ben er in de middag niet' maar nu ben ik ineens bang dat mijn huis leeggeroofd wordt in de tussentijd.
Ja, maar hij is toch niet gek.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja bedoelt als je zegt dat je er 's middags niet bent?
je hoeft niet te zeggen dat je er niet bent toch? Gewoon alleen zeggen tot 12 uur kun je hem ophalen ofzo?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef pinquit het volgende:
"'s middags is mijn man alleen thuis en hij mag niks weten van de verkoop, dus je kan hem voor 12en komen halen"
nee ook weer zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar hij is toch niet gek.
En zeggen dat je visite krijgt en het daarom niet wilt is ook weer zoiets.
huh? idd, wat zij zegt.quote:
ze wil niet dat ie weet dat ze er smiddags niet is omdat ze bang is dat haar huis dan leeggeroofd wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik snap het probleem geloof ik niet?Je mailt toch gewoon terug dat je er 's middags niet bent? Wat is daar erg aan?
hihi, jij zei melenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef Basboussa het volgende:
heeft hij nooit anders tijd?
Vreemde vent. Melen dat jou morgen totaal niet uitkomt, helaas. Deur barricaderen en je achter de bank verstoppen
ik zeg altijd melen.....quote:
De vorige keer is het tussen 8 en 11 uur 's avonds gebeurd... dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
Maar... waarom ga je ervanuit dat iemand op klaarlichte dag bij je zal gaan inbreken?
Kan je hem niet gewoon mailen dat het niet uitkomt morgen na 12'en? Je hoeft verder toch geen uitleg te geven?
volgens mn pa pliesie vinden de meeste huisinbraken overdag plaatsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
Maar... waarom ga je ervanuit dat iemand op klaarlichte dag bij je zal gaan inbreken?
Kan je hem niet gewoon mailen dat het niet uitkomt morgen na 12'en? Je hoeft verder toch geen uitleg te geven?
nouja ik ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat als er een keer bij je ingebroken is dat je stukken voorzichtiger wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef tessie het volgende:
Misschien ben ik gewoon heel laks of naief ofzo, maar ik zou, als ik een afspraak met iemand maak via mp om iets te verkopen, er niet gelijk vanuit gaan dat ie eigenlijk bij mij wil inbreken....
Dan kan je idd toch als inbreker beter gewoon ergens langsrijden en kijken of het een goed/handig huis is om in te breken... je ziet dan zo toch ook wel of er iemand thuis is of niet..
Ik normaal eig. ook niet, maar ineens kreeg ik de kriebels daarstraks. Geen idee. Nou ja goed. F. zei ook al dat het klaarlichte dag was en dat ik me niet druk moest maken. Veel sloten, inbraakstrips, alarm. etc. etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:50 schreef tessie het volgende:
Misschien ben ik gewoon heel laks of naief ofzo, maar ik zou, als ik een afspraak met iemand maak via mp om iets te verkopen, er niet gelijk vanuit gaan dat ie eigenlijk bij mij wil inbreken....
Goor he! Daarom leg ik bijna nooit een halve ui neer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Wat meuren uien trouwens enorm na 1 dag. Of iig de Lidl uien. Echt gruwel. Vies luchtje bleef er hangen. Heb gelijk het hele beddegoed en alles verschoont om het uit zijn kamertje te krijgen. Brrrr...
huur gaat hier op woonduur dus daar is het denk ik lang wachten, via particuliere instanties kun je wel direct huren betaal je wel iets meer maar dat is niet anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk dan bij jullie in de regio? Gaat dat niet met loten dan, die nieuwbouw?
Weljaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 07:58 schreef Kleurdoos het volgende:
hier was t 10 voor 5 ..en nu slaapt ze op mn schoot
ik ben allang blij dat ze nooit huilt..gewoon vrolijk en erg vroeg wakkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Welja
Zo zijn ze
Het meisje van de buren heeft ook de halve nacht gekrijstArme buurvrouw! (ik word ff wakker, denk 'och'
en slaap weer door zeg maar)
Dat is wel lekker inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze nooit huilt..gewoon vrolijk en erg vroeg wakker
oopsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:43 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij staan al helemaal klaar voor descouting
. Had alleen verkeerd op de klok gekeken. We moeten er pas om 10 uur zijn
Whehquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:43 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij staan al helemaal klaar voor descouting
. Had alleen verkeerd op de klok gekeken. We moeten er pas om 10 uur zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik net: zit er ook een koe bij?
Hij: nee joh!![]()
en twee seconden later met de koe spelen hč?![]()
Hier niet naar buiten met de driewieler hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:01 schreef Estrys het volgende:
Ik heb zojuist een driewieler in elkaar gezet. Terwijl seb toekeek. Hij heeft ook nog even meegeholpen met de schroevendraaier vasthouden... En niet meer loslaten. Maar hij zit in elkaar. Dadelijk buiten proberen!
Ow, is dįt het?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:05 schreef PM-girl het volgende:
Was jouw vader ook niet fietsenmaker Estrys? Of denk ik dat maar?
Goed lezen en kijken was een goede tip.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier niet naar buiten met de driewieler hoorHet is heel erg mistig, niet fijn.
M@x![]()
Wat een vroege kindjes allemaal... Lennon was om half 8 wakker en Twan voor de verandering was een keer laterKwam pas om kwart voor 8 uit bed. Nu Lennon er maar weer even indoen.
Pannenkoekenhuis is leuker natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:43 schreef E.T. het volgende:
Ha, ik twijfel nog tussen vanavond zelf pannenkoeken bakken of naar het pannenkoekenhuis ..
Durf ik het aan, drie kinderen in m'n eentje .. that's the question
Hmmm, ik heb er vanmorgen mee gedreigd en TARA schoot alleen in de lach en zei dat ik er dan bij moest zetten dat het allemaal mijn schuld was en dat hij als slachtoffer zonder broek óok nog moest opruimenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:49 schreef pinquit het volgende:
freecell
hij mag zeker niet op internet, die foto
Hij ziet er degelijk uit, bij ekiddies online heb je snelle leveringquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:52 schreef bodpa09 het volgende:
Is het een aanrader die driewieler Estrys en Diaan? Van Smoby toch? Online gekocht?
Goedemorgen trouwens!
YW... leuk klusje hč?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Goed lezen en kijken was een goede tip.
Ga ik eens op zoeken... TIm Knol is ook een aanraderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de singer/songwriterlovers, matt morris is een aanrader
de pannenkoekenboot!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:43 schreef E.T. het volgende:
Ha, ik twijfel nog tussen vanavond zelf pannenkoeken bakken of naar het pannenkoekenhuis ..
Durf ik het aan, drie kinderen in m'n eentje .. that's the question
hoe is het met christan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:52 schreef Rewimo het volgende:
MoggeLekker uitgeslapen vanmorgen maar nog niet helemaal wakker
Nog steeds veel buikgriep overal begrijp ik, vervelend. En vroege vogeltjes allemaal.
Ik weet al waarom ik dat dacht. Leg het nog we een keer uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zoiets, mijn vader is een gepensioneerde belastingambtenaar
matt is wel emo hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga ik eens op zoeken... TIm Knol is ook een aanraderEn een poster/user op Fok!!
Die lijkt alweer wat op te knappen. Heeft gisteren nog wel een paar uur liggen slapen overdag, dus helemaal jofel is ie nog niet. We zijn nog bezig met de antibioticakuur.quote:
Natuurlijk ken ik Ray Lamontagnequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
matt is wel emo hoor
ken je ray lamontagne?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i so
it!
maar jij bent geen La!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik Ray Lamontagne![]()
Al heel lang.... we hadden kaartjes voor het concert van vorig jaar... en toen waren we ziek en zijn we niet geweest.
Hij heeft ook een hele mooie achternaam
![]()
![]()
Ik ben zelf ook erg fan van Tom McRaeIn maart gaan we naar zijn concert in Utrecht.
Wel de goede kant op dus, das goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die lijkt alweer wat op te knappen. Heeft gisteren nog wel een paar uur liggen slapen overdag, dus helemaal jofel is ie nog niet. We zijn nog bezig met de antibioticakuur.
Nee dat is waar....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar jij bent geen La!
en concertik willook! maar ik heb er nog wel een stuk of 10 die ik wil zien .. heb iig pearl jam, justin nozuka, jason mraz en amos lee al gezien
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb er vanmorgen mee gedreigd en TARA schoot alleen in de lach en zei dat ik er dan bij moest zetten dat het allemaal mijn schuld was en dat hij als slachtoffer zonder broek óok nog moest opruimen
dit wil ik ook weten. ik hoorde ergens dat er een toestand was?quote:
Dįt betwijfel ikquote:
Jah, daar scan ik opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:37 schreef pinquit het volgende:
jij bent natuurlijk alleen van al het sappigs op de hoogte
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:46 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat was nog van de algemene wie herkent over 10 jaar mijn username in OUD dus ik moet wat anders verzinnen hysterie.
Ow moet ik straks even kijken.... de fiets staat boven bij Lennon op de kamer en die slaapt nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:25 schreef Estrys het volgende:
Diaan in welk gaatje heb jij het zadel?
wat een rare zin
Heb je dat zelf gemaaktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:04 schreef Oxymoron het volgende:
Goedemorgen!
Mijn menu, was gisteren een succes:
1e gang: borrelhapje van rookvlees en wraptortilla
2e gang: voorgerecht van diverse sla met (zelfgemaakte) tonijnmayonaise en croutons
3e gang: soep van mosterd en kaas en sambal
4e gang: hoofdgerecht van zelfgerookte makreel, aardappelpuree en gegrilde pompoen met venkelzaad
5e gang: dessert van chocolademouse met chilipepers en muntblaadjes en frambozen
Heeerlijk én trots, want de kookjuf, was zo positief en, complimenteus.Ik schijn beter te koken dan ''mening 30-jarige met gezin en dagelijkse kookbeurt''.
![]()
En ik, heb ''er zicht op''.![]()
Dat klinkt echt alsof je een huis wilt opblazenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef Estrys het volgende:
Seb is toch wel een K3 fan.
De buurman is aan het timmeren, net nu Seb slaaptAch ja, over een tijdje hebben we nog maar aan 1 kant een buurman aan ons vast zitten
Dat dus....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemaaktWat knap zeg, nou ik weet wel zeker dat je beter kookt dan deze 36-jarige met gezin en dagelijks kookbeurt
Nee maar we gaan wel een twee onder 1 kap kopen, dat weten we wel zeker of een hoekhuis maar geen tussenwoning. Been there done thatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:07 schreef Linda2205 het volgende:
Klinkt erg lekker Oxy! Hoe vond je familie het?
En Estrys, hebben jullie al een huis gevonden dan, dat je binnenkort nog maar aan 1 kant buren hebt?
Heeeerlijk, en zelfs mijn broer-met-altijd-commentaar, vond het lekker! Hij is jaloers op mijn tonijnmayonaise, dat schijnt namelijk op een Italiaans broodje, met kalfsfriquasndo te horen, en hij kannet niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:07 schreef Linda2205 het volgende:
Klinkt erg lekker Oxy! Hoe vond je familie het?
Hey Pvoesssquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:14 schreef Pvoesss het volgende:
Wat fijn oxy![]()
Lijkt me een heerlijk gevoel.
graag gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:29 schreef Linda2205 het volgende:
"op een onbewoond eiheiland.."
Bedankt he Vicks
Dat is iets voor Seb, die roept de hele dag TIETUH, ook als hij K3 hoort. Waarop zijn vader dan roept JA tietuh!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:28 schreef Linda2205 het volgende:
Het tietenliedDat vond ik vroeger toch echt wel tof dat ik naar zoiets mocht luisteren, want ze zeiden tieten
Dat is toch gezongen door Elise?
Zo deed onze kat het ook. Net of ze het weten, je bent nu oud genoeg om dit te snappen, dus nee. Hierna komt de fase mét nagelsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:23 schreef freecell het volgende:
Whehe Estrys
Wel handig om even te melden inderdaad.
Hier is de verdediging van de kat sinds een paar dagen losgebarsten.
Leander achter kat aan 'aaaaai!!! Poes!! Jaina!! Mauw!!' en maar proberen de staart te vangen en te aaien.
Jaina liet alles toe, maar heeft nu blijkbaar besloten grenzen te stellen.
Aaien mag, aan staart en poten trekken niet. Dan krijgt Leander een mep. Niet hard, niet met nagels, maar wel een mep. Leander vindt dat niet tof....
Hmm. Ben benieuwd of ze er een nieuwe weg in vindenZolang het zo gaat wacht ik rustig af
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is iets voor Seb, die roept de hele dag TIETUH, ook als hij K3 hoort. Waarop zijn vader dan roept JA tietuh!!
Lekker Diaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Als we a.s. vrijdag vrij kunnen krijgen, gaan we een dagje naar de sauna incl. massageNet besloten!!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is iets voor Seb, die roept de hele dag TIETUH, ook als hij K3 hoort. Waarop zijn vader dan roept JA tietuh!!
Ja zie je wel, das Elisequote:
Nou ja, mijn man slaapt inmiddels alweer een paar uur. Lekker laten liggen zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:00 schreef Vicky het volgende:
Asy, ik heb zwaar medelijden met je zwaan. NOT
zieke mannen....
Mijn schoonmoeder haalt ook altijd dingen op uit het verleden.
Vriend van mij heeft zn zoontje: oeleboele tieten voelen geleerd. En hij gebruikt het dus ook te pas en te onpas (aldus die vriend)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien worden wij ook wel zulke moeders. Dat we onze volwassen zonen niet los kunnen laten en als ze thius ziek zijn gewoon langskomen met verse jus enzoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, mijn man slaapt inmiddels alweer een paar uur. Lekker laten liggen zou ik zeggen...
Maar wat een rare reactie van moijn schoonmoder? Ik mag hem toch wel even opzoeken...
Ja daar zit hij net op te wachten... HIj is al blij dat hij niet teveel tegen mij hoeft te zeggen!
Trust me, hij wil ook niet dat zijn moeder komt hoor!
Als hij dadelijk wakker is, laat ik hem even zijn moeder bellen. Kan hij uitleggen dat hij:
1. nog niet dood of uitgedroogd is
2. nee niet gegijzeld is
3. ja heel erg goed verzorgd door zijn hoogzwangere vrouw
4. nee dat ze niet hoeft langs te komen...
*sucht*
en nu hou ik er over op...maar ik moest het gewoon even kwijt
DAT gaan we hem dus niet leren! Hij zegt volgens mij iets van DIE en TEH maar het klinkt echt al tietuh. Hilarisch is het wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zn zoontje: oeleboele tieten voelen geleerd. En hij gebruikt het dus ook te pas en te onpas (aldus die vriend)
Asy, klinkt bekend, ik noem dat altijd ZKS (zeur/zeik, kreun, steun)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:47 schreef Asyniur het volgende:
OMG!
Mijn stervende zwaan is nog steeds stervende.
Dat is al erg genoeg...
Maar vanochtend belde dus zijn vader al om te vragen hoe het met hem was en nu belt zijn moeder omdat ze hem toch even wil opzoeken!![]()
Aaargh mens hij is 35! Hij is gewoon een dag (of 2) ziek! So what!![]()
Ik zeg: hij slaapt nu...
Zij: ow, misschien kun je me dan bellen als hij wakker is?
Gisteren kreeg ik al het verhaal te horen dat ik hem goed moest laten drinken want toen hij 3 was, is hij eens bijna uitgedroogd omdat hij zo ziek was...
Ik denk dat ik hem dadelijk maar gewoon naar zijn ouders breng. Kan hij daar de stervende zwaan uithangen en kan zijn moeder hem theelepeltjes water voeren om te voorkomen dat hij uitdroogt
![]()
Kan ik tenminste ook even bijkomen...
Pfffff...
Whehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo deed onze kat het ook. Net of ze het weten, je bent nu oud genoeg om dit te snappen, dus nee. Hierna komt de fase mét nagels![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Als we a.s. vrijdag vrij kunnen krijgen, gaan we een dagje naar de sauna incl. massageNet besloten!!
Storend is dat hč?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:55 schreef Estrys het volgende:
En nu staat er ook nog in de straat een of andere debiel met een motor de hele tijd gas te geven zonder weg te rijden![]()
Dus kind wakker
Eva zegt als ze alsjeblieft zegt: assetiet, (of iets in die trant)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
DAT gaan we hem dus niet leren! Hij zegt volgens mij iets van DIE en TEH maar het klinkt echt al tietuh. Hilarisch is het wel in ieder geval
pieter post pieter post met zijn poes verdient de kostquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva zegt als ze alsjeblieft zegt: assetiet, (of iets in die trant)
En Pieter Post klinkt verdacht veel als tieten pot.
of elin denk heb ik dat... Ouders in de nee fasequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik lig hier helemaal dubbel..elin ramt steeds op mn toetsenbord dus roep ik NEE NEE NEE NEEEEEE en elin JAAAAAAAAAA JAAAAAAA JAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA loeihardniet dat ze ja begrijpt (denk ik) maar t is zo lollig, we hebben t enige kind in de 'ja' fase
iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
of elin denk heb ik dat... Ouders in de nee fase
dat wordt dan tieten pot tieten pot met haar poes...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pieter post pieter post met zijn poes verdient de kost
Wij wonen op de hoek van een blok van 8 huizen en ik denk dat we 1,5 jaar lang iedere middag geboor 'ergens' in het rijtje hadden.. Ze begonnen altijd om een uur of 1 's middagsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Storend is dat hč?
Soms kan de hele wereld samenspannen om jouw kind wakker te houden!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
of elin denk heb ik dat... Ouders in de nee fase
en zijn poes heet snoesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
pieter post pieter post met zijn poes verdient de kost
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
Spinazie met zalm is toch doodnormaal?
Geen idee, mijn kind eet dat nog niet en ik eet sowieso geen vis. Het ziet er gewoon nogal ranzig uit zo gepureerd met stukjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
waarschuwing!! HET STINKT!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef innepin het volgende:
Chan van harte!
Asy sterkte met je stervende zwaanis zijn moeder altijd zo overbeschermend?
Oeh m'n buzzkit is binnen![]()
Kabeljauw met wortelSpinazie met zalm
Ik zou het zelf niet gekocht hebben denk ik. En er zitten een paar pakjes tussen vanaf 12 maanden.... gelukkig houdbaar tot november '10. Maar het ziet er erg ranzig uit
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou ja, mijn man slaapt inmiddels alweer een paar uur. Lekker laten liggen zou ik zeggen...
Maar wat een rare reactie van moijn schoonmoder? Ik mag hem toch wel even opzoeken...
Ja daar zit hij net op te wachten... HIj is al blij dat hij niet teveel tegen mij hoeft te zeggen!
Trust me, hij wil ook niet dat zijn moeder komt hoor!
Als hij dadelijk wakker is, laat ik hem even zijn moeder bellen. Kan hij uitleggen dat hij:
1. nog niet dood of uitgedroogd is
2. nee niet gegijzeld is
3. ja heel erg goed verzorgd door zijn hoogzwangere vrouw
4. nee dat ze niet hoeft langs te komen...
*sucht*
en nu hou ik er over op...maar ik moest het gewoon even kwijt
dat jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Estrys het volgende:
Nou ja een voordeel Asy, Harry is er nog niet,
Stervende zwanen die vader zijn waardoor jij het allemaal alleen kan doen, dat is NOG erger.
hahaha inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:57 schreef Estrys het volgende:
Tja huup ik begrijp nu pas waarom mijn moeder altijd zei dat moeders niet ziek konden zijn
En toch wordt het veelvuldig afgeradenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:53 schreef freecell het volgende:
Das achterhaald inmiddelsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En toch wordt het veelvuldig afgeradenOok onze kinderarts vermelde dit nog eens expliciet dat dit niet goed was.
( kon er zo snel maar 1 link over vinden http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3071 )
*Maffe weer eens de weg kwijt is...*
Bron: Voedingscentrumquote:# Eet vis en schaaldieren bij voorkeur met een groente waar weinig nitraat in zit, zoals worteltjes. Door nitraatrijke groente te combineren met vis schaal- of schelpdieren zoals garnalen en mosselen kunnen voor het lichaam schadelijke stoffen ontstaan. Uitzonderingen op deze regel zijn zalm en makreel. In recent onderzoek is aangetoond dat met deze twee vissoorten geen nitrosaminen worden gevormd.
nee smoes!quote:
Ik heb even gekeken... ik denk dat je bedoelt de afstand tussen het zadel en het stuur.. dan zit het zadel in het gaatje wat het dichtstbij het stuur zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:25 schreef Estrys het volgende:
Diaan in welk gaatje heb jij het zadel?
wat een rare zin
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ] dit is m![]()
ze hadden geen mannelijkere
daarom makenzevastookzalmspinazieovengerechten enzoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:55 schreef maffemuts het volgende:
hmm okay, ka zei t vorige maand nog, mja k maak me niet zo druk, bij spinazie hoort toch n eitje
(en bedankt voor de "nieuwe" info huup)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:56 schreef Kleurdoos het volgende:
we zijn aan t lummelen met elin..elin in t midden en pa en ik overgooien..zonde dat alleen hij en ik t leuk vinden
Ik kan alleen maar nails en wooden boards sturen, volgens mij...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zonde van je koelkast!![]()
Ok, ik ben desperate. Ik heb nog 1 brick nodig voor mijn horse stable op Farmville. Wie wil me er een sturen?
Ja, lekker! Die verkopen ze hier in de winkel, kartoffelpuffer en dan met appelmoes!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef Saffier het volgende:
Aardappelpannekoekjes? Hoe maak je die Mous? Klinkt goed zeg!
Spuug ik kan ook geen bricks sturen
dat zijn toch ReiffKuchen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, lekker! Die verkopen ze hier in de winkel, kartoffelpuffer en dan met appelmoes!
Aardappels raspen, eventueel een klein uitje erdoor, meel en ei en dan in een koekenpan met olie. Erg lekker
Ik maak die dingen op de gok hoor.. maar vandaag deed ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef Saffier het volgende:
Aardappelpannekoekjes? Hoe maak je die Mous? Klinkt goed zeg!
Spuug ik kan ook geen bricks sturen
dat klinkt goed zeg als vriezer voorraadjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:46 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik maak die dingen op de gok hoor.. maar vandaag deed ik
kilo piepers schillen grof raspen, 2-3 eieren(ik had 3 kleintjes), ongeveer 2 eetl. azijn, 2 eetl bloem, peper, zout, flinke hoeveelheid saladekruiden van de lidl, husselen een flinke eetlepel in de pan met een klein beetje hete olie en dan een koekje vormen, om en om bakken, klaar!
Dit was dus eigenlijk omdat ik mn piepers op wil maken en een voorraadje in de vriezer wilde hebben en dan gewoon een paar voor de lekker bij de soep.. maar dat ging dus over, morgen nog een keer proberen
supergoed zeg!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:48 schreef Estrys het volgende:
Iemand nog interesse in de workshop: Verkoop je huis in drie minuten ?
![]()
![]()
![]()
Onder voorbehoud van financiering
In de supermarkt ken ik het als kartoffelpuffer, maar ik zie net op wiki dat Reiffkuchen idd een andere naam ervoor is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
dat z
[..]
dat zijn toch ReiffKuchen?
erg lekkerhoort bij de kerstmarkt in Aachen voor mij
Wat stoer zeg !!!!!!! Echt heel gaaf voor jullie!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:48 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
![]()
whoohooh! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:48 schreef Estrys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik donder ze gewoon effies in de pingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat klinkt goed zeg als vriezer voorraadje![]()
hoe doe je ze dan opwarmen uit de vriezer? In de oven ofzo? Of gewoon opnieuw bakken?
Ik zei toch dat ik dat niet wasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee!!!!! want jij bent kloondinges
een filmpje!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik dat niet wasIk zal een foto maken vanavond van mij aan de wijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |